Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שניסיתי לאמר לך - זה שלא תעשה את הכל בבת אחת - לפי הכתיבה שלך אתה תיארת את כל התהליך של עשיית הפוד עוד לפני שאיי פעם נגעת בחומר.

 

אני אמרתי לך "שוואייה שוואייה" - זה שאני אומר לך לקרוא כל מיני מדריכים ולגשת לאנשי מקצוע, זה לא עלבון! זה לטובתך בלבד...

 

אמרתי לך - תתחיל בבסיס, ותתקדם הלאה עם השאלות - שלב שלב, לא הכל ביחד.

 

תחליט איך אתה רוצה שהפוד יראה, ממה הוא יהיה עשוי ותבנה אותו, אם טבעות בלי טבעות, לפי צרכי הבניה שלך.

 

שיהיה בהצלחה.

 

שאלת איך בונים פוד על שטח שהוא לא ישר? - יופי! זאת התחלה טובה...

 

בהנחה שאתה יודע שאסור בשום פנים ואופן לערבב מאיץ ישירות עם מקשה, ואתה יודע את הכמויות שאתה צריך לעבוד איתם, ויש לך נשמית טובה ומשקפי מגן, כפפות לייטקס, קרם ידיים ובגד הגנה ומקום מוצל ומאוור היטב...

 

כשאתה ניגש לשטח שהוא לא ישר את מן הסתם לא תשתמש בעץ. אתה לוקח מצקינגטייפ או נייר כסף (או שניהם), אני מעדיף מצקינגטייפ - אתה מדביק על כל השטח שעליו אתה רוצה ליצור את הפוד (הבסיס של הפוד בסופו של דבר) מצקינגטייפ לאורך ולרוחב - לפחות שתי שכבות.

 

השרף של הפיבר לא נדבק למצקינגטייפ וגם לא חודר אותו ולכן לא יפגע ולא ידבק למשטח עליו הפוד אמור להתחבר. על המצקינגטייפ אתה יכול לשים שכבה של בד ועליה שכבות של בד-פיבר או ישר להתחיל לעשות שכבות של בד פיבר.

 

אני ממליץ לך, בכדי לדגום את הבסיס כמה שיותר מדוייק לעשות את השכבה הראשונה לפחות מבד פיבר דק ככל הניתן ורק אחרי זה להוסיף חתיכות של בד עבה יותר. תשתמש בגלגלת מברזל בכדי לשטח את הבד על האזור עליו הוא אמור להתייבש.

 

לאחר שזה התייבש - אתה יכול להסיר את המסקינגטייפ ולהוסיף שכבות על הבסיס הקיים.

 

אחרי זה - בעזרת דיסק חיתוך דק (דרמל) תחתוך את הצורה הרצויה מהבסיס.

 

(טיפ - כבר על המצקינגטייפ תצייר בטוש לורד את הצורה הרצויה לבסיס - זה יעבור לפיבר ואתה תוכל לחתוך לפי זה בקלות)

 

נו? - אתה רואה למה אמרתי לך "לא הכל בבת אחת" - אם הייתי צריך לרשום לך את כל התהליך הייתי צריך ת'רד שלם...

 

- תגמור עם השלב הזה - תמשיך הלאה לשאול שאלות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי מפעם שניה שקראתי לאט לאט הבנתי..

רעיון באמת נחמד אם הבנתי אותך נכון השלב הזה זה השלב לעשות את הבסיס..

בגלל שזה מפלסטיק ולא ישר אז צריך לעשות לו צורה מביפרגלאס כן?

רק שאלה איך אני מחבר בסוף נגיד את הפיברגלאס לדלת?

זה סיבים ואם אני יקדח בהם חור זה יתפורר אם הזמן או יתפרק לא?

 

 

יש לי רעיון אחר תגיד לי אם הוא טוב או לא..נראה לי שהוא יהיה יותר פשוט אם אני לא טועה..

צירפתי לינק שבו יש את שתי התמונות הראשונוית..בצד ניסיתי לצייר משו שחשבתי עליו..

הכוונה בציור זה בגלל שהחלק הזה הוא חתיכה אחת הרמקול+התא חפצים הקטן הזה..

אז לחתוך בדיוק ביניהם בדיוק איפה שנגמר הרמקול לחתוך ושיהיו בנפרד לחתוך עוד כמה ס"מ מהתא חפצים ואז פשוט לעשות לו בנייה פיבר קטנה לכיוון הדלת..

ואת החלק של הרמקול לזרוק ולעשות בנייה בסיסית לרמקול..

 

מה אתה אומר? תסתכל על התמונה תגיד לי אם לא הבנת משהו

 

http://img182.imageshack.us/img182/8693/dsc00532oc9.jpg

פורסם

סליחה שאני מתפרץ ככה לאשכול...

אני גם בבעיה כמו שלו.

יש לי מיצובישי לנסר שנת 93 שיש רק אפשרות לשים רמקול בגודל 4 אינץ' בדאשבורד, ואין מקום בדלתות.

