Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השטיח מתחת לרגליים של הנהג זז כמו תימני בחינגה, כל העברה של קלאץ כמעט ולחיצת ברקס הוא משנה מיקום, משום מה יש שני חורים שכאילו עם מקום לתופסנים, אבל בעצם אין לאיפה לחבר את השטיח והוא משחק כל הזמן.

למישהו יש פתרון לזה? חוץ מלשים דבק דו צדדי שיתפוס אותו ?

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

תנסה לחבר אותם עם סקוטצ' את השטיח לתחתית הרכב, הוא ייתפס ולא יזוז.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
תנסה לחבר אותם עם סקוטצ' את השטיח לתחתית הרכב, הוא ייתפס ולא יזוז.

 

חשבתי על זה , אבל מה עושים כל שאר בעלי הקלאו? רק אצלי הוא זז?

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם
מה הקשר? ---בירה נשר!

פשוט חסרים לו את התופסנים על רצפת הרכב.

 

1.מוזר שאתה שואל....ברוב הרכבים אין תופסנים לשטיח והם לא מחליקים!

2.כאשר משהו מנסה להבריק את השטיח עם חומר שמנוני כמו סקאיי - בכל פעם שישים את רגליו על השטיח הוא יחליק!!!

פורסם
1.מוזר שאתה שואל....ברוב הרכבים אין תופסנים לשטיח והם לא מחליקים!

2.כאשר משהו מנסה להבריק את השטיח עם חומר שמנוני כמו סקאיי - בכל פעם שישים את רגליו על השטיח הוא יחליק!!!

 

השתמשתי בsky הזה אבל לא על השטיחים כך שזה לא אמור להיות זה , האם מישהו יודע אם קלאו ספורט רגילה באה עם תופסנים? רק לי אין?

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

וגם אצלי זה בלי התופסנים.

אם מישהו מוצא מאיפה לקנות את התופסנים האלו אז אני בפנים (יכול לעזור עם עלויות משלוחה מחו"ל)

 

זה מעצבן במיוחד כי השטיח מתקפל ליד דוושת הגז ומפריע ללחוץ עליה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

או קיי אנשים , אני ינסה להשיג תופסנים ויגיד לכם אם הצלחתי,האמת שאני עובד במוסך אז זה יהיה די קל אני מקווה

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

×
×
  • תוכן חדש...