Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה תמונות נחמדות מר"ג, היום (05.09.03)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

היה היום משהו משהו, בעיקר עם הירושלמים שלנו שגרים באיזה חור נדיחה מרמת גן 8)

 

היה נעים להכיר אותם :p

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
חחח לתמונה של ניר ואלי יש לי דבר אחד להגיד

וזה הכותרת

 

"יאללה ... אתה בא לבננה קלאב?"

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :lol::lol::lol::lol::lol:

חזקקקקקקקקקקקקק!

 

באמת היה אחלה מפגש היום.

אחלה תמונות תומר רק חבל שלא צילמת את הסופר לנסר המרהיבה... חבל שהוא לא מעוניין למכור ב5 מעל... :D

:-)

פורסם
חחח לתמונה של ניר ואלי יש לי דבר אחד להגיד

וזה הכותרת

 

"יאללה ... אתה בא לבננה קלאב?"

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :lol::lol::lol::lol::lol:

חזקקקקקקקקקקקקק!

 

באמת היה אחלה מפגש היום.

אחלה תמונות תומר רק חבל שלא צילמת את הסופר לנסר המרהיבה... חבל שהוא לא מעוניין למכור ב5 מעל... :D

 

ליביו יש לי כותרת טובה יותר: "אנסטסיההההה.. מה המצב??.." :lol::wink:

אריאל יא פחדן, מפחד מכאלה שהולכים עם שק תחתונים.

היה היום טוב, אבל אלף אופנועים בערך, אולי 1001 ככה.. :D

 

אבל רק דבר אחד היה חסר היום... ... .. .. ט?לאור הדוגמן!

172

פורסם

אני מתפלא כל פעם מה אתם מצלמים הרי כל פעם זה בדיוק אותם מכוניות שום דבר חדש...

המפגשים מבחינת מכוניות נדושים זה בעיקר לפגוש את האנשים

למה? ככה!

פורסם
חחח לתמונה של ניר ואלי יש לי דבר אחד להגיד

וזה הכותרת

 

"יאללה ... אתה בא לבננה קלאב?"

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :lol::lol::lol::lol::lol:

חזקקקקקקקקקקקקק!

 

באמת היה אחלה מפגש היום.

אחלה תמונות תומר רק חבל שלא צילמת את הסופר לנסר המרהיבה... חבל שהוא לא מעוניין למכור ב5 מעל... :D

 

חחחח,שהייתי בדרך חזור אז ברמזור נעמדה לידי הסופר לנסר הזאת,והנהג שם לב שאני לא מסתכל לו על האולטרה שיש לו מתחת לדלתות אז הוא הבהב איתה עד שאני ישים לב. :lol: איזה מטומטם !

 

היה היום מפגש מעולה ,כיף לבוא.

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אני מתפלא כל פעם מה אתם מצלמים הרי כל פעם זה בדיוק אותם מכוניות שום דבר חדש...

המפגשים מבחינת מכוניות נדושים זה בעיקר לפגוש את האנשים

נו ו... :roll:

:-)

פורסם

זאת הייתה הפעם הראשונה שלי במפגש.

 

התרשמתי לטובה.

היו עארסים קטנים, אבל לא שמנו לב. היו גם מתלהבים שפשוט סיכנו את עצמם ואת שאר המבקרים, והמכוניות כמובן.

 

נסענו מרמת גן למפגש מועדון החמש. היה נחמד לראות קלאסיות. משם חזרנו ונסענו לקניון הזהב. גם שם היו מתלהבים.

בגדול, היה כיף.

 

אני אישית נהניתי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
למה לאימפרזה אין מדבקה של טסט ?:shock:?

 

כי זה אימפרזה כאילו... חוקי התנועה ושאר חוקי מדינת ישראל לא חלים עליו ... הוא עושה 0-100 ב 5 שניות אז מותר לו ...

פורסם
אני מתפלא כל פעם מה אתם מצלמים הרי כל פעם זה בדיוק אותם מכוניות שום דבר חדש...

המפגשים מבחינת מכוניות נדושים זה בעיקר לפגוש את האנשים

 

:fist:

172


×
×
  • תוכן חדש...