ככה שעכשיו יש לי רק מאחורה 6*9. אני גם חשבתי לעשות בניה.

אבל לא לבד כי אין לי שמץ של מושג בכל הנושא הזה ואין לי "ידיים" טובות לזה.

אז חשבתי ללכת למישהו מקצועי.

הרכבתי את המערכת שלי ב"גריז מערכות" על הדרך שאלתי מה אפשר לעשות מקדימה אז הוא ישר אמר לי בנייה.

שאלתי אותו כמה עולה הוא אמר לי 250 כל צד.

השאלה היא אם זה שווה באמת..?

וגם הוא אמר לי ש הוא עושה את זה מעץ.

זה הגיוני שזה יהיה מעץ? מישהו עשה פה אצלו בניה?...או שעדיף לעשות ב-אצל ההוא בפתח תקווה שמתעסקים שם עם כל הקטע של הבניות, שכחתי מה השם של המקום.

וכמה זה יכול לעלות אצלו? הבניה הכי פשוטה שיש. לא מחפש יופי.

 

שיהיה לילה טוב ושקט.

ושוב מצטער על ההתפרצות

פורסם

אני עוד פעם כותב..כל מי שיש לו איזה דעה שקשורה לפיברגלאס שיכתוב שלא יחשוב אם הוא מתפרץ או לא..

זה תמיד יכול לתת לי רעיונות!

 

גבר! קבל תלינק הזה נראה לי תאהב תהתקנה

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/22-10-2002-DIY-Dash-Podiums.html

 

רק לפני שאתה מתחיל לעבוד תתיעץ פה לגבי המינונים החומרים שצריך לקנות..אל תקנה את כל מה שהוא כתב שם למטה כן..

פורסם

לדעתי לפני שאתה קופץ לבניות לכאלה דברים תקנה קודם כל מוצרים איכותיים . כי אני רואה לפי ההודעות שלך שעדיין לא רכשת.

 

שתגור ורכוש ויהיה ביידך את המוצרים שאתה מרוצה מהם שאל את עצמך את השאלה הבאה.

 

כמה זמן אתה הולך להחזיק את האוטו?

 

חבל להשקיע על בניה איכותית לאוטו שלא נשאר זמן רב. במידה והאוטו נשאר ובידך את כל הרכיבים שאתה מרוצה מהם ונשאר לך עוד כסף אז תעשה בנייה.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אריאל אתה מזכיר לי את אמא שלי..

 

האוטו ישאר כמה שהוא ישרוד..כשהוא ימות אנחנו נקנה אוטו חדש..האוטו שנת 95 בגלל זה הדיבור הוא כזה:)

ואני לאט לאט קונה\ משיג את המוצרים...ועכשיו לשאלה שלי

 

זה משנה אם הפלטה תהיה מסנדביץ' 17 מ"מ ויהיה לה ציפוי מאוד מאוד דק בצבע לבן משני הצדדים?

 

 

אהה ומיצובישי עזרת לי מאודדדדד פעם ראשונה שאני רואה את האשכול הזה ...וראיתי הרבה בחיפוש...

תודה גבר!

פורסם

כמה טיפים לגבי החיבור של הבסיס לדלת...

 

אני רואה שאתה מתרכז מאוד סביב השאלה הזאת והאמת היא גם שאחרי שיצרת את הבסיס - הדבר הבא שהכי כדאי לעשות לפני שממשיכים הלאה - זה ליצור את נקודות החיבור בין הבסיס למשטח אליו הוא מתחבר

 

אתה קודח חורים לאורך המסגרת של הבסיס במקומות בהם אתה בטוח שלא תהיה לך הפרעה להעביר ברגים. תיקח בחשבון חלקי פח וחוטים שעלולים לעבור אם יש בכלל.

 

אתה מלביש את הבסיס על הדלת ורק מסמן בטוש את החורים דרך הבסיס על הדלת (חבל לקדוח בדלת סתם כשיגיע לזה הזמן אתה תקדח את החורים.

 

ככה את יודע בוודאות שיש לך התאמה בין הבסיס לדלת.

 

משהו מאוד יפה שגל עשה (בלאקמאזדה) זה שהוא חיבר אומים בדבק אפוקסי לחורים בבסיס וככה ניתן להבריג בקלות ברגים בשלב החיבור, מהצד של הדלת לתוך הבסיס עצמו... הוא עשה עבודה יפיהפיה ורצוי שתביט בת'רד שלו.

 

אחרי זה כשאתה מגיע לשלב בוא אתה כבר מכין את שלדת העץ על גבי הבסיס - תפנה אליי לגבי טיפים וטכניקות ליצירת השלדה - אם תרצה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על העזרה קודם כל...ממש מעריך את זה!

 

אבל שאלה קטנה למה לא התייחסת לשאלה שלי?

כתבתי שם שאלה ממש חשובה תסתכל בבקשה היא חמש שש תגובות למעלה..

 

במקום התמונה הלא מובנת שלי ראיתי שאצל מזדהפאקה יש מצב די דומה..סתכל את התמונה הזאת

http://img182.imageshack.us/img182/6374/dsc00532nl1.jpg

 

וזה המצב עכשיו באוטו

http://img20.imageshack.us/img20/7691/dsc00532ix8.jpg

 

הבנת מה אני רוצה לעשות לתא חפצים הזה..לחתוך פשוט את הפלסטיק בין התא חפצים לרמקול ולעשות מצב שיהיה כמו אצל מזדהפקה..

 

מזדהפקה=בלאקמזדה??)

 

הנה התמונה שנראה לי שהתכוונת..

לא ממש הבנתי איך הוא עשה את זה אתה יכול להסביר בבקשה?

http://img88.imageshack.us/my.php?image=29060619461yc.jpg

 

 

תודה על העזרה עוד פעם!

פורסם

חבר יקר אין לי בעיה שתעשה עם הכסף שלך מה שאתה רוצה . אחרי הכל זה כסף שלך.

לפי הרבה תרדים שפתחת אתה מדבר על חסכון בקניית מוצרים והתקציב שלך לפי מה שראיתי הוא לא ממש הרבה כסף.

בגלל זה הצעתי לך שאת הכסף שהבניה תעלה לך ותאמין לי זה לא זול החומרים. תקנה רכיבים איכותיים יותר.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

תבדוק בתרד הזה,תראה שם התקנה של פודים גם כן לסקודה(דה דה ליברמן).

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=109260&page=2&pp=15&highlight=%F4%E5%E3%E9%ED

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אתה יכול באמת לעשות חיתוך בפלסטיק של המגירה - אתה לוקח דרמל (מולטי-טול) עם דיסק חיתוך (בא בחבילות של 20 עולה סביבות ה30 שקל) - רצוי להרכיב שתי דסקיות במכה ולעבוד בעדינות וסבלנות.

 

חובה! חובה חובה חובה!!! להגן על העיניים ודרכי הנשימה.

 

שלא תגיע אחרי זה לחדר מיון עם חלק מהדיסקית תקוע לך בקרנית או באישון... שוב - אל תיעלב! אני רושם את זה לטובתך ולטובת כל האחרים שמתכוונים להתנסות בעבודה עם כלי חיתוך!

 

ותחתוך פיסה קטנה ככל האפשר בכדי לבצע התקנה סטנדרטית מבלי הפרעות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אריאל למה אתה מתכוון כשאתה אומר מוצרים איכותיים? אני יקנה בדיוק אותם מוצרים כמו שחברי הפורום האחרים משתמשים בהם..ולפי הבניות היפות שלהם החומר הזה מספיק..אבל אני ישמח לשמוע למה אתה מתכוון..

מקסימום שזה יעלה זה יהיה בערך 150 שקל אולי אפילו בהגזמה בגלל שיש לאבא שלי ולסבא שלי הרבה דברים שאני יצטרך..כמו הפלטת סנדוויץ שדבר אגב שאלתי אם זה בסדר 17 מ"מ ושהיא מצופה בפלסטיק מאוד דק בצבע לבן משתי הצדדים?

 

לנופורס החיתוכים הקשים והמדויקים אבא עושה:) לא שאני מפונק או משו אבל הגבר גבר הזה עובד כל החיים באלומיניום וכאלה אז הוא יודע להשתמש בכל דבר שחותך משחיז מיישר וכל הדברים שאני זקוק להם לעבודה הזאת:) חוץ מלהשתשמש בפיברגלאס ולהכין אותו חח זה אני יעשה בעצמי אם העזרה שלכם ושלך במיוחד לנופורס נקווה שגם מיצובישי יעזור לי תודה!

 

 

****

אההה כמעט שחכתי..עלה לי רעיון קטלני ביותר שיכול לחסוך לי כאב ראש..

קודם כל מיצובישי אל תזלזל בסקודה זה אוטו רצח:p

חחחחחח

חשבתי אולי יותר טוב להוריד את כל הפלסטיק הזה ולהביא מאיפשהו פלסטיק כמו שבאשכול של מיצובישי פשוט קטן יותר..הקטע שההורים שלי חושבים שאני יהרוס את כל האוטו במיוחד אחרי ששמעו שאני הולך לחתוך ובלה בלה בלה אז אולי אני יביא פשוט תא חפצים קטן שמתאים לסקודה וזהו???

פורסם

עופר ערב טוב,בלי לזלזל בך או בעבודה שלך אבל הנה מה שכתב הבחור בתחילת התרד:

 

 

 

ראיתי מישהו בפורום שפשוט פירק את כל הדבר הזה ועשה ממנו מין "תיבה" לרמקול..אהבתי תרעיון אבל עדיין נראה לי שהמקום הזה די שימושי..

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...