Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

 

אני עומד מול צומת דרכים תעסוקתית:

 

מצד אחד: עבודה משמימה מול אנשים לא חכמים (האנדרסטייטמנט של השנה) והמון עצבים.

מצד שני: הצעת עבודה כנראה לתפקיד חיי במקום מאתגר ביותר שם אני אהיה מוקף בגאונים (אמיתיים).

 

הבעיה:

במקום העבודה הנוכחי אני מרוויח בערך פי שתיים מהמקובל בשוק (בשיקלול בונוסים), נורא תופסים ממני (בכל חור אני שומע "גיל היה עושה את זה ברבע זמן ובלי באגים") ואני literally "ראש לשועלים".

במקום העבודה האלטרנטיבי אני ארוויח קצת יותר מהמקובל בשוק אבל פחות ממה שאני מרוויח עכשיו (בערך שני שליש) ובנוסף - במקום להיות ראש לשועלים אני כנראה אהיה זנב לאריות.

 

מה אתם הייתם עושים?

תודה.

פורסם

בלי לחשוב בכלל, הייתי מעדיף להיות הזנב , שלאחר מכן הופך לראש.

 

אין ספק בכלל לדעתי, הייתי הולך על ההצעה עם השכר הנמוך יותר, ואפשרות הלימוד הטובות יותר, שכן אם אתה שם ברמה נמוכה, תוך זמן קצר תהפוך לרמה גבוהה בהרבה. נראה כמו מקום מצויין להתקדם בו.

 

אבל יש לשקול את ההמשכיות של זה, האם תוכל להתקדם שם ? ומה מבחינת רפיוטיישן , האם תוכל לבוא ולהגיד "עבדתי ב X" באותה מידה כמו שתוכל להגיד "עבדתי ב Y" ? האם שני העבודות יתנו את אותו אפקט בקורות חיים?

פורסם

אם המשכורת במקום השני מספיקה לצרכים שלך, והמקום הוא "עבודת חייך", אז לך על זה - אין ספק שמה שתצבור שם שווה יותר מכסף, ו"ישלים" את הפער הכספי.

אם כסף זו בעייה אז השיקול שלך הוא אחר - רווח נוכחי לעומת העתידי.

אני בכל אופן, מעדיף להיות הטמבל שבחבורה, ולהתקדם.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

הייתי ממשיך בעבודה הנוכחית עד לנקודת השבירה

ואחר כך מתלבט שוב אם להחליף. האם הגעת לנקודת השבירה?

הזדמנויות דומות לשינוי יהיו גם בעוד חודש וגם בעוד שנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עשיתי את הבחירה הזאת לפני שנה.

עזבתי מקום עבודה עם משכורת טובה לטובת מקום אחר, עם גיוון מקצועי ועיניין. אולי אני לא דוגמא, אבל היום אני מצטער על זה. אחרי שנה הבנתי שהאתגר הזה לא בשבילי. תוך שנה מיציתי אותו לחלוטין, ועכשיו אני בבעיה - לחזור למקום הקודם עם "זנב בין הרגליים"? לא מתאים. מקום חדש? בעיה.. הפסדתי שנה של ניסיון בתחום הקודם שלי, ואני בפיגור אחרי השוק.

 

אז נכון שאני לא דוגמא מייצגת. אבל תחשוב על זה טוב לפני שאתה עושה מעברים חדים. זה מגניב וחשוב לאתגר את עצמך מדי פעם, אבל צריך להיזהר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אין ספק שעדיף להיות הזנב, וכמו שאתה נשמע אז תוכל למשוך ולהתקדם במעלה הגוף, אם כ"כ מעריכים אותך במקום העבודה הנוכחי, אולי גם תוכל לחזור לשם אם ממש תרצה.

בריאות לכולם!

פורסם
אהלן חברים.

 

אני עומד מול צומת דרכים תעסוקתית:

 

מצד אחד: עבודה משמימה מול אנשים לא חכמים (האנדרסטייטמנט של השנה) והמון עצבים.

מצד שני: הצעת עבודה כנראה לתפקיד חיי במקום מאתגר ביותר שם אני אהיה מוקף בגאונים (אמיתיים).

 

הבעיה:

במקום העבודה הנוכחי אני מרוויח בערך פי שתיים מהמקובל בשוק (בשיקלול בונוסים) וואו שווה לך כסף ע"פ לחיות ?!! מה תעשה בכסף אם למשל תמשיך ומרוב עצבים תחלה במחלה מסויימת שקשורה לעצבים (יש שתיים קטלניות) ?!!, נורא תופסים ממני (בכל חור אני שומע "גיל היה עושה את זה ברבע זמן ובלי באגים") ואני literally "ראש לשועלים".שועלים טיפשים ?!!

מה אתם הייתם עושים?

תודה.

לא יודע מה איתכם , ולשם הגילוי הנאות לא עמדתי במצב הזה (אולי במצב די דומה אבל לא ממש כי אצלי זה היה ערכי) אבל אני חושב שאם אתה חילוני ולא מאמין (רוב חברי הפורום) אז לשיטתכם אתם חיים פעם אחת , אז מה יתן לך הכסף אם תחיה הרבה זמן עם עצבים ? בסוף ימיך תסתכל על חייך ותראה אדם עצבני שאת עצביו שפך גם על בני משפחתו (עצבים יוצאים ובד"כ בביית) ולא נהנה בחייו ואת הכסף הוא מוריש ?

 

או לחילופין עבדתי בעבודה שאני נהנה בה חייתי טוב והיות והייתי מאושר גם בני משפחתי חיו יותר טוב , וברוך ה' , נהניתי מחיי ?

 

תבחר מה שאתה רוצה לראות בסוף ימיך

 

בברכה והצלחה בכול דרך שתבחר

יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ברור שבעבודתך הנוכחית אתה מאוד "מבוקש" והם ממש צריכים אותך אז במקומך הייתי מסכם איתם לעבוד כפרילנסר תמורת שכר גבוה יותר לשעה ממשכורתך הנוכחית (כך שסה"כ המשכורת שתשולם לך תהיה נמוכה היות ואתה עובד פחות שעות ) והם לבטח יסכימו , ואז תתחיל לעבוד במשרה מלאה במקום החדש והמאתגר כטענתך.

 

כך אתה נהנה מכל העולמות וגם מרוויח יותר.

 

בהצלחה.

פורסם

תודה על התגובות חברים.

 

מה הן אפשרויות הקידום בכל אחד מהמקומות?

אילו תנאים סוציאליים כל מקום מציע לך?

 

אפשרויות הקידום פחות מעניינות אותי - אני לא מעוניין להיות בתפקיד ניהולי.

התנאים הסוציאלים דומים, בכל מקרה בטווחי המשכורות המדוברים התנאים הסוציאלים הם בד"כ לא מה שמפיל את העסקה.

 

בלי לחשוב בכלל, הייתי מעדיף להיות הזנב , שלאחר מכן הופך לראש.

 

אין ספק בכלל לדעתי, הייתי הולך על ההצעה עם השכר הנמוך יותר, ואפשרות הלימוד הטובות יותר, שכן אם אתה שם ברמה נמוכה, תוך זמן קצר תהפוך לרמה גבוהה בהרבה. נראה כמו מקום מצויין להתקדם בו.

 

אבל יש לשקול את ההמשכיות של זה, האם תוכל להתקדם שם ? ומה מבחינת רפיוטיישן , האם תוכל לבוא ולהגיד "עבדתי ב X" באותה מידה כמו שתוכל להגיד "עבדתי ב Y" ? האם שני העבודות יתנו את אותו אפקט בקורות חיים?

 

זה לא עניין של רמה ושיפור, המקום האחר הוא פשוט אסופה של גאונים (ברצינות), קצת הגזמתי עם עניין ה"זנב" - אני מאמין שאהיה במקום סביר באמצע, עדיין - עניין המשכורת הוא לא טריוואלי בכלל, מדובר על הרבה אלפים של שקלים בחודש.

אני חושב שלא הבהרתי את עצמי, אני לא צריך שום תוספת לקו"ח שלי, יש לי 10 שנים נסיון בתחום ואני חתום על עשרות פרוייקטים מוצלחים בהמון מקומות והרבה מאוד אנשים בתחום מכירים אותי, אם אני עובר זה לא בשביל שום אפקט בקורות החיים - זה בשביל האתגר נטו.

 

הייתי ממשיך בעבודה הנוכחית עד לנקודת השבירה

ואחר כך מתלבט שוב אם להחליף. האם הגעת לנקודת השבירה?

הזדמנויות דומות לשינוי יהיו גם בעוד חודש וגם בעוד שנה.

 

נקודת השבירה הגיעה לפני שנה, הודעתי שאני עוזב ופשוט שפכו עלי כסף.

 

לא יודע מה איתכם , ולשם הגילוי הנאות לא עמדתי במצב הזה (אולי במצב די דומה אבל לא ממש כי אצלי זה היה ערכי) אבל אני חושב שאם אתה חילוני ולא מאמין (רוב חברי הפורום) אז לשיטתכם אתם חיים פעם אחת , אז מה יתן לך הכסף אם תחיה הרבה זמן עם עצבים ? בסוף ימיך תסתכל על חייך ותראה אדם עצבני שאת עצביו שפך גם על בני משפחתו (עצבים יוצאים ובד"כ בביית) ולא נהנה בחייו ואת הכסף הוא מוריש ?

 

או לחילופין עבדתי בעבודה שאני נהנה בה חייתי טוב והיות והייתי מאושר גם בני משפחתי חיו יותר טוב , וברוך ה' , נהניתי מחיי ?

 

תבחר מה שאתה רוצה לראות בסוף ימיך

 

בברכה והצלחה בכול דרך שתבחר

יהודה

 

תודה (באמת) על האיחולים.

אתה צודק לחלוטין - כסף לא תמיד שווה בריאות, העניין הוא שאני מאוד נהנה לקנות דברים חדשים (מכוון שבפורום רכב עסקינן - אני יכול להגיד שאם אני עובר עבודה אני יכול לשכוח מלקנות רכב ביותר מ300K ש"ח).

הגאדג'טים שאני קונה מאוד משמחים אותי. קשה מאוד לשקול את זה מול העלות בבריאות שיש לי מעבודה הנוכחית אבל זה בהחלט מקל.

במידה ואני עובר אני עדיין ארוויח משכורת מכובדת - אבל אני אאלץ לוותר על לא מעט דברים בחיים.

 

המשוואה לא פשוטה ואני לא מצפה מאף אחד לפתור אותה בשבילי, השאלה נשאלה כי באמת ובתמים רציתי לדעת מה אנשים אחרים היו עושים.

פורסם
ברור שבעבודתך הנוכחית אתה מאוד "מבוקש" והם ממש צריכים אותך אז במקומך הייתי מסכם איתם לעבוד כפרילנסר תמורת שכר גבוה יותר לשעה ממשכורתך הנוכחית (כך שסה"כ המשכורת שתשולם לך תהיה נמוכה היות ואתה עובד פחות שעות ) והם לבטח יסכימו , ואז תתחיל לעבוד במשרה מלאה במקום החדש והמאתגר כטענתך.

 

כך אתה נהנה מכל העולמות וגם מרוויח יותר.

 

בהצלחה.

 

לא יקרה.

במקום הנוכחי אין אפשרות לעבוד כפרילנסר בתפקיד אותו אני מבצע ובמקום השני אי אפשר לעבוד במשרה חלקית/במקום אחר במקביל.

 

תודה בכל אופן.

פורסם

השאלה מאוד מורכבת וכל תשובה שתקבל כאן תהיה מקרית בהחלט. ישנם עוד 1001 שיקולים שאנחנו לא מודעים להם ורק אתה מודע להם. לכן תצטרך לעשות את החושבים עם עצמך.

פורסם

גיל, מה חשוב לך יותר? תחביבים (רכב, אודיו שאני יודע שאתה אוהב וכו') או עבודה?

 

אתה בעצמך טוען שהעבודה החדשה תפגע לך בתוכניותיך העתידיות לגבי התחביב.

 

באגף אחד של האי-שיוויון: עבודה. באגף השני: תחביבים.

שים את הסימן המתאים באמצע. אני הייתי מתעדף את התחביב.

 

 

אביעדד

×
×
  • תוכן חדש...