Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי הכל שאלה של כמה אתה מוכן לשלם בשכר תמורת זה שתעבוד במקום שטוב לך בו.

 

אני עברתי די הרבה עבודות, את חלקן עזבתי למרות שהשכר שם היה כפול מהמקום אליו עברתי - אבל אישית הבנתי מתישהו שלי הכי חשוב שאהנה במקום שבו אני מבלה למעלה מעשר שעות כל יום.

 

אפשר להסתדר לא רע גם בלי פחות כמה אלפי שקלים, אני מוצא את ההסתדרות בלי חיים קשה. לא הייתי חושב פעמיים לו הייתי בנעליך.

 

נ"ב - עם הזמן נוטים להכיר בערכך גם במקומות בהם התחלת בשכר נמוך. עד היום כל מה שביקשתי מהבוס קיבלתי ובצדק (ראה חתימתי)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מי אמר שאני אתחיל שם בשכר נמוך?

סתם בשביל לסבר את האוזן - מדובר עדיין במשכורת של עשירון עליון. היום, פשוט - אני מרוויח הרבה יותר מזה.

אני לא אוכל לקבל יותר במקום האחר כי מדובר באירגון בעייתי מבחינת שכר (לא אוכל להכנס לפרטים). הם משלמים יותר מהממוצע בשוק הבעיה היא שזה עדיין יוצא הרבה פחות ממה שאני מרוויח עכשיו.

 

אביעד: המשוואה שלך לא נכונה:

 

שיעמום ועצבים + הרבה כסף לתחביבים מול עבודה מהנה ופחות כסף לתחביבים.

 

זרזיר - מצטער - אני לא עוסק בפיתוח web בשכר כמעט עשור.

פורסם

אני אמנם לא דוגמא כי עוד לא נתקלתי במצב כזה (בערך), אבל אני חושב שמדובר ביותר מעניין פרטני (למרות שהפרטים חשובים ומשמעותיים) אלא יותר בדרך התנהלות כללית - איפה נמצאת נקודת האיזון בין הנאה מהעבודה ותגמול עליה? תמורת איזה סכום תסכים לעבוד במקום משעמם ומעצבן, לעומת עבודה במקום מאתגר ומעניין? אני חושב שככלל אצבע עדיף תמיד לחפש עבודה יותר מעניינת, אפילו שמדובר בשכר קטן יותר, אבל כמובן שיש נקודה כלשהי בה זה הופך למוגזם - רוב האנשים למשל לא יסכימו להוריד את רמת החיים בחצי בשביל עבודה יותר מעניינת, אבל אני חושב שזה מהלך נבון לוותר על אחוז מסוים בשכר תמורת ההנאה מהעבודה (שבסופו של דבר מהווה בערך שליש מהחיים שלנו).

 

במקרה שלך, אם השכר ממילא גבוה והויתורים מבחינת רמת החיים לא נשמעים כואבים יותר מדי - אני מניח ששווה לך לבצע את המעבר. אם תרצה, אני מניח שתמיד תוכל לחזור למדרגת השכר הנוכחית שלך, גם אם לא באופן מיידי אז בעוד מספר מועט של שנים, ובינתיים תהנה יותר ממה שאתה עושה רוב היום (לא התכוונתי לשינה :-P ). אז תחליף את האודי למיאטה עוד כמה שנים ולא ל-SLK, מה רע? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • אחראי פורום
פורסם

היתה לי דילמה דומה לפני יותר משנה.

אם לקצר את הבלאגן וההתחבטויות, בחרתי באפשרות השניה בסוף

(ואני יכול להגיד שנטיתי לכיוונה כבר בהתחלה, אבל ההשוואות היו קשות ומבלבלות - אתה בטח יודע).

מצאתי את עצמי מתחיל להוכיח מי אני ומה אני יודע שוב פעם, הרווחתי פחות מאשר קודם

וגם התלווה לזה מעבר לאיזור אחר לגמרי בארץ - לא היה קל :|

אבל גם מצאתי את עצמי עם עוד 8-10 עובדים שיש בינינו שפה מקצועית משותפת,

רובם בראש טוב ומוכנים לעבוד קשה כדי להצליח ובעיקר - מפרים ומשפרים אחד את השני -

כל אחד מהתחום ממנו הגיע.

היום אני גם מרוויח יותר, קודמתי כמה פעמים ואני לומד המון כך שבוודאות זו היתה החלטה נכונה.

אני מבין שבעניין המקצועי אין לך התחבטויות, ובעניין הכספי כמו שרוני אמר - זה אמנם לא הרבה כמו קודם,

אלא ממש קצת פחות - לדעתי זה שווה את זה.

 

בהצלחה!

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גם אני הייתי בדילמה דומה לפני כמה חודשים.

 

בפינה אחת של הזירה, העבודה שלי, שהיא באמת כל מה שכושי יכול לייחל לו - שעות גמישות עד גיחוך, בוס מבין עניין, המון אחריות ומעמד איתן. לא היו ממש חסרונות למעט העובדה שהרגשתי שאני יכול לקבל יותר כסף (הרגשת שווי אישית; מבחינת טבלאות שכר, בטח שלא היה לי מה להתלונן). הבעיה היא שהחברה הזו מאוד לא גמישה בנוגע לתנאים (סניף מקומי של חברת ענק, הכל מפוקח ומבוקר מחו"ל).

 

בפינה השניה, מקום שאני מכיר, תמורת (הרבה) יותר כסף, משהו כמו 30% תוספת ויתרונות נלווים (לעבוד כפרילאנס, למשל). מצד שני, הסביבה מחורבנת (ברובה, J, ברובה...), גם מבחינה פרסונלית (אנשים מעפנים) וגם מבחינת סביבת העבודה עצמה (נושא שמפריע לי במיוחד).

 

בסופו של דבר, בחרתי באפשרות הראשונה. העניינים התגלגלו כך שבאופן אירוני, לאחר שהודעתי שאני נשאר, ומתוך רצון טוב, הם פחות-או-יותר השוו את התנאים לעבודה השניה.

 

בהצלחה בכל אשר תבחר, רק תוודא שאתה מכיר את הארגון אליו אתה מצטרף לעומק, ולא רק מסתנוור מרמת האנשים.

אני לא מכיר הרבה מקומות אזרחיים שמסוגלים לאגד קבוצה של 8-10 "גאונים", ללא קשר לשכר המשולם...

אל תשכח, חבר, ששני דברים מניעים את העולם: סקס וכסף. you ain't gonna get either...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

גם לפי צורת הכתיבה ניתן לראות כי הלב מושך אותך למקום החדש

אם אתה מרגיש ששם תמצה את עצמך לך על זה

 

ממליץ לך מאוד לעבור על:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%A6%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D

מדרג הצרכים של מאסלו, שלב 4 ו 5 בפרמידה

אתה דיי תזדהה עם התאוריה

 

לדעתי האישית,

אם תרגיש שאתה תוכל לקום עם חיוך על הפנים כל יום בלי לאכול את הלב אז וותר

 

אבל אם תצליח לוותר על כסף על מנת להיות באמת מאושר לך על זה

פורסם

מצטרף לשאלה:

אני כיום מרוויח סכום יפה בצה"ל (לא נכנס לכמה בדיוק כדי לא לנקר עיניים אבל נאמר שמדובר בסכום יפה של 3 ספרות)

אבל מה אני עובד עם מטומטמים.

יש לי אפשרות לעבוד במקום מסודר ואיכותי באפסנאות אבל לקבל טיפה פחות מבחינת משכורת.

מה הייתם ממליצים לי לעשות?:lol:

 

352 שקל זה לא מספר טלפון,

זה משכורת של חייל בישראל שאפילו התאילנדי עם האופניים שעובר ברחוב מעלה חיוך קל בגלל העובדה שהוא, ידידיי, עושה יותר.

 

עכשיו ברצינות נראה לי שאתה יודע את התשובה.....

אני הייתי נשאר.

תראה את זה ככה שאתה ראש לשועלים אין סיכוי שיותרו עליך וזה אס מבחינתך.

שאתה זנב לאריות,על הזנב מוותרים ראשון שיש קיצוצים....

פורסם

גיל, שיקול נוסף: חבל 'למחוק' את כל התקופה שצברת - אני מדבר לצרכי חישוב פיצויי פיטורים. (חס וחלילה, או אולי שמא זה מה שאתה דווקא כן מצפה לו - לעזוב עם פיצויים ;-)).

 

 

 

(אני, כמובן - הייתי נשאר, בלי שום קשר לשיקול האחרון).

פורסם
הצעת עבודה כנראה לתפקיד חיי במקום מאתגר ביותר שם אני אהיה מוקף בגאונים (אמיתיים).

 

אחראי פורום אוף טופיק ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם אני עמדתי בפני משהו דומה.

מעבר ממקום עבודה יציב אך בתפקיד משעמם במשכורת טובה , להימור על כל הקופה, מעבר לחברה קטנה עם פוטנציאל ,בשכר נמוך יותר מזה שהרווחתי במקום הקודם,אבל באתגר עצום ובמעמד יותר טוב.

 

כרגע ,10 חודשים לאחר המעבר, נראה כאילו עשיתי את הצעד הנכון, כי קודמתי ורמת השכר שודרגה וכבר שווה למה שהרווחתי קודם (מצד שני - אני עובד הרבה יותר קשה) , אבל ימים יגידו....

 

לדעתי אם אתה לא אוהב לבוא לעבודה , ומבאס אותך לקום בבוקר, זה לא שווה את זה...

 

זרזיר-לפני שתשאל , אני לא מתעסק בפיתוח תוכנה - זה עושה לי חררה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נקודה לחשוב עליה.

מעבר לשיקול של, מקום חדש > מקום ישן.

 

תנסה לדמיין את המצב שלך אילו היית עובר.

אתה במקום החדש כבר שנה.

עכשיו תסתכל על העתיד שלך ועל העבודה הבאה (או מה שאתה שואף אליו).

האם העבודה החדשה שמה אותך במסלול אל החלום?

האם יש לה יתרונות בשוק, מול עבודות אחרות, חוץ מאשר מה שאמרת?

 

הנקודה שלי היא, יכול להיות שהשיקול שלך לעבור למקום החדש יתקן רק פן אחד (עובדים טיפשים).

פשוט הרצון האדיר שלך להמנע מטיפשים (מובן לחלוטין), יכול להביא אותך לעבודה שלא מתאימה לעתיד הקריירה שלך.

משהו בסגנון של "הדשא של השכן". הוא אומנם ירוק יותר, אבל לא בטוח שמתאים לך יותר.

 

לצורך העניין, דוגמא.

לעבור למחקר באוניברסיטה, לעבוד אם גאונים, לקבל הערכה רק דרך פרסומים מקצועיים.

להשאר בחברת סטרט-אפ קצת מעצבנת (3 מנהלים על כל עובד, כמו כל חברה בישראל), אבל עם פוטנציאל להנפקה תוך שנה-שנתיים עם מימוש אופציות במאות אלפי דולרים ==> RS6 חדשה, לפחות.

 

יכול להיות שהיתרון היחידי של העבודה החדשה, הוא רק מול העבודה הישנה (ועוד בתחום מאוד ספציפי) ואין לה שום יתרון בשוק.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

שוב תודה על התגובות.

רז - יש גאונים ויש גאונים, מעולם לא התיימרתי להתאים קוגנטיבית לניהול הofftopic ;)

 

רוני - זה בדיוק העניין, המשוואה מורכבת, כמה שווה לי לוותר על הTT Roadster החדשה שתצא בקרוב? כמה שווה לי לוותר על לקנות עדשה חדשה למצלמה כל חודשיים-שלושה? לכל אדם יש מחיר ולכל דבר יש מחיר, מי שאומר שלא כנראה אף פעם לא נתקל בהצעה מסנוורת.

 

רועי - מה שאתה מדבר עליו הוא בדיוק הפוך ממה שאני מדבר עליו - בכל מקרה הבנתי למה התכוונת

 

שרגאמאן - תודה על הלינק, השכלתי

 

אודי A8 - הבעיה היא לא ראש לשועלים, הבעיה היא העצבים והכאב ראש בתפקיד הנוכחי.

 

אביעד - במקום בו אני עובד כרגע מקבלים פיצויים גם אם מתפטרים. אני עובד בחברה יותר משנתיים וגורר 3 שנים מחברה קודמת, מדובר בסכום נאה שלא אוותר עליו (ואני לא צריך).

 

אייל - המשכורת שלי לא תשודרג אלא אם אני אוציא דוקטורט (מה שכנראה לא יקרה...), אם אני עובר אני מבין שאלו התנאים והם ישתנו רק עם המדד...

 

roy - תודה על הכיוון (יתרון רק מול העבודה הנוכחית ולא מול השוק).

×
×
  • תוכן חדש...