Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלום שלי בהתגלמותו!!! (מרצדס SLK)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין 500???

 

לא. אתה מתבלבל עם ה-SL (או עם דגם אחר).

 

ה-SLK היא מכונית קטנה וקלה יחסית, לא נכנס לשם בכלל ה-500 או ה-55AMG. הגרסה החזקה ביותר היא ה-320 קומפרסור בטיפול AMG, עם 347 כ"ס למיטב זכרוני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אין 500???

 

לא. אתה מתבלבל עם ה-SL (או עם דגם אחר).

 

ה-SLK היא מכונית קטנה וקלה יחסית, לא נכנס לשם בכלל ה-500 או ה-55AMG. הגרסה החזקה ביותר היא ה-320 קומפרסור בטיפול AMG, עם 347 כ"ס למיטב זכרוני.

 

רוני

 

בתור חולה מרצדס אני חייב ליישר הדורים פה...

 

גרסאת הכוח של SLK היא הSLK32 AMG..

SLK32_main.jpg

 

SL הוא דגם הספורט הכי יקר של מרצדס הוא מבוסס של השאסי של המרצדס S והוא חיה אמיתית

SL55_main.jpg

 

בינהם שכחתם כמה דגמים... הCL שמתבססת על הS

CL55_main.jpg

 

והCLK היותר קטנה שמתבססת על הE

CLK55C_main.jpg

למה? ככה!

פורסם

CL מבוססת על ה-E :?::?::?:

אתה סגור על זה :?:

לפי זיכרוני, היא גרסת הקופה של ה-S

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
CL מבוססת על ה-E :?::?::?:

אתה סגור על זה :?:

לפי זיכרוני, היא גרסת הקופה של ה-S

 

יניב

 

 

וטעות שלי.... היא כן מבוססת את הS....

למה? ככה!

פורסם
צהובה גם היתה בנתניה עד לפני שנה וחצי, אולי עדיין ישנה.....

ועוד שתי כסופות כאלו עדיין קימות פה.....

 

בכל אופן עם כבר חלום אז זאת שראיתי בהרצליה לפני שבוע.....

הצהובה אצל שכן שלי עכשיו (קנה אותה באמת בנתניה).

עד אחת כסופה שניי בניינים ממני (2003).

אני לא מבין מה ההתלהבות?

יצא לי לראות הרבה יותר כאלה מאשר-MR2.

תאמינו לי,תסתובבו קצת בהרצליה פיתוח ואז תראו גם מרצדסים וגם את הנהגות שלהן :oops:

 

TaZoK:

ה-CLK מבוססת על ה-C למרות אשליית הגודל והמראה החיצוני.

כבר דובר על כך רבות במגאזינים.

טריק של מרצדס שגורם לאחיזת עיניים וכנראה לגידול קופת החברה. :idea:

פורסם
יש SLK צהובה בארץ. הגיעה ביבוא אישי כנראה אני ראיתי אותה פעם ראשונה לפני שנתיים בערך בהרצליה (כאשר עברתי לגור שם).

 

יש גם SLK ידנית ב99%. רוני נהג באחת בספרד.

 

אגב זה אותה חופשה בה נסעת גם ב 530 קבריו (הדגם שלא קיים?) לפחות הפעם

לא ייצרת דגם לבד.

 

יש תמונות שיוכיחו כך..... 8) קאפיש????

 

יש תמונות שיוכיחו מה בדיוק? שיש BMW סדרה 5 קבריו? אם יש כזו זה בדיוק כמו הערסים שיש להם פיאסטה 2.0, או סובארו ליאונה V5. תמונה של סדרה 3 פתוחה שהדביקו לה מספר מסדרה 5 תראה רק על פיגור שכלי עמוק. גם של הבעלים ובעיקר של מי שמאמין לו. אתה מוזמן למצוא לי אתר שיוכיח שקיימת סדרה 5 קבריולט, כי חברת BMW בכל האתרים הגדולים שלה של מועדונים וכו' לא מכירה את הדגם, אז תחדש גם להם.

