Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רוצה לבאס אותך אתה יכול ללכת להתלונן בחברה אבל זה לא יעזור כי כאשר אתה קונה רכב חדש אתה חותם על מסמך שהחברה לא חייבת ליידע אותך על נזק שהוא עד 5 או 8% מערך הרכב (תלוי בחברה) כל עוד לא ראית את הנזק (ולא כל כך קל לראות) והסכמת לקבל אותו לא ניראה לי שיש לך מה לעשות והחברה מבחינה חוקית מכוסה

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפותח השירשור,

תתחדש על האוטו. נראה ממש יפה...

 

שתזכה לעשות בו הרבה קילומטרים.

 

וכן, רואים משהו בצד שמאל, בכנף שם, אבל נראה לי שאפשר להוריד את זה לא?

 

לבחור שכתב על חתימת המסמך, אני חושב שאתה צודק, אבל החברה מחוייבת להודיע לבעל הרכב על נזקים מעל אחוז מסויים.

 

 

למען ההרגשה הטובה שלך שווה, כמו שאייל הציע, שתלך לפחח שיחווה דעתו על האוטו.

חוץ מזה, תלוי בתשובה שתקבל, אני לא בטוח שהייתי עושה מזה עניין (אלא אם כן אתם לקוחות ותיקים וקונים את האוטו בפעם השניה...)

 

 

בהצלחה,

ושוב, תתחדש!!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

שלום סער, תודה על כל המחמאות.

הייתי היום אצל כמה פחחים ולטענתם אין איך להוריד את זה ע''י ווקס,פוליש,טפלון, או כל טיפול אחר.

אך ורק לצבוע את החלקים הפגועים, שזה כמובן לא בא בחשבון.

וכן, אני לקוח ותיק, אם ככה אתה רוצה לקרוא לזה, למה נראה לך שזה ישנה שזאת ההונדה השנייה שלי?

וד.א זה לא רק על הכנף זה על כל הרכב, כשמסתכלים בשמש רואים את זה במאת האחוזים.

 

נ.ב סימנים כאלו לא נראו על הרכב הקודם שלי, שגם הוא היה שחור,ובגלל זה אני כל כך מופתע, והסימנים הללו כל כך מפריעים לי.

פורסם

עמית, אני לא ממש ראיתי משהו בתמונה, הרכב יפהפה, אולי לא רואים את זה בתמונה (את הסימנים) - אבל אני בטוח שכמעט מאה אחוזים שאני יודע למה אתה מתכוון.

 

ואפילו מומחה הווקסים שלנו - אוראל (RS), ציין שהדבר נכון. שזה לא יטריד אותך, זה טבעי - תעשה סבב בשכונה - וכמו שנאמר, אכן זה בכל הרכבים, אך על צבע כהה זה בולט יותר, ותראה שזה נכון לגבי עוד רכבים.

 

בכל אופן - מה אמר הפחח? שזה לא מווקס?

פורסם
עמית, אני לא ממש ראיתי משהו בתמונה, הרכב יפהפה, אולי לא רואים את זה בתמונה (את הסימנים) - אבל אני בטוח שכמעט מאה אחוזים שאני יודע למה אתה מתכוון.

 

ואפילו מומחה הווקסים שלנו - אוראל (RS), ציין שהדבר נכון. שזה לא יטריד אותך, זה טבעי - תעשה סבב בשכונה - וכמו שנאמר, אכן זה בכל הרכבים, אך על צבע כהה זה בולט יותר, ותראה שזה נכון לגבי עוד רכבים.

 

בכל אופן - מה אמר הפחח? שזה לא מווקס?

דווקא אמר שהתופעה מוכרת לו, ושזה לא אמור לקרות.

אני ממש פדנט בדברים הללו, ואני לא מוכן להסתכל על הרכב שלי כל יום ולראות את השריטות המעצבנות האלו. :cry: ומה שבטוח, זה שווקס לא יוריד את הסימנים, מכיוון שחוויתי את זה כבר על בשרי ש''חובבן''

עשה לי ווקס בהונדה הקודמת והרס לי את האוטו.

ד''א לאבא שלי יש x5 שחורה שנת 2005 ובדקתי בצהריים במיוחד אם יש לו סימנים כאלו, או דומים.

וממש לא. כנראה שמדובר כאן ברשלנות של החברה, ותכלס,אין לי כל כך מה לעשות לפי דעתי, אני אשמח אם תתן לי איזה פיתרון יותר יעיל מווקס.

לדוגמא, מה אני יוכל לאמר לחברה שיעשו משהו בנידון? מעבר לטיפול קוסמטי.

פורסם

אתה יכול להתקשר לחברה ולברר באיזה ווקס השתמשו.

 

תחכה כמה חודשים, אני מאמין ששכבת הווקס כבר תתחיל להתקלף ולאבד מיעילותה, ואז תוכל להשתמש באיזה ווקס שתרצה, שיבצע איזה בעל מקצוע שתרצה.

 

אבל שתדע לך שאין ב"תופעה" זו פסול. זה נראה כמו שריטה, אבל אם תעביר ידך על הצבע תראה שאין שריטה, זה רק שיכבת הווקס שנראית מעגלית, ולכן היא נראית כמו שריטות, אבל למעשה הצבע חלק.

 

שכן שלי סוחר רכבים, אני רואה אותו עושה פוליש ווקס על בסיס יומי (לרכבים אחרים), ולכולם, כהים כבהירים יש את התופעה הזו, מדובר בפעולה ידנית.

 

ושוב, עמית, אל תתבאס! קנית רכב חדש, שמת סט ג'אנטים מדהים! צא ותהנה מהרכב, אל תתן לשטויות כאלה להטריד אותך.

פורסם

וולבו ידידי,

לא שאני רוצה להתפלצף או משהו, אבל מתי שתשלם מעל 200 אלף שקל, שתסכים איתי שזה סכום נאה, עבור רכב - אתה אמור לקבל רכב ללא רבב (ואני מדבר על כל רכב חדש, ולא בהכרח על האקזמפלר הנ"ל). נקודה.

וכן, כשאתה משלם מעל 200 אלף שקל לרכב חדש, "שטויות כאלה" כן צריכות להטריד אותך.

לפותח השרשור: לך כבר מחר בבוקר להונדה, אני ממש לא מבין איך הוצאת מהסוכנות רכב שאתה מתאר עם פאק כזה רציני בצבע, באותו רגע היית צריך לסרב. שילמת לא מעט כסף, ובהחלט הרווחת את הזכות לקבל רכב עם צבע ברמה גבוהה ובלי שריטות "מהחברה".

 

 

אלעד

נ.ב: האמת, שאם לא סירבת לקבל את הרכב בסוכנות אני בספק אם יהיו לך חיים קלים בניסיון לדחוף להם את זה חזרה, אבל זה בהחלט שווה את הניסיון.

פורסם

אלעד, האמת שאחרי ההודעה האחרונה שלי פה בשרשור, דיברתי איתו בה"פ - וכן, אמרתי לו שיפנה למוסך המרכזי (והוא אמר שיעשה זאת), ושהוא אמור להרגיש שלם עם הקