Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וכמה עולה הקוסם הזה,מה הוא עושה שיעזור לי?,ואיזה דגם אני צריך-הראשון(1) או השני(2)..

יש משהו שיכול להסביר לי יותר לעומק במיוחד אתה טרויקר

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ועוד שאלה איך הרדיו דיסק היפהפה הזה: http://www.alpine-usa.com/US-en/products/product.php?model=iDA-X001&lang=en&tab=D צריך להמתין עד שהם ישחררו קצת יותר אינפורמציה , מה עוד שהם מתכננים להוציאו לשוק בפברואר , כך שנראה שלא נראה אותו בחנויות לפני מרץ אפריל , אבל הוא צריך להיות מעולה . יכול להיות ששווה לחכות ולראות

עם הקוסם? עזוב את הקוסם , אנני חושב שבמה שאתה רוצה לעשות אתה צריך קרוס , וטיים אליינמנט זה דבר טוב אבל ניתן לוויתור וללכת לשלם כ"כ הרבה עבור מכשיר שיתן לך את הקוסם במערכת שאתה מתכנן לא נראה לי

 

 

 

אתה לא הולך לכוון איקוליזציה של דרייבר שמוזן ע"י קרוס אקטיבי ומגבר ייעודי . וכול הדברי0 האלו מאפשרים כאלו דברים

 

חשבתי על דבר יותר פשוט ויותר זול שיחליף את הצורך לשלם עבור 9255 או אקליפס 7000 , בשביל לקבל קרוס אקטיבי וטיים אליינמנט . אבל במחיר של 3000 ש"ח עדיף כבר לקנות HU עים הפיצ'רים האלו מאשר לקנות בלי ולהוסיף קוסם .

 

אלא אם כן יש תקציב ואתה יודע שפעם תצטרך דווקה מעבד כזה , ואז אולי כדאי לרכוש . אבל אם רכישתו עכשיו ,תגרום לכך שתתפשר על קומפוננט באיכות יותר נמוכה ,ע"מ לעמוד בתקציב . עדיף מאוד שתוותר

 

****************

עריכה

*************

האלפיין הזה יכול להיות ששוה אם תקנה USB עים זכרון גדול מאוד , כי אז תוכל לשים כמה דיסקים בUSB ולקחת אותם איתך לכול מקום , ולשמוע כמו ציינג'ר

 

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

טרו ג'וקר,אם אתה אומר אז אתה מבין-אני יוותר על הקוסם כי אני לא צריך אותו..קיצור אני צריך לבחור רדיו דיסק,ואני קונה אותו בסוף מספק במחיר עלות..

אבל יש לי כמה רדיו דיסקים להתלבטות לבסוף..: ALPINE 9855(או כל האלפיינים,גם הטיפה ישנים), או הקלריונים למינהם(סדרה9),כי פיוניר ירדתי ממנו,הוא הציע לי את אלה,יותר נכון המליץ והכל זולללל,אבל השאלה מה הכי שווה,אל תשכח שאני יכול להביא את רוב הדגמים של הרדיו דיסקים שיש מהחברות פיוניר אלפיין וקלריון אבל מה הכי טוב בשבילי(אל תשכח שזה מחיר זוללל)?

TNX

פורסם
טרו ג'וקר,אם אתה אומר אז אתה מבין-אני יוותר על הקוסם כי אני לא צריך אותו..קיצור אני צריך לבחור רדיו דיסק,ואני קונה אותו בסוף מספק במחיר עלות..

או הקלריונים למינהם(סדרה9),הייתי הולך על סידרה 9 של קלריון דהיינו 956/955 אם יש כסף ורוצים, אבל אם התקציב הוא קטן הייתי הולך על ה755 (אל תשכח שזה מחיר זוללל)? מה זה זול ? אם זה כ"כ זול אולי תספר וכשיגיע התקציב גם אני אקנה

TNX

בברכה יהודה

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...