Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אח"כ צריך לדעת מה התקציב . קורווין קבע שה9255 עולה בארץ 5000 ש"ח , אנני יודע כמה עולה כאן האקליפס 7000 . אז אתן לך אותם מבחינת מחיר אם אתה מייבא אותם בהנחה שמחיר המשלוח הוא 100 דולר (יש מקומות שזה יעלה לך גם 160)

 

אלפיין 9855 עולה בארץ בסביבות 2500 ש"ח

קלריון 955/956 יעלה לך בארץ (מיבוא) בסביבות 2900 ש"ח

אקליפס 7000 יעלה לך בארץ כ3700 ש"ח (מיבוא)

וקלריון 9255 יעלה לך כ5700 ש"ח . הקלריון הזה נחשב בין ה10 HU הטובים בעולם אבל הוא ללא מגבר כך שאתה תצטרך מגבר לשמוע אותו , יש לו קרוס מעולה והוא פשוט מכשיר מעולה

 

 

אני מציע תחליט מה התקציב וע"פ זה תבחר אתה יכול גם ללכת על הקלריון הנמוך יותר ה865 והוא יעלה לך בסביבות 2400 ש"ח

מבחינתי הקלריון יותר טובים מהאלפיין מבחינת סאונד , אבל לאלפיין יש קרוס וטיים אליינמנט ואלו דברים שאין לקלריונים ה"פשוטים"

, תחליט מה התקציב ,

האם אתה הולך על לרכוש כמה מגברים ולהגביר סט אקטיבית ?, אזי אתה צריך קרוס

האם אתה מוכן לבניות ולהתקנה מקצוענית , אזי אולי הטיים אליינמנט לא כ"כ חשוב

בקיצר תן קצת יותר נתונים ונוכל לעזור

בברכה ושבת שלום יהודה

אוקיי אז ככה,אני לא מתכנן להגביר כל מה שמוציא סאונד ברכב ולתת לו מגבר,אין לי את התקציב בשביל זה,המערכת שלי תהיה בנויה משי מגברים אחד מונו ואחד רגיל שכל אחד מהם מגביר את הסאב והקומפוננט מקדימה,לזה יתווסף רדיו דיסק איכותי מאוד(שעל זה אני צריך את העזרה שלכם)

לגבי קרוסים וכל מה שאתם אומרים להגביר סט אקטיבית-אני לא כל כך מבין..אם תכוונו אותי למה שאני צריך אולי באמת זה מה שאני יצטרך,אבל לכו תדעו.לגבי סוגיית הרדיו דיסק-אני לא יודע מה אני צריך,אבל אני יודע שחושבה לי איכות בווליום גבוה ועוד כמה פיצ'רים במכשיר שיעזרו לי לשפר את הסאונד משמעותית,גם אם אני יגביה בעוצמה לא יהיה אפילו שינוי קטן בסאונד(דיסטורשן וכאלה),ןעוד משהו אם כב דיברת על הטיימ אלימנט וכל הפיצ'רים האלה יש אותם בדגם החדש של קלריון DXZ775USB (http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ775USB/us-en-product-pf_1165294998433.html)

ושוב השאלה אם אני צריך את ה9255 האם זה מה שיספק אותי?..יש הבדל משמעותי בינו לבין האחרים?..טוב זה כבר עיינינכם האישי,כי אני לא יודע..

מקווה שתעזרו

נ.ב-חשוב לי מאוד פאנל נשלף,כי פעם פרצו לי את האוטו

ציון

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי Z!ON

 

לפני שאתה משקיע במכשיר כ"כ יקר, תראה אם אתה באמת רוצה אחד כזה. תראה אם זה משתלם לך, מבחינת יחס עלות \תועלת. כפי שבטח שמת לב במהלך השרשור, כדי באמת לקבל מהמכשירים הנ"ל את מה שהם יודעים להפיק יש צורך בהקלטות מאוד איכותיות וכו'. כדאי לחשוב האם השיפור התאורטי באיכות שווה לך את התוספת של כ 2000 ש"ח בעלות ה HU.

 

אני במקומך, לפני שהייתי שם 5000 ש"ח על HU. הייתי הולך למפגש רואה קצת מכשירים ואז הייתי נסגר מה בדיוק עושה לי את זה ו"מספק" אותי. קח דיסק ממוצע שאתה שומע ותסתובב בין החברים. תחפש מערכות בקונפיגורציה שאתה מתכנן ותשמע מכשירים. תבחן גם את נוחות השימוש. תראה האם גם מכשירים פשוטים יותר מוציאים סאונד איכותי שמספק אותך.

 

דבר נוסף - חשוב מאוד שתחלק את התקציב שלך בצורה מאוזנת בין רמקולים, מגברים, סאב ו HU

אל תשכח שה HU הוא רק חוליה אחת במערכת שלך, לאו דווקא הכי חשובה.

