Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל לי לראות אותך משתגע ככה - קונה רמקול ואז מתבאס, מתכנן רכיבים ואפילו לא ברור לך לגמרי מה זה סט קומפוננט.

 

 

אין לי מושג מה אתה מצפה מרמקול 6*9 שמותקן על ר"ד .

 

תן לי להסביר , אולי זה יעזור לך למתן ציפיות :

 

1.אין לך HU איכותי - (2950 של פיוניר הוא מכשיר בסיסי ומטה.).

 

2. אין לך קומפוננט קדמי - אתה מבין למה ממליצים על קומפוננט מקדימה ולא 6*9 מאחור ?!

 

3. אין לך סאב .

 

4. ואין לך מגבר .

 

מה יש לך?

2950 של פיוניר + רמקול אחורי (!) של JBL .

 

אתה מבין שאתה מאוכזב מרמקול של JBL ? ואתה שוקל לקחת קנווד 400W ?!!!

 

חבל שלא קניתי את הקנווד 400 וואט , לאבא שלי יש קנווד שנשמעים לטעמי הרבה יותר טוב , חבל ...

 

אתה מבין שאין הבדל בין רמקול אחורי אחד לשני? הם בסך הכל קצת ממלאים מאחורה (ועדיף בלעדיהם).

 

תחשוב מה אתה רוצה , תקשיב לקומפוננטים וסאבים, תחסוך קצת , ואח"כ תקנה ,

ואם בחנויות לא נותנים לך לשמוע, אז תפגש עם חברים ,

לכל בעייה יש פיתרון, רק צריך למצוא אותו.

 

אגב, למזלך הטוב- קנית רמקול אחורי איכותי יחסית (אין צורך להחליף אותו ) ור"ד של פיוניר (ולא איזה זבל סיני).

מידן.

ZZR

פורסם

 

אגב, למזלך הטוב- קנית רמקול אחורי איכותי יחסית (אין צורך להחליף אותו ) ור"ד של פיוניר (ולא איזה זבל סיני).

מידן.

 

מחזק. רק למקרה שאם לא תאמין לחבר פורום אחד.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא מדויק בכללללל.

 

א. הוא משדר תחום תדר מלא לאחוריים שלו.

ב. הוא בוודאי ובוודאי שמפעיל את הloudness ואקולייזר בבאס לFULL וזה מכניס עיוותים מטורפים.

ג. בעקבות א' - אם הוא היה חותך את הרמקולים בתדר 50 הרץ ומריץ את הHU על פלאט - הוא היה שומע הרבה יותר טוב ונקי.

 

ד. יש הבדל חמור בין רמקול אחורי אחד למשנהו - זה רמקול! לא משנה איפה הוא נמצא! - תשמע סט 6*9 של סרווין ווגה שהם מצויינים לעומת הJBL הזה שכולם עשו ממנו מציאה לא נורמלית בפורום.

 

ה. המגבר זה לא בהכרח מה שגורם לרמקול להשמע יותר טוב - זה הקרוס שבמגבר שעושה את הטריק ביחד עם היכולת לספק לרמקול יותר עוצמה בנוסף לכך שהHU מנגן כמה שיותר קרוב לפלאט אם לא פלאט.

 

ו. סביר להניח שגם ההקלטות שהוא שומע - חבוטות כמו שהת'רד הזה נשמע.

 

מה קיבלת? נכון! הסעיף הבא שאני לא רוצה להשתמש באות שלו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני עדיין בהלם מהרעיון של החלפת רמקול אחורי JBL ברמקול קנווד כדי לשפר סאונד.

 

כל מי שממליץ על הJBL , ממליץ עליהם כרמקול אחורי, אחרי שכבר הותקנה מערכת עם קומפוננט קדמי,

בתור מילוי הם נשמעים טוב, בטוח שיותר מפיוניר / קנווד .

 

מה אתה עשית ?

הלכת הפוך , שמת מילוי אחורי לרמקול קדמי וירטואלי,

הבהרה- הרמקול של הספיקר בפלאפון שלך - זה לא נחשב סט קדמי.

 

חשבת שתקבל SQ עם 6*9 מאחורה, או מינימום תתחרה בEMMA הקרוב ,

אז זהו, שלא.

 

 

אתה צריך להגיד תודה שלא קיבלת זבל מהמתקין שלך ויש לך בסיס טוב.

ולא צריך להילחץ , יש מציאות טובות ביד-2 , תמיד אפשר לארגן מע' טובה וזולה ,

אפשר להתקין לבד - גם תלמד וגם תחסוך כסף ( או שתשדרג לדברים טובים יותר בכסף שחסכת ).

ZZR

פורסם

סוף סוף תגובות לעניין , בדיוק מה שהייתי צריך ...

אתם צודקים וחשבתי על זה היום בדרך הביתה , מן הסתם הרמקולים של JBL חזקים מדי , לכן דעתכם היא כדעתי - יש להתקין קומפוננט קדמי כדי לשפר את הסאונד .

 

כרגע אני אמשיך לחסוך לקומפוננט קדמי באמת איכותי , אשרוד בינתיים עם ה 6.5 הרגילים שיש לי , באופן זמני ביותר .

בנוגע להגדרות של המערכת - דווקא המתקין כיון לי את זה לא על FULL וגם לא על באסים .. הוא כיון לי את זה בדיוק כמו שצריך בהתאם ליכולת של הרמקולים ובהתחשב בכך שכרגע יש לי 2 אחוריים בלבד .

 

אני יכול להתקין את הקומפוננט לבד , אבא שלי עוזר לי לבנות מקום לרמקולים וברגע שזה יהיה מוכן אני אוכל להכניס שם (Fשיהיה כסף) קומפוננט איכותי , אפילו חוטים המתקין כבר העביר לי לשם ...

 

תודה לכולם על העצות והאזהרות , עזרתם לי מאוד .

אשמח לעוד תגובות שיכולות להועיל , אם יש .

 

 

תודה ,

ליאור .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...