Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

בצער רב אני מודיע כי המגבר הסיני שליווה אותי שנתיים נפטר היום ..לא ממש נפטר גוסס הלך ערוץ אחד..

בשבילי זה כבר מת.

הקשיבו הקשיבו בבקשה המליצו על פתרון - מגבר טוב לא סיני מן הסתם ,שאתם מכירים.. 4 ערוצים

תקציב עד 800 ש"ח האם יש דבר כזה?

שיהיה לכולם המשך יום נעים אני הולך ללוויה.

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

פורסם

וואי וואי צור מיד קשר עם משרד ההגירה שיקחו את סיני ורוץ מהר לבודואים שיבריחו לך סיני אחר:?

 

וברצינות תן כותרת יותר עניינית פה זה לא משרד ההגירה אלה פורום אודיו...

 

בעניין השאלה אפשר היום לימצוא ביד שנייה לזרים למינהם ב600-700 שקלים ששווים כול שקל...

פורסם

אז בנושא יד שניה..

איפה אני יכול למצוא אנשים שמעוניינים למכור כאלה מגברים?

כאן בפורום או בחנות מסויימת?

סלח לי על הבורות כמו שאתה רואה אני לא הרבה זמן בפורום הזה והנושא לא מופיע בFAQ מן הסתם.

:)

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

פורסם

אתה זורק לי שם באוויר.. וחושב שאולי אני אלך על זה?

 

לפי חיפוש בפורום שאלה של חבר פורום לגבי המגבר.

"

מה אתם אומרים על המגבר קאדנס Q-4000

 

הספקים בהתנגדות של 4 אוהם: 4 ערוצים של 60 וואט RMS.

הספקים בהתנגדות של 2אוהם: 4 ערוצים של 100 וואט RMS.

 

האם הוא יכול לפתוח מוראל דוטק???

ומוראל פולס 6*9 ????

שווה לקנות אותו ב 400 ש"ח???עבד פחות מחצי שנה

"

מה שמצחיק זה שהמחיר קצת יותר נמוך ממה שאתה אמרת....

ממממ מנסה לעשות עליי hussle ... שובב.

...you can hear me coming

 

למכירה HU JVC kd-s6060 במצב מעולה במחיר קטן.

פורסם
אתה זורק לי שם באוויר.. וחושב שאולי אני אלך על זה?

 

לפי חיפוש בפורום שאלה של חבר פורום לגבי המגבר.

"

מה אתם אומרים על המגבר קאדנס Q-4000

 

הספקים בהתנגדות של 4 אוהם: 4 ערוצים של 60 וואט RMS.

הספקים בהתנגדות של 2אוהם: 4 ערוצים של 100 וואט RMS.

 

האם הוא יכול לפתוח מוראל דוטק???

ומוראל פולס 6*9 ????

שווה לקנות אותו ב 400 ש"ח???עבד פחות מחצי שנה

"

 

מה שמצחיק זה שהמחיר קצת יותר נמוך ממה שאתה אמרת....

ממממ מנסה לעשות עליי hussle ... שובב.

[

 

400שקלים.בספק.

בדוק שאכן עבד חצי שנה,לא גנוב,לא עבר תיקון....

 

HUSSLE....אהבתי.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אני קניתי לאחרונה את הקלריון apx-4240 - הוא עולה סה"כ 1000 שקל - וכן, גם הוא מגבר סיני

 

אבל הוא חביב מאוד. בסכום הזה אתה גם מקבל מגבר שמיוצר ע"י חברה מאוד מוכרת (אמנם בסין) וגם יש לו תג מחיר זול מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי לאחרונה בסין - הם אנשים חמודים מידי, אבל אם הם יכבשו את העולם אני מצטרף אליהם בכיף - זה יהיה עולם טוב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...