פורסם
יש SLK צהובה בארץ. הגיעה ביבוא אישי כנראה אני ראיתי אותה פעם ראשונה לפני שנתיים בערך בהרצליה (כאשר עברתי לגור שם).

 

יש גם SLK ידנית ב99%. רוני נהג באחת בספרד.

 

אגב זה אותה חופשה בה נסעת גם ב 530 קבריו (הדגם שלא קיים?) לפחות הפעם

לא ייצרת דגם לבד.

 

יש תמונות שיוכיחו כך..... 8) קאפיש????

 

יש תמונות שיוכיחו מה בדיוק? שיש BMW סדרה 5 קבריו? אם יש כזו זה בדיוק כמו הערסים שיש להם פיאסטה 2.0, או סובארו ליאונה V5. תמונה של סדרה 3 פתוחה שהדביקו לה מספר מסדרה 5 תראה רק על פיגור שכלי עמוק. גם של הבעלים ובעיקר של מי שמאמין לו. אתה מוזמן למצוא לי אתר שיוכיח שקיימת סדרה 5 קבריולט, כי חברת BMW בכל האתרים הגדולים שלה של מועדונים וכו' לא מכירה את הדגם, אז תחדש גם להם

 

 

 

 

 

התכוונתי תמונות שיוכיחו שנהגתי על b.m.w ועל slk בהונגריה......

עניתי לו ככה ביגלל שהוא אמר את זה בנימה של "תפסיק לשקר..."

וזה הרגיז אותי!!! :mad:

פורסם
יש SLK צהובה בארץ. הגיעה ביבוא אישי כנראה אני ראיתי אותה פעם ראשונה לפני שנתיים בערך בהרצליה (כאשר עברתי לגור שם).

 

יש גם SLK ידנית ב99%. רוני נהג באחת בספרד.

 

אגב זה אותה חופשה בה נסעת גם ב 530 קבריו (הדגם שלא קיים?) לפחות הפעם

לא ייצרת דגם לבד.

 

יש תמונות שיוכיחו כך..... 8) קאפיש????

 

יש תמונות שיוכיחו מה בדיוק? שיש BMW סדרה 5 קבריו? אם יש כזו זה בדיוק כמו הערסים שיש להם פיאסטה 2.0, או סובארו ליאונה V5. תמונה של סדרה 3 פתוחה שהדביקו לה מספר מסדרה 5 תראה רק על פיגור שכלי עמוק. גם של הבעלים ובעיקר של מי שמאמין לו. אתה מוזמן למצוא לי אתר שיוכיח שקיימת סדרה 5 קבריולט, כי חברת BMW בכל האתרים הגדולים שלה של מועדונים וכו' לא מכירה את הדגם, אז תחדש גם להם.

בטח שיש כזאת 530 קבריולט!

יש לה 4 דלתות וגם גרסה משוריינת (לא כולל פלג גוף עליון :oops: ).

קוראים לי BE AND VE.

זה דיי פשוט,לוקחים 530.

לוקחים מסור חשמלי.

קוראים לצ'רלי ולחברה.

היא גם מגיעה עם 3 שנים אחריות (במשך 3 שנים,כל מי שיגע בך,יחטוף רכבות ופטישים מצ'רלי והחברה).

BMW-מכונת הכאפות המושלמת.

פורסם

מה אתם מתלהבים כל כך מ SLK זאת כולה מתחרה ישירה לZ4 שבמחירות מפסידה לאורך כל השנים

מכוניות לום אבל עד כדי כך... מלא הסי אל והאס אל אבל מה הקטע של האס אל קיי??

פורסם
מכוניות לום אבל עד כדי כך... מלא הסי אל והאס אל אבל מה הקטע של האס אל קיי??

תאמין לי, צריך לתלות את המורה שלימדה אותך לכתוב.

פורסם
מכוניות לום אבל עד כדי כך... מלא הסי אל והאס אל אבל מה הקטע של האס אל קיי??

תאמין לי, צריך לתלות את המורה שלימדה אותך לכתוב.

 

 

:roflmao: ...שפכת אותי... :roflmao:

×
×
  • תוכן חדש...