Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף? סיאט לאון טורבו, או GTI.?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכב יותר עדיף. מבחינת טיפולים,אחזקה-חלקים,ביטוחים,הוצאות דלק.ושרידות ?????

 

סיאט לאון טורבו בין השנים 2000-2004

 

גולף גיטי איי 2000-2004

 

אני יכול להוציא תקציב עד70 אלף {וכמובן שגולף 2000 שווה ערך ל סיאט 2002.]

 

 

יום טוב ותודה מראש.:x

פורסם

לאון יש רק מ-2002 (4X4, אין הרבה) וב-2003-2004 (2X4). הבסיס זהה והמנוע כמעט זהה. עלויות האחזקה לא זולות אבל יש לשער שדומות למדי בשתיהן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה, אבל נגיד ביטוח מקיף מה המחיר? עלויות דלק כמה יוצא לי ל ק"מ ליטר בעיר, או בינעורוני.דברים כאלו.

פורסם

תודה לכל המגיבים,אתם אומרים לי מה שאתם אוהבים,

אני אוהב את שני הרכבים,שניהם יפים וחזקים לדעתי.אבל אני שואל. בקשר לעלויות דלק,כמה יוצא לי ק"מ ליטר,וביטוח רכב לנהג שעדין לא עבר את גיל 24.

כמה נגיד עולה לי קלאץ' למכוניות האלו, או ברקסים,כי ללאון יש ברקסים של ברמבו,אם אני לא טועה}

 

קיצר מחפש אחד שיש לו רכב כזה,ושעבר איתו טיפולים שוטפים וטסט.!

 

 

בכל מקרה תודה למגיבים,גם אני היתי הולך על הלאון,בוא נגיד 56 אחוז לאון-44 אחוז גולף

 

שתיהיה שבת שלום לכולם

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לך איש!

אני נוהג בלאון מודל 2005 ,היא צורכת 1:10

לדעתי היא יותר יפה מהגולף ויותר שווה,גולף יקר ללא טעם!

שיהיה לך בהצלחה!

פורסם

בתור אחד שהייתה לו סיאט לאון 4 20VT שנת 2002 (דגם ה-4X4) במשך כשנה:

 

בשנת 2002 הופיע הסיאט לאון טורבו (20VT) בדגם שנקרא "4".

הוא משדר פחות קרביות (טמבונים צנועים יותר, אין לוח שעונים לבן, חישוקי 16) אך יש לו את מערכת

ה-אלדקס המפורסמת שמשלבת את הגלגלים האחוריים בנסיעה. מגרעה נוספת היא 150 ק"ג כבדים יותר

מהדגם החדש יותר (2003 ומעלה) אך זהו דבר שניתן לסדר ע"י יחס הספק משקל ע"י שידרוגים קטנים.

 

בשנת 2003-2005 הופיע הדגם בשמו הרגיל "20VT". מאוחר יותר נקרא גם "FR".

חישוקים 17 אינצ', לוח שעונים לבן, טמבונים קרביים יותר, הנעה קידמית וחיסכון של 150 ק"ג מהדגם היוצא.

יש האומרים שהרכב מהנה יותר לנהגיה עקב משקלו הקל יותר והכיול השונה. כל אחד ודעתו. במצב סטנדרתי הרכב

אכן מהיר בעשיריות השניה מדגם ה-4X4.

 

משנת 2007 הופיע הלאון החדשה, אבל זה כבר לא לעינייננו.

 

הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש/צעיר (עלה לי כ-4,500 מקיף ב-4X4 שנת 2002).

אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע עד 2 ליטר. בסביבות ב-2,000 ש"ח.

לגבי דלק- שלי תודלק 95 היא שותה בהתאם ל"כובד" הרגל והשיוט.

בבין-עירוני היא עומדת על 1 ל-12-13 ובעירוני אם הרגל תהיה יותר כבדה-

היא תהיה באיזור של 1 ל-6. משולב אצלי היה נבדק ויוצא כ-9-10 ק"מ לליטר. כל זה שהרכב סטנדרטי לחלוטין.

אבל בכל לחיצה אתה תהנה מהתגובה שלה, גם בכוח וגם ברעש.

מבחינת ביצועים ספורטיבים- המשקל המעיק! האוטו מהנה מאוד. אפשר לקחת סיבובים המהירויות

גבוהותת מהמצופה ויש לך גם "שומר אישי" (מערכת האלדקס). אני בכל אופן נהניתי מהנסיעה והפאן של הרכב.

ההיגוי קצת לקוי ביחס להגה צרפתי או הגה של EVO, אבל ההגה מתקשר יחסית יפה וכיף להחזיק בו.

לרכב 180 סוסים מקוריים שמשדרים נתון של קצת פחות מ-8 שניות מ-0-100. המהירות המירבית הינה כ-220 קמ"ש.

כמובן שריכבי לא נשאר סטנדרתי ושיפר את התוצאות האלו במחירים ששווים לכל כיס.

איכויות- סיאט של אחרי שנות ה-2000 ניחנת ברמת הגימור הגרמנית של אודי ופולספאגן. מי שישים לב הדשבורד של הלאון

דומה בדיוק לדשבורד של A3 ובדיוק באותן איכויות גימור ואתה יודע כבר את הבדלי המחירים בניהם.

הרכב מפנק מאוד. מגיע עם: סאנרוף, 6 הילוכים, חישוקי מגנזיום, פנסי ערפל, מערכת, כסאות ספורט, בקרת אקלים ועוד!

כל זאת כסטנרט. לא תגלה בכרב התפרקויות חלקים מהירות עקב איכות הגימור. אל תצפה גם לחירקושים ורעשים באוזניים

בזמן נסיעה. הנסיעה ברכב במצב רגוע היא שקטה ומהנה.

טיפולים- טיפול 15K רגיל. עולה בין 500-1000, תלוי איפה אתה מטפל.

הרכב מטופעל רק בשמן סינטטי מלא "ליקווי מולי" או "מוביל1" 5W40.

אין להתפשר על חלקים לא מקוריים.יש לשים פילטרים שונים רק של חברת MANNN וסוג הפלאגים הוא PFR6Q שמספקים ל-60K ק"מ.

בלמים- הרכב נוסע על בלמים מקוריים של חברת LUCAS. ניתן החליף לרפידות וצלחות לסוג זה או לשפרן - AfterMarket.

טיימינג (מקורי) פעם ב-90K או 3 שנים- עולה כ-1,500-2,000 ש"ח כולל עבודה.

קלאצ'- יש לשים לב. תלוי בנהג (אפשרות לבלאי מהיר כמו שבכל גרמנייה ידנית).

קלאצ' הוא עניין לא זול (יש לו תחליפים) אבל מומלץ מקורי בלבד. הוא עולה כ-3,5000 ש"ח לא בטוח אם כולל עבודה.

צמיגים- אני נסעתי על DUNLOP SP SPORTMAXX במידה 205/55R16 שעלו לי כל הרביעייה 2,100 ש"ח אחרי הנחות.

צפה למחירים יקרים יותר על צמיגים משובחים ואיכותיים. אני לא התפשרתי בעניין. מכייוון שהחתך נמוך יחסית, צריך לשמור עליהם כמה שיותר ממדרכות ומהמורות.

הטיפולים לא בהכרח הכי זולים (בכל זאת גרמנייה...) אבל מחזיקים לאורך זמן.

 

סה"כ, הלאון 4 היא אחת המכוניות היותר מהנות וכדאיות שמוצאים במחיר הזה (תודה גדולה ללוי יצחק :evil:).

אני ממליץ מקרב לב עליה אם תמצא אחת במצב טוב! אל תחשוב פעמיים ולך על זה!

 

 

 

לגבי הגולף. שנת 2001 גג תעמוד לך בתקציב של 70K. אולי אולי אולי 2002.

אני עדיין הייתי ממליץ על הלאון.

 

 

 

 

אם יש עוד שאלות אז בכיף

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

 

הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש/צעיר (עלה לי כ-4,500 מקיף ב-4X4 שנת 2002).

אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע עד 2 ליטר. בסביבות ב-2,000 ש"ח.

 

2K עבור חובה זה סטנדרטי?

על הקליאו אני משלם 1650 ש"ח וגם על הוולקן לפני כן שילמתי סכום דומה עבור החובה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
עבור נהג חדש זה סטנדרטי.

 

אז צריך פשוט לגדול מהר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

גיא אני דיברתי על נהג חדש.

אבל תראה איזה השקעה כתבתי לו... ועוד מיהרתי :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

ב70K אי אפשר לקנות יותר מGTI שנת 2000.

 

לדעתי הלאון מהווה תמורה טובה יותר לכסף מהגולף כי בסה"כ מדובר באותם מכלולים, אבל אם הייתי צריך לבחור, הייתי הולך על הגולף.

למה? כי אני גולפוהוליק :)

 

יש לי חבר שמחפש כזו, ובפעם האחרונה שהוא עלעל במחירון, ראיתי שבמחירון של לאון 2004-2005 אפשר לקנות גולף GTI 00-01.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...