יואב :arrow:

פורסם

לפי כל התגובות שלך וחוסר ההבנה, אני ממש לא מאמין שתצטרך יותר מאלפיין 9855..

הוא יענה על כל הצרכים שלך ומעבר.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אוקיי אז ככה,אני לא מתכנן להגביר כל מה שמוציא סאונד ברכב ולתת לו מגבר,אין לי את התקציב בשביל זה אם אין לך את התקציב לזה אזי אם תרצה לעשות בי אמפ דרך הקרוס של הקומפוננט אני חושב שהמגבר יספיק ולא צריך קרוס בHU,המערכת שלי תהיה בנויה משי מגברים אחד מונו ואחד רגיל שכל אחד מהם מגביר את הסאב והקומפוננט מקדימה,לזה יתווסף רדיו דיסק איכותי מאוד(שעל זה אני צריך את העזרה שלכם)

 

ועוד כמה פיצ'רים במכשיר שיעזרו לי לשפר את הסאונד משמעותית רק טיים אליינמנט ואיקולייזר הבעיה עם שני אלו שבגלל שהאלפייו הוא דגם של 2005-2004 יש לו אותם אבל כול החדשים מביאים את זה רק בדגמים היקרים יחסית.

אתה צריך להבין משהו אחד כול פיצ'ר שנוסף למערכת זה מעגל אלקטרוני שדרכו עובר הסאונד , וכול דבר כזה מוסיף רעש אלקטרוני . האם הוא נשמע או לא זה תלוי באיכות הרכיבים ובתכנון של המעגלים . מי שמוסיף פיצ'רים יכול לעשות זאת כמו פיוניר (880) ואז האיכות לא טובה במיוחד , או שיכול להוסיף באיכות ואז זה עולה לו ועולה לצרכן

THE BUTTOM LINE הוא שכשאין מספיק מי שיעריך את זה הם שמים את זה רק במכשירי היי אנד . ופה נכנסת הקביעה של קורווין האם באמת זה כדאי לך .

אולי כדאי לקנות HU ב1700 ש"ח שיתן לך שמע מעולה ואת הקוסם או שכדאי לקנות את האלפין , עם פחות איכות שמע (ועדיין מצויינת) ואז יש לך את הפיצ'רים שאתה צריך

,גם אם אני יגביה בעוצמה לא יהיה אפילו שינוי קטן בסאונד(דיסטורשן וכאלה),ןעוד משהו אם כב דיברת על הטיימ אלימנט וכל הפיצ'רים האלה יש אותם בדגם החדש של קלריון DXZ775USB כשאני לוחץ על הקישור אני מקבל דף ריק אולי יש לך קישור אחר כי אני לא רואה את הדגם ברשימת הדגמים שלהם (http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ775USB/us-en-product-pf_1165294998433.html)

ושוב השאלה אם אני צריך את ה9255 האם זה מה שיספק אותי?..יש הבדל משמעותי בינו לבין האחרים?..טוב זה כבר עיינינכם האישי,כי אני לא יודע..זה בטוח לא . המחיר הזה זה אולי שווה למישהו שהולך על מערכת ללא פשרות בכלל , שזה אומר משהו כמו שלושה מגברי שני ערוצים ע"ם להגביר אקטיבית קומפוננט שלושה ערוצים יקר בטירוף

מקווה שתעזרו

נ.ב-חשוב לי מאוד פאנל נשלף,כי פעם פרצו לי את האוטו אם כך תוריד את האקליפס

ציון

אני במקומך הייתי מתלבט בין האלפיין לבין המכשיר הזה של קלריון ואם תגיד תקציב כללי למערכת אוכל להכווין אותך יותר טוב כי צריכה להיות חלוקה מאוזנת של התקציב

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אני במקומך הייתי מתלבט בין האלפיין לבין המכשיר הזה של קלריון ואם תגיד תקציב כללי למערכת אוכל להכווין אותך יותר טוב כי צריכה להיות חלוקה מאוזנת של התקציב

בברכה יהודה

תקציב עד 500 דולר(גמיש עד איזה 50 דולר יותר) מחו"ל..הקישור שהתכוונתי אלי:

http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ775USB/us-en-product-pf_1165294998433.html

 

אם התכוונת שאולי אני יגביר את הסאב והקומפוננט בשלושה מגברי שתי ערוצים ככה שיש הגברה אקטיבית לכל אלמנט..זה אפשרי,אבל כרגע כי אין את הCASH,כמו שאני רואה אני לא צריך את ה9255 כי הוא סתם יקר והאיכות לא תשתנה,אלא אם אני יקליט באיכויות מטורפות-שאין מצב אני יעשה את זה כי אני שומע MP3 כמו כל אחד אבל שומע בד"כ רק דיסקי אודיו על פורמט WAVE ככה שיש לי הרבה דיסקים..

לגבי הרדיו דיסק..האם אני צריך רדיו דיסק כל כך יקר(שלמרות שאצלי שינויים הם תמיד ,אבל תמיד בתכנון,שיכול להיות שאני אצטרך רדיו דיסק איכותי ולא להחליף אותו במשהו אחר),הרדיו דיסק שאני רוצה לא יהיה יקר בטירוף ולא זול בטירוף,אני רוצה רדיו דיסק שלם כזה עם הכל(יספק אותי מכל הכיוונים),רדיו דיסק שישלב איכות עם יופי(אם אפשר),אני רוצה כמובן פאנל נשלף כי אין מצב הרדיו דיסק יישאר ככה ואני לא יעשה כלום,אני פשוט רגיל להוציא אותו תמיד :),אם כבר דיברת על האקליפש למה צריך להוציא אותו מהתמונה אם הדגם של 7000,אם זכור לי טוב עם פאנל נשלף..

מקווה שתעזור לי אחי

תודה

ציון

פורסם

בהמשך לתרד' שנפתח הובא לתשומת ליבי המכשיר הזה של אקליפס .הוא יכול להתמודד עם האלפיין בכבוד . הבעיה היא ,שאנני יודע אם הוא עם פאנל נשלף או לא. לא ראיתי שום דבר על זה בנתונים שלו .

יש גם תרד' המדבר על השוואה בינו לבין האלפיין תקרא אותו הוא די מחכים

כשאתה שומע דיסקים שהוצאו לפורמט WAVE זה למעשה כמו דיסק מקורי , כך שאתה מקבל את כול האיכות של הדיסק

תקח בחשבון שני דברים:

א- את המכשיר של אקליפס הוא מכשיר מדגם קודם עדיין יש אבל אנני יודע כמה זמן יהיה. מאידך הוא מעולה כי יש לו גם קרוס (שני ערוצים) וגם טיים אליינמנט ויש לו DAC24 שאין לאלפיין

ב - הקלריון הזה לא מצאתי אותו ולא מחיר שלו הוא כנראה דגם של 2007 ועדיין אין לו מחירים בחנויות אז אנני יודע מה באמת קורה איתו . אם אתה מוצא אותו אזי בתלות במחיר הוא צריך להיות טוב

 

לשים 3700 ש"ח על HU זה כסף גדול ולמישהו שלא הולך לנצל את זה כי לא הולך לשים מערכת במחירים האלו זה פשוט שטות .

צריך לחלק את הכסף בתבונה כי זה שרשרת שהתוצאה הסופית שלה תלוייה באיכות של החלק הכי נחות שלה

תן לי תקציב כלל לכול המערכת ו/או מה אתה מתכנן לשים ואז אוכל לתת לך המלצה יותר חדה

בנתיים תבדוק את הנתונים שיש לך

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תן לי תקציב כלל לכול המערכת ו/או מה אתה מתכנן לשים ואז אוכל לתת לך המלצה יותר חדה

בנתיים תבדוק את הנתונים שיש לך

בברכה יהודה

התקציב בכלליות הוא לא בדיוק תקציב כולל ז"א אומרת הוא יבוא בהדרגתיות כל חלק להשקיע בו עד שזה יוצא מערכת בסביבות ה10000-11000 שקל...זה יעזור לך אולי?..ככה תראה מה אני רוצה להשקיע,וככה אני מוכן לספק למערכת שלי

בהצלחה

פורסם
התקציב בכלליות הוא לא בדיוק תקציב כולל ז"א אומרת הוא יבוא בהדרגתיות כל חלק להשקיע בו עד שזה יוצא מערכת בסביבות ה10000-11000 שקל...זה יעזור לך אולי?..ככה תראה מה אני רוצה להשקיע,וככה אני מוכן לספק למערכת שלי

בהצלחה

בא נתחיל לחשב

מגבר ארבעה ערוצים טוב (לא זאפקו וכאלו אבל טוב בערך באותה מידה) עולה בסביבות ה2500 ש"ח

מגבר מונו חזק או שני ערוצים חזק לסאב עולה בסביבות ה2000

סאב עולה בסביבות 1000-2000

התקנה טובה אצל מתקין מעולה תעלה בערך 1000

נשאר לנו לר"ד ולקומפוננט 2500-4500 (תלוי אם זה 11 ואם נחסוך על הסאב )

מכאן נובע שאם אנו מחליטים להשתמש בפחות למגבר של הסאב ולסאב יש יותר לר"ד ולקומפוננט הקדמי (כי אם תסכים לקחת מגבר לסאב ללא שם מפוצץ המגבר יעלה כ1000 )

אז בא ותגיד מה חשוב ואז נוכל להחליט על מה מוותרים

לפי דעתי אם זה היה שלי , הייתי מחפש קלריון עם טיים אליינמנט או את האקליפס ובאקליפס יש לך רק את ה7000 כי רק לו יש פנל נשלף

הענין הוא שהקלריון עולה 390 והאקליפס עולה 560 אם אתה מוסיף עלויות של משלוח ומכס ההפרש הוא כ1000 שקל לטובת הקלריון .

ממש לא בטוח ששוה להשקיע יותר על האקליפס .

אני הייתי בוחן ואולי פותח תרד' חדש (כי בזה אני לא מומחה ) כמה עולה קרוס טוב עם טיים אליננמנט וDSP , כי עלול להיות ששווה לרכוש את ה755 או להמתין לגרסת הUSB (אלוהים יודע מתי היא תצא וכמה היא תעלה) ולרכוש קרוס .

אם אתה יכול לוותר על הפנל הנשלף הייתי הולך על האקליפס 8445

תחשוב ותחליט ואם תצטרך עוד עיצות אשמח לעזור

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
בא נתחיל לחשב

מגבר ארבעה ערוצים טוב (לא זאפקו וכאלו אבל טוב בערך באותה מידה) עולה בסביבות ה2500 ש"ח

מגבר מונו חזק או שני ערוצים חזק לסאב עולה בסביבות ה2000

סאב עולה בסביבות 1000-2000

התקנה טובה אצל מתקין מעולה תעלה בערך 1000

נשאר לנו לר"ד ולקומפוננט 2500-4500 (תלוי אם זה 11 ואם נחסוך על הסאב )

מכאן נובע שאם אנו מחליטים להשתמש בפחות למגבר של הסאב ולסאב יש יותר לר"ד ולקומפוננט הקדמי (כי אם תסכים לקחת מגבר לסאב ללא שם מפוצץ המגבר יעלה כ1000 )

אז בא ותגיד מה חשוב ואז נוכל להחליט על מה מוותרים

לפי דעתי אם זה היה שלי , הייתי מחפש קלריון עם טיים אליינמנט או את האקליפס ובאקליפס יש לך רק את ה7000 כי רק לו יש פנל נשלף

הענין הוא שהקלריון עולה 390 והאקליפס עולה 560 אם אתה מוסיף עלויות של משלוח ומכס ההפרש הוא כ1000 שקל לטובת הקלריון .

ממש לא בטוח ששוה להשקיע יותר על האקליפס .

אני הייתי בוחן ואולי פותח תרד' חדש (כי בזה אני לא מומחה ) כמה עולה קרוס טוב עם טיים אליננמנט וDSP , כי עלול להיות ששווה לרכוש את ה755 או להמתין לגרסת הUSB (אלוהים יודע מתי היא תצא וכמה היא תעלה) ולרכוש קרוס .

אם אתה יכול לוותר על הפנל הנשלף הייתי הולך על האקליפס 8445

תחשוב ותחליט ואם תצטרך עוד עיצות אשמח לעזור

בברכה יהודה

זה יהיה 11 ויותר נראה לי..,כי בוא נגיד שאנימשקיע אתה מינימום 2000(שכחת את הקומפוננטים ככה שהתקציב יהיה עכשיו משהו כמו 12000) שקל לחלק וזה מינימום!,לא הבנתי מה שאתה אומר לי על הקרוס והDSP,יש לך איזה לינק לזה נראה כמה זה עולה?,האקליפס לא משתלם לי אז אני יורד ממנו-הרדיו דיסק שאני רוצה לקנות והוא הכי משתלם לדעתי זה הקלריון עם הUSB

תודה

פורסם
לא הבנתי מה שאתה אומר לי על הקרוס והDSP,יש לך איזה לינק לזה נראה כמה זה עולה?מסתבר שאין משהו כזה חוץ מהקוסם , יש לך קישור דביק למעלה באודיו,האקליפס לא משתלם לי אז אני יורד ממנו-הרדיו דיסק שאני רוצה לקנות והוא הכי משתלם לדעתי זה הקלריון עם הUSB זה מכשיר של 2007 הוא עדיין לא יצא לשוק

תודה

תחשוב או על הקלריון ה755 שעולה 1700 ש"ח או על הקישור שנתתי לך בהודעה מקודם

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
תחשוב או על הקלריון ה755 שעולה 1700 ש"ח או על הקישור שנתתי לך בהודעה מקודם

בברכה יהודה

וכמה עולה הקוסם הזה?..אם אפשר לינק אני אשמח

תודה

פורסם

המחיר שלו באתר שננתי לך 3,090 ש''ח, תשאל את אוטופרט אולי יעלה לך פחות.

תקרא את המפרט שלו ותראה אם אתה צריך דבר כזה.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...


×
×
  • תוכן חדש...