Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברשותי הונדה אקורד שנת 2006, קיבלתי את הרכב ביום רביעי והרכב בצבע שחור,

לקחתי את הרכב מהחברה והכל היה טוב ויפה עד שהגעתי הביתה ולתדהמתי, ראיתי סימנים של מכונה של ווקס (שעשו בחברה) ורואים בשמש ממש ממש מלא שריטות עגולות כאלה, שרואים רק בשמש כתוצאה מהווקס שעשו בחברה, זה ממש הרס לי, והוריד לי את כל החשק על הרכב החדש.

אני אודה לכם אם תתנו לי כמה עצות לפני שאני הולך לחברה כדי להתלונן על המצב הזה. ואני לא מעוניין שייצבעו לי את הרכב או , יימרחו כל מיני ווקסים ופולישים למיניהם.

כי המצב הזה יחזור. מניסיון, כי היה לי רכב כזה בצבע שחור והייתה לי את אותה הבעיה.

תודה רבה

עמית

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התכוונתי לפוליש,ווקס,טפלון, או כל מה שיהיה.

זה לא נשמע לי הגיוני שרכב בן 4 ימים צריך לעבור טיפולי צבע כאלה.

ובטח שלא יהיו עליו סימנים כאלה.

פורסם

כמה קישקושים אתם כותבים. מי שלא יודע שלא יכתוב.

 

לכל רכב חדש עושים טיפול - שטיפה, ווקס, שאיבה ועוד. אתם חושבים שהרכב בא עטוף כולו בניילון ענק וקרטון?

 

לא. הוא עומד ביחד עם עוד רכבים שמחכים לאיסוף, וכל רכב כזה מקבל טיפול - מה גם שצריכים לעשות התקנות מקומיות כמו אזעקה וכו'.

 

ה"סימנים" של הווקס הם הגיוניים. אתה תראה אותם רק בשמש חזקה שמכוונת על האוטו, בצל אתה תראה צבע מבריק שמשתקף. אין עם כך שום בעיה, התופעה ידועה בעיקר בצבעים כהים וחזקים - שחור, כחול, אדום וכו'.

 

תרגע, ותהנה מהרכב שלך.

 

תתחדש.

פורסם

אכן, לפני המסירה הרכב עובר ניקוי + ווקס...

 

ודודו, גם על צהוב (ועל לבן... על כל צבע, בקיצור) רואים את סימני הווקס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בדיוק, גם אני קיבלתי את הסיוויק 5 דלתות לפני פחות מחודש גם צבע שחור והיא גם הייתה מלאה שריטות עגולות, עשיתי לה ווקס וזה טשטש אותן.

כמה קישקושים אתם כותבים. מי שלא יודע שלא יכתוב.

 

לכל רכב חדש עושים טיפול - שטיפה, ווקס, שאיבה ועוד. אתם חושבים שהרכב בא עטוף כולו בניילון ענק וקרטון?

 

לא. הוא עומד ביחד עם עוד רכבים שמחכים לאיסוף, וכל רכב כזה מקבל טיפול - מה גם שצריכים לעשות התקנות מקומיות כמו אזעקה וכו'.

 

ה"סימנים" של הווקס הם הגיוניים. אתה תראה אותם רק בשמש חזקה שמכוונת על האוטו, בצל אתה תראה צבע מבריק שמשתקף. אין עם כך שום בעיה, התופעה ידועה בעיקר בצבעים כהים וחזקים - שחור, כחול, אדום וכו'.

 

תרגע, ותהנה מהרכב שלך.

 

תתחדש.

פורסם

הסימנים האלה מבאסים מאוד.!

לפי מה שאתה אומר התופעה ידועה ואין מה לעשות? אני אצטרך להתמודד עם זה בעצמי?

למרות שזה לא מוצא חן בעייני? וגם לפי דעתי ממש לא מקובל כי אלה סימנים ממש בולטים לעין, ולעומת זאת ברכב הקודם שלי הונדה אקורד 2003 שחורה. לא עשיתי ווקס שנתיים הצבע היה נראה די טוב, עד שעשיתי ווקס עם מכונה וקרתה לי אותה בעיה. מה שממש איכזב אותי.

לפי דעתך אין פתרון ברמה יותר גבוהה?

פורסם
אכן, לפני המסירה הרכב עובר ניקוי + ווקס...

 

ודודו, גם על צהוב (ועל לבן... על כל צבע, בקיצור) רואים את סימני הווקס.

לפי מה שאתה אומר על כל רכב במדינת ישראל יש סימנים עגולים של מכונת ווקס?
פורסם

אתה עושה ווקס = הצבע מבריק = יש סימנים. אין מה לעשות.

 

אתה רואה את הסימנים רק בשמש, בצל, כמו שאמרתי, אתה תראה צבע חלק ותו לא.

 

הווקס זו שכבת ציפוי, שמורחים אותה במעגלים, וזו התוצאה, אין מה לעשות.

 

רוצה לא לעשות ווקס לצבע שחור? תחכה ועם הזמן הצבע יתחיל להתקלף, ואז תקבל כתמים לבנים על הרכב, זה עדיף?

 

 

בקיצור - שום דבר פה לא יוצא דופן - אתה יכול להיות שמח בלב שלם עם הקנייה שלך.

 

**עריכה**

 

כן, על מרבית הרכבים יש סימנים - פחות רואים אותם מ"למטה", כלומר שאתה עומד מול הרכב, יותר כאשר אתה עומד בגובה (נאמר מחלון או מרפסת של בית המשקיפה על הרכב).

פורסם

תעשה ווקס ותראה, ש"השריטות" יעלמו(זה יטשטש)כך שלא תבחין בכלל.

הסימנים האלה מבאסים מאוד.!

לפי מה שאתה אומר התופעה ידועה ואין מה לעשות? אני אצטרך להתמודד עם זה בעצמי?

למרות שזה לא מוצא חן בעייני? וגם לפי דעתי ממש לא מקובל כי אלה סימנים ממש בולטים לעין, ולעומת זאת ברכב הקודם שלי הונדה אקורד 2003 שחורה. לא עשיתי ווקס שנתיים הצבע היה נראה די טוב, עד שעשיתי ווקס עם מכונה וקרתה לי אותה בעיה. מה שממש איכזב אותי.

לפי דעתך אין פתרון ברמה יותר גבוהה?

פורסם
תעשה ווקס ותראה, ש"השריטות" יעלמו(זה יטשטש)כך שלא תבחין בכלל.
כנראה שאתם לא מבינים לאיזה סימנים אני מתכוון, והיה לי כבר את אותו הרכב בצבע שחור, עם אותה בעיה, ותאמין לי שעשיתי ווקס וטפלון, ומה שלא יהיה והשריטות הללו לא ירדו.
פורסם

עמית, אומרים לך - זה טבעי.

 

אתה יכול להתקשר לסוכנות והם יגידו לך בדיוק את אותו דבר.

 

אתה יכול לסוע אליהם ותראה שיגידו לך את אותו הדבר.

פורסם

בוקר או צהריים טובים

 

קודם כול תחדש ותהנה מהרכב החדש !

גם אני רכשתי רכב חדש גולף שנת 2006 בצבע אפור עכבר מטאלי ולא ניתקלתי בתופעה שאתה מדבר עלייה.

ייתכן מאוד שאני פחות רגיש (נפשית) לדברים שאתה מדבר עליהם.

אני אבדוק זאת באור שמש.

אולי תצלם את 'השריטות' ?

איזה כייף לי :)

פורסם

צלם תמונות שנוכל יותר להתרשם.

 

מניסיון של חבר שרכש לאחרונה מזדה 3 חדשה מהחברה בצבע אפור כהה גם אותו הסיפור-שריטות עגולות.

 

לדעתי זה מהמברשות של הרחיצה שלהם לא?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...