Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי היום שמן, והמדיד נמצא במינימום, בדקתי בתחנת דלק, ואין להם שמן 10W40 כמו שהבנתי שמומלץ לשים בפונטו,

האם עדיף להוסיף שמן 20W50 וליסוע לקנות שמן 10W40 ולהחליף?

אולא להוסיף ולסוע ככה. עד שאני יקנה.(הכי קרוב זה נסיעה של בערך 40 ק"מ?

 

נ.ב

קניתי את האוטו לפני בערך חודשיים, ולכן אני לא יודע איזה שמן בדיוק יש בו.

והמדיד שמן היה עד הסוף, האם זה צריכת שמן תקינה?,(נסעתי קצת יותר מ-6,000 ק"מ).

 

תודה רבה!!!

פורסם

קנית את הרכב לפני חודשיים, אתה לא יודע איזה שמן יש במנוע משמע - אין לך היסטוריית טיפולים.

אין היסטוריית טיפולים ונסעת עם הרכב עוד 6K ק"מ?!

גש עוד היום למוסך ובצע טיפול מלא לרכב.

לאחר הטיפול תוכל לבדוק את תצרוכת השמן ברכבך, הרי אינך יודע מתי טופל הרכב בפעם האחרונה(תצרוכת שמן היא פונקציה של כמות נסועה בנוסף לפרמטרים אחרים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש לי היסטוריית טיפולים של הרכב, יש לי את כל החשבוניות של הטיפולים האחרונים, הסתכלתי בחשבונית וראיתי ששמו שמן 20W50, האם כדאי בטיפול הבא להחליף את כל השמן ל10W40? הבנתי שמומלץ לקנות שמן של לוקווי מולי.

 

ואם כבר, אז רציתי לשאול עוד כמה דברים, כל כמה ק"מ בערך צריך להחליף רצועת טיימיניג בפונטו?

היא הוחלפה ב-90K (והיום הרכב ב108K).

ולאיזה עוד דברים כדאי לשים לב בטיפולים השוטפים?

 

נ.ב

הרכב טופל בפעם האחרונה ב-100K.

 

תודה רבה!!!

פורסם

טיפול 10,000 ק"מ עושים כל 10,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.

אפשר למלות שמן 20W50 ברכב שלך, אני גם שם כזה, אבל אין לערבב בשום אופן סוגי שמנים עם צמיגות שונה או שמנים מחברה שונה.

אם נתקעת ואין לך ברירה, תמלא מה שיש לך עד לנסיעה למוסך ואז לרוקן את כל אגן השמן ולמלות שמן מחדש.

 

רצועת טיימינג כל 60,000 ק"מ או 3 שנים, המוקדם מבניהם, למרות שרוב יצרני הרכב לא מתיחסים לכמות הזמן שצריך לעבור עד להחלפת הרצועה. במשך הזמן הרצועה מתייבשת ועלולה להיקרע, ואז ברוב המכוניות זה מסתכם בנזק למנוע.

 

דבר אחרון: שמן מנוע ונוזל קירור לא קונים ולא בודקים בתחנת דלק.

קנה את המוצרים האלו בחנות לאביזרי רכב, הרבה יותר זול,

בדוק ומלא שמן ומים כאשר הרכב חונה על כביש ישר ושהמנוע קר לחלוטין.

פורסם

ואיזה סוג שמן מביניהם עדיף יהיה לשים?

הבנתי שבטיפול 10K בכל מיקרה כדאי להחליף את כל השמן, יש בזה עניין?

 

תודה רבה!!!

×
×
  • תוכן חדש...