Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנושא עלה לא מזמן,

בכל אופן רציתי סתם בשביל לוודא משהו.

יש הבדל בהספקי כ"ס בין הדגמים GLI והGLXI?

הבדלים בקג"מ, תצרוכת דלק, יחסי העברה וכ'ו.

בנוסף, מהיכן אני יכול להשיג את החוברת הכוללת את הנתונים הנ"ל?

תודה מראש

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

לפי דעתי יש הבדל ,יש לי כיום סופר לנסר שנת 97 GLIוהאוטו לא "סוחב"

כמו שאר הדגמים שעברו לי במשפחה מדגם GLXI , כל המכוניות שמורות ועם מעט ק"מ וטיפולים בזמן,למי שיש אוזן טובה גם ישמע הבדלים בזמן האצה וגם בסיבובי סרק.כששאלתי פעם אמרו לי במוסך שאין הבדל וזה רק נראה לי כי את המזגן של דגם ה GLI הרכיבו כאן בארץ חברת אלכס אוריגנל.

פורסם

דעתך שווה לת*ת , במקרה הזה.

אתה באמת חושב שאתה מסוגל לקבוע את מצבו של רכב X על פי הקילומטראז' והטיפולים?

מסבירים לך שהמפרט הטכני זהה, אז מאיפה שלפת הבדל?

 

סתם לדוגמא - אצלנו בחברה יש הבדלים בין מכוניות זהות לחלוטין (ליסינג) שהגיעו באותו זמן, זהים לחלוטין בדגם (רמת גימור,מפרט- קרא לזה איך שבא לך), נסעו בערך אותו קילומטראז' ובאותם תנאים, ועברו אותם טיפולים.

 

איך תסביר את זה?

פורסם

הבדל קטן נוסף - בדגם ה GLXI יש גם DELAY לוישר. כלומר לא רק מהירויות 1,2 אלא גם אפשרות לבחירת DELAY בין כל פעולה של המגבים.

 

מקווה שהסברתי את עצמי כראוי :roll:

פורסם

אף אחד לא התייחס כאן לשאלתו של הבחור על תצרוכת הדלק

שהיא ממש ממש זוועתית .

זה והבעיה הכרונית של תיבת ההילוכים שמתה טרם זמנה [אם לא הוסיפו לה מצנן ביניים ]

גורמת לי בכל אופן להמליץ לך להתרחק מהרכב הזה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

jenek,

אתה מעוניין למכור/לתת או להשיג חוברת כזאת?

ד"א הרכב שלי ידני, זה נכון שבאוטומטיות יש בעיה חמורה של גיר שהולך כל 80-100K בגלל התחממות.

אגב שמעתי על הרבה שמתקינים רדיאטור נוסף לגיר, מאווררים, נוזלים למיניהם ע"מ לשמור על הגיר קר ולא לתת לו להתחמם מעבר למידה הבריאה.

ד"א אני לא מסכים על התרחקות מהרכב!

הרכב זול ונותן תמורה ענקית למחיר

בכל אופן תודה על ההבהרה עזרתם נורא :)

אגב באחד התרדים הקודמים היה ויכוח על הספקי מנוע

:-D

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

אין הבדל שתיהם באים עם מנוע מדגם 4G92 אשר מוציא הספק של 113 כ"ס ב6000 סל"ד

ההבדל הוא ברמת האבזור

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

×
×
  • תוכן חדש...