Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה עובד במוסך, לא נראה לך הגיוני לשאול שם ולפתור את הבעיה על המקום????

 

גילעד שלום

 

לפני שאתה רושם הודעה כדאי שתקרא את כולה.

הבחור ציין כי הוא עובד במוסך וינסה לברר שם!!

פורסם

הבחור אמר, אחרי כמעט דף שלם של שרשור, שהוא יבדוק במוסך שהוא עובד בו איפה אפשר להשיג קליפס.

 

לא נראה לך הגיוני לשאול את השאלה כולה (מה עושים כדי שהשטיח לא יזוז?) מישהו במוסך? נראה לי שכל מוסכניק ימצא לך פתרון לכזו בעיה מינורית ברגע.

 

אחר כך תבוא לפורום ותפרסם - היתה לי בעיה עם השטיח... במוסך שאני עובד בו הציעו לי לעשות ... והפתרון טוב/לא טוב

 

 

גלעד

פורסם
אם אתה עובד במוסך, לא נראה לך הגיוני לשאול שם ולפתור את הבעיה על המקום????

 

אז זהו יש לי (לאבא שלי יותר נכון) מוסך לכיווני פרונט, ואנחנו לא מתעסקים בדברים כאלה קטנים, הלכתי למוסך המורשה של רנו (מכונן מי שמכיר) והבחור שם אמר לי בכלל שאמור להיות שטיח מגומי(ביררתי והוא טועה ) רק אחרי שהגיע רנו ספורט למוסך(שאין בכלל הרבה כאלה כמו שאתם יודעים) ראיתי שיש תופסנים ולי חסר... בגלל זה באתי לפה , לא היה לי איך לברר אם יש תופסנים או לא , ואם הבעיה רק אצלי או אצל עוד אנשים, תתפלא במוסך לכיווני פרונט לא יודעים דברים שוליים כאלה...

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם
הבחור אמר, אחרי כמעט דף שלם של שרשור, שהוא יבדוק במוסך שהוא עובד בו איפה אפשר להשיג קליפס.

 

לא נראה לך הגיוני לשאול את השאלה כולה (מה עושים כדי שהשטיח לא יזוז?) מישהו במוסך? נראה לי שכל מוסכניק ימצא לך פתרון לכזו בעיה מינורית ברגע.

 

אחר כך תבוא לפורום ותפרסם - היתה לי בעיה עם השטיח... במוסך שאני עובד בו הציעו לי לעשות ... והפתרון טוב/לא טוב

 

 

גלעד

 

והפתרון של כל מי ששאלתי במוסכים זה לשים סקוטש , אני לא חושב שככה ברנו התכוונו לכן באתי לפה

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

גם בקליאו שלי היו חורים בשטיחים ולא היו תופסנים.

אבל משום מה הם לא החליקו ולא הפריעו לי.

 

לדעתי הפיתרון הפשוט ביותר הוא להעיף את השטיח של הנהג (כבר ראיתי כמה בעלי קליאו שעשו את זה).

פורסם
גם בקליאו שלי היו חורים בשטיחים ולא היו תופסנים.

אבל משום מה הם לא החליקו ולא הפריעו לי.

 

לדעתי הפיתרון הפשוט ביותר הוא להעיף את השטיח של הנהג (כבר ראיתי כמה בעלי קליאו שעשו את זה).

 

יש מצב שזה מה שיקרה ! אם אני לא יצליח להשיג את התופסנים הארורים האלה חחח תודה בכל זאת לכולם..!

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם

גם אצלי ב-MK1 אין תופסנים לשטיחים, אבל יש חורים.

החורים היו במקור רק חתך עגול כאשר חתיכת השטיח במרכז נשרה עם הזמן- כך שלא נראה לי שהיו תופסנים במקור.

החורים האלו יכולים להיות לצורך הוצאה קלה של השטיחים החוצה (משחילים אצבע פנימה).

 

השטיחים אצלי מאוד מחוספסים בחלק התחתון ולכן הם ממש נתפסים כמו סקוץ' לשטיח הרכב עצמו, יכול להיות שזה בגלל שהבעלים הקודמים לא השתמש בהם ושם שטיחי גומי ורק כשאני קניתי את הרכב החזרתי את השטיח המקורי ששכב בתא המטען.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קודם כל, אם מישהו נפגע מהתגובה שלי לגבי המוסך, אני מתנצל מראש.

 

 

דבר שני, בתור מישהו שהיה לו העונג לקבל קליאו דור I חדשה מהחברה 8) אני אסביר לך איך נראו הקליפסים של השטיח (המקורי מהלבד, לא מגומי כמו שאמרו לך)כשהיו חדשים:

 

לכל קליפס יש שני חלקים - חלק אחד נצמד לשטיח וחלק שני נצמד לרצפת האוטו. אם אני זוכר נכון, החלק של השטיח הוא זכר ונכנס לתוך החלק שברצפה שהוא נקבה.

 

לדעתי זה לא משהו יחודי של רנו או משהו כזה - אני מניח שבחנות לאביזרי רכב תוכל להשיג כאלה קליפסים בלי בעיה.

 

דרך אגב, אני לא הייתי מעיף לגמרי את השטיחים מהאוטו. הרבה יותר קל לנקות שטיח שמתפרק כשהוא מלא בוץ מאשר לנקות את הרצפה של האוטו.

 

בהצלחה

 

גלעד

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
קודם כל, אם מישהו נפגע מהתגובה שלי לגבי המוסך, אני מתנצל מראש.

 

 

דבר שני, בתור מישהו שהיה לו העונג לקבל קליאו דור I חדשה מהחברה 8) אני אסביר לך איך נראו הקליפסים של השטיח (המקורי מהלבד, לא מגומי כמו שאמרו לך)כשהיו חדשים:

 

לכל קליפס יש שני חלקים - חלק אחד נצמד לשטיח וחלק שני נצמד לרצפת האוטו. אם אני זוכר נכון, החלק של השטיח הוא זכר ונכנס לתוך החלק שברצפה שהוא נקבה.

 

לדעתי זה לא משהו יחודי של רנו או משהו כזה - אני מניח שבחנות לאביזרי רכב תוכל להשיג כאלה קליפסים בלי בעיה.

 

דרך אגב, אני לא הייתי מעיף לגמרי את השטיחים מהאוטו. הרבה יותר קל לנקות שטיח שמתפרק כשהוא מלא בוץ מאשר לנקות את הרצפה של האוטו.

 

בהצלחה

 

גלעד

זה בסדר אחי , אצלי שהתסכלתי אין בכלל נקבה אפילו מתחת לשטיח(נשמע מוזר קצת...) כאילו זה לא היה קיים אפילו, לא משנה לבסוף סידרתי את זה וזה לא זז . וצודק לגבי השטיח אני לא יעיף אותו, זה חתיכת סיפור לנקות את הרצפה של האוטו מדברים לא רצויים

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

פורסם
אני היחידי שעדיין נשארו לו את הקליפסות האלו? :shock:

 

ההפך. החלק של השטיח הוא נקבה, והחלק של רצפת האוטו הוא זכר.

 

נראה לי שכן! מעניין מה קורה להם בדרך הם לא כאלה אמינים כנראה

מחפש הגה לclio b sport 2002 צורה ישנה

×
×
  • תוכן חדש...