Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב"ה

 

שלום חברים יקרים

 

אני מחפש רכב שנת 2000 שיהיה חסכני בנסיעות בין עירוניות משהו כמו 1:15 יהיה מעולה

שיהיה בריא, שלא כל שבוע יצתרך רופא ... למרות שהרבה דברים אני יודע לבד לעשות :)

שיהיה קטן אחרי הכל זה לנהג אחד

נפח מנוע מתחת ל 1400 יהיה מצוין

בנוסף חשבתי על מספר דגמים

יש את פיאט פונטו, שהבנתי שיש כמה דגמים שחלק טובים וחלק לא יש למישהו מושג ?

פורד פיאסטה נראת לי בינתיים הכי בכיוון עם נפח מנוע 1300, רכב אמין ?

וסיאט איביזה שאין מושג לגביה בכלל, אשמח לשמוע עליה קצת ...

 

אז מחכה לתגובות רבות

והמון דיעות גם מאנשים שיש להם תרכבים הנ"ל

אם יש עוד חברות אחרות מומלצות אשמח לשמוע עצות

 

הרבה תודה חברים.

פורסם

סמארט. רכב קטן,חמוד,מיוחד עם תצרוכת דלק טובה מאוד (700CC בכל זאת..)- זול מאוד לקניה, כיום ניתן להשיג

אותם במחירים מגוחכים ביחס לשנתון ולמחיר הקניה. אם לא מפריע לך שיש רק שני מקומות זה הרכב.

1.8T 8)

פורסם

קליאו 1.2 16v רכב מעולה בתקציב שלך.

 

נוחה, מפנקת, מאובזרת לא רע. רכב מתאים לצעירים...

 

נמכר בעיקר לחברות השכרה, יש לבדוק בדקדקנות הסטורית טיפולים.

פורסם

2 מקומות ? :) חחח איזה רכב מצחיק זה, הוא חדש ויקר בשבילי

אני מחפש משהו עד 20 אלף !

 

מה לגבי סיאט איביזה ?

חברים התעוררוווו :idea:

 

לגבי הקליאו

אני מעדיף לא להתעסק עם רנו

יש לי סיוטים מהם ...

פחדדד !!!

פורסם
סמארט. רכב קטן,חמוד,מיוחד עם תצרוכת דלק טובה מאוד (700CC בכל זאת..)- זול מאוד לקניה, כיום ניתן להשיג

אותם במחירים מגוחכים ביחס לשנתון ולמחיר הקניה. אם לא מפריע לך שיש רק שני מקומות זה הרכב.

הבחור אמר שהוא מחפש רכב לנסיעות בין עירוניות בעיקר, מה שאומר שעם הסמארט לא יהיה לו ממש כיף, להתאמץ להגיע ל 120 וכל משאית שתעבור ליידך תזיז אותך נתיב :wink:

לפותח האשכול - הייתה לי סיאט איביזה שנת 94, ידנית, בנפח 1600 - הרכב היה אמין מאוד, נוח, וחסכוני, אמנם כדאי לך לבדוק טוב כי הרוב היו אצל צעירים שהזניחו אותן, כמו כן אם אתה מעוניין בנפח 1400 יש גם גרסא כזו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

מצטרף לשאלה של פותח הפורום, אשמח גם לקבל פרטים ואת דעתכם על פורד פיאסטה ופיאט פונטו. צריכת דלק, אמינות, אחזקה וכו'.

 

תודה!! :)

פורסם

המלצתי לך היא פונטו ספייס. ישנם הרבה בשוק כך שמחיר טוב על רכב במצב טוב אפשרי להשיג. מהקטנות היא הכי מרווחת

הנסיעה שלה נעימה{כל עוד לא דורשים ממנה יותר מדיי}. צריכת דלק טובה מאוד. מנסיון אפשרי להגיע בנסיעה בין עירונית רגועה גם 1\16. והאמינות שלה בסדר.

פורסם

מצטרף להמלצה על הפונטו ספייס רק תחפש את הדג המפואר-ELX.

מהיר יותר ונעים יותר מבפנים ומבחוץ!

אוטו אמין להשתדל לטפל בזמן ולא יהיו בעיות!

 

דרך אגב אני עם הפונטו שלי עשיתי בנסיעה בין עירונית רגועה 1 ל-19 ככה שעם טיפול נכון אפשר לחסוך טוב בדלק!

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

נשמע לי טוב אם זה ככה

אז אני הולך לכיוון פורד פיאסטה יוטו או דינמיק

או פונטו ספייס דגם ELX אם אמצא :)

 

המון תודה חברים.

×
×
  • תוכן חדש...