Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם.

אני מעוניין להתקין טווטרים בפונטו.

הסבר איך לפרק את המקום המיועד לטווטרים כבר קיבלתי

אך נוחכתי לדעת שהאזור לא מחווט [מן הסתם] איך אני מחבר טוויטרים ישירות למערכת?

אני צריך לפצל את החוטים של הרמקולים הקדמיים?

חשוב לציין שהידע הכללי שלי בהרכבת מערכות דיי חלש.

תודה.

דודי

פורסם

מדובר על דגמי הספייס או הפונטו הדור הקודם (כי לא זכור לי מקום שמיועד לטויטרים בפונטו דור קודם)?

אם מדובר על הספייס והמקום המיועד הוא במשולש של המראת צד בדלת אתה פשוט מושך חיוט מהרמקול למעלה לכיוון המיקום של הטויטר.

כמובן אם מדובר על קומפוננט אז החיוט לטויטר אמור להגיע מהקרוס.

פורסם

תודה רבה. :-)

יש לי עוד 3 שאלות:

1. איך אני בדיוק מחבר את החיווט לטוויטר? פשוט לחבר חוטים ישירות ל+ וה - שמחובר לרמקול הקדמי??

2. איך אני "מושך למעלה" לכיוון המקום שמיועד לטוויטר?

לדחוף משם חוט למטה ולקשור את החוט שמחובר

לרמקול ולמשוך אותו כלפיי מעלה? [סתם חשבתי על רעיון]

3.יש צורך בפירוק הטוויטר במידה ואני שם אותו בדלתות לייד המראה,

או שצריך לשים אותו כרגיל בתוך ה"תיבה" שבנויה שם?

תודה ושבת שלום.

דודי

×
×
  • תוכן חדש...