Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש קטעים שכן ויש קטעים ארוכים מאוד ללא שום קטע עפר לעצור.

 

נכון שב 99% מהמקרים אין בעיה למשוך עוד קצת אבל לא תמיד זה אפשרי. מן הראוי בכביש כזה שלפחות כל קילומטר או שניים תהיה נקודה שאפשר לעצור בה בביטחה.

יש המון קטעים עם שוליים רחבים בלי מעקה. איפה שיש מעקה, הוא נועד למנוע מהטמבלים ליפול לתעלות.

אם אתה מתכוון לקטע שבין נחשונים לקסם, אז יש סיבה מאוד ברורה לכך שאינני אפרט אותה כאן.

כרגיל, רק להתלונן כולם יודעים.

אתוודא, שגם אני לפני שהתחלתי לעבוד שם הייתי בעל דעה שלילית. ברגע שהבנתי משמעויות של כל הדברים, יש לי מעט מאוד טענות לכביש. תראה לי עוד כביש בו מפ"ת עד בית ליד אתה מגיע תוך 18 דק' ?

 

לפני מס' ימים הייתה תאונה לפני קסם על 5 מזרח. חצי מדינה עמדה בפקק רק בגלל שמע"צ לא יודעים לעבוד ולפנות מפגעים מהר. אנשים התקשרו לשאול אם זה קשור לכביש 6 - וכאשר שמעו שלא, נאנחו והשלימו עם המצב כאילו זה בסדר גמור לעמוד בפקק 3 שעות. על זה אתם צריכים להתלונן !

Veni Vidi Vici

פורסם

יש לך טעות יסודית אחת. בכביש 6 אני משלם כדי להגיע במהירות ולכן אם הכביש חסום ומעכב אותי בשביל מה שאשלם על שירות שאני לא מקבל?

 

ביום יום כביש 6 הוא כביש שחוסך המון ואני משתמש בו כמעט כל יום אבל זה עדיין לא אומר שאין מקום לשיפור.

 

גם בחלק הדרומי שלו יש קטעים ארוכים ללא שום מקום לעצירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ולכן התפקיד המרכזי שלי בעבודה הוא לאפשר כביש פנוי ונקי ממפגעים ככה שממש לא שכחתי את ה הרעיון המרכזי של הכביש.

 

ד"א, גם למע"צ אתה משלם + כל אחד אחר בישראל. זה שאתה לא רואה חיוב מכרטיס האשראי בכל חודש אין אומר שאתה לא משלם.

תמיד יש מקום לשיפור בכל דבר כמעט בחיים.

Veni Vidi Vici

פורסם

למע"צ אני משלם לא כתלות בשימוש ובכביש 6 כן.

 

בסך הכל הכביש טוב בהרבה מכבישי מע"צ ומתוחזק כהלכה. גם שירות הניידות שבו מאוד חיוני ועוזר. כשהנהג שלי נתקע שם אחרי שמגן הבוץ של ה H1 התקפל ותפס לו את הגלגל האחורי הניידת שלכם עמדה מאחוריו לאבטח אותו מפני רכבים חולפים וזה שווה הרבה מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...