Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כחלק משירותי הצבאי אני נמצא רוב הזמן בבניין חדש בעל הרבה קומות, ואני נמצא באחת הקומות העליונות.

כאשר מגיעה השעה 11:30 עד השעה 14:00 בערך מאוד מאוד קשה לרדת במעלית לקומת הכניסה, או לעלות לקומה שלי.

נוצר מצב של מעלית שבת, שכל מי שמשרת בבניין הזה גם כן עולה לקומה שלו, ולוחץ על הכפתור שלו. יוצא מצב שצריך לעצור כמעט בכל קומה עד שמגיעים למעלה.

אני יודע שמפתחות Fire Service מבטלים את כל העצירות ומביאים אותי ישר לקומה שלי ללא בעיות. אין לי שום בעיה לשים ידיי על מפתח כזה, שיתאים למעליות אצלנו בצורה מדוייקת. השאלה היא, האם מותר לי בתור חייל פשוט להשתמש במפתח הזה? או שזכות זו שמורה רק לאנשי אבטחה וכבאות?

 

תודה מראש.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

בכל מקרה חוקי המדינה הרגילים לא תקפים בצה"ל.

תמיד את יש סעיף ה"התנהגות שאינה הולמת חייל", שמתאים אפילו למקרים של נאדים במקומות ציבוריים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום לכולם,

כחלק משירותי הצבאי אני נמצא רוב הזמן בבניין חדש בעל הרבה קומות, ואני נמצא באחת הקומות העליונות.

כאשר מגיעה השעה 11:30 עד השעה 14:00 בערך מאוד מאוד קשה לרדת במעלית לקומת הכניסה, או לעלות לקומה שלי.

נוצר מצב של מעלית שבת, שכל מי שמשרת בבניין הזה גם כן עולה לקומה שלו, ולוחץ על הכפתור שלו. יוצא מצב שצריך לעצור כמעט בכל קומה עד שמגיעים למעלה.

אני יודע שמפתחות Fire Service מבטלים את כל העצירות ומביאים אותי ישר לקומה שלי ללא בעיות. אין לי שום בעיה לשים ידיי על מפתח כזה, שיתאים למעליות אצלנו בצורה מדוייקת. השאלה היא, האם מותר לי בתור חייל פשוט להשתמש במפתח הזה? או שזכות זו שמורה רק לאנשי אבטחה וכבאות?

 

תודה מראש.

 

כמה אגואיסט יכול להיות בנאדם אחד....

 

מה? נראה לך שאתה היחיד שרוצה להגיע?

 

ולשאלתך, המפתח הנ"ל למקרי חירום בלבד, ותקבל יפה שבוע ריתוק+ על תעלול כזה.

STI 2004

 

 

פורסם
מדרגות... יש?

 

 

מי יירד/יעלה 15 קומות ?

 

כמה אגואיסט יכול להיות בנאדם אחד....

 

מה? נראה לך שאתה היחיד שרוצה להגיע?

 

ולשאלתך, המפתח הנ"ל למקרי חירום בלבד, ותקבל יפה שבוע ריתוק+ על תעלול כזה.

 

 

כן, אני אגואיסט מאוד. תודה.

 

פאנן, משמע אפשר להשתמש חופשי.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

סתם שאלה (מסקרנות בלבד, אין לי רצון או צורך במפתח כזה) - זה מפתח גלובאלי שמתאים לכל המעליות בארץ? כלומר בכל המעליות בדיוק אותו צילינדר?

 

ומה ההבדל בין 2 המפתחות?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ואו! מדהים כמה עצלנות ואגואיזם יכולים להיות גלומים בג'ובניק אחד שרוצה להגיע לעזריאלי לאכול סלט. :?

פורסם

נקווה שרלמד"ן לא רוצה לאכול סלט באותו הזמן אתך.

אחרת תגלה עד מהרה עד פירושו של המושג "שיקום מטווחים", הגולאג של חיל האוויר. :twisted:

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

השאלה היא אם המעלית אי פעם מתרוקנת.

ולו לרגע קט...:idea:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
ואו! מדהים כמה עצלנות ואגואיזם יכולים להיות גלומים בג'ובניק אחד שרוצה להגיע לעזריאלי לאכול סלט. :?

 

בסדר. עוד מעט עזה.

בעזריאלי אני מבקר רק בשביל הרכבת, ואני לא אוהב סלט.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

השרשור ננעל בגלל שהוא הרגיז אותי מאוד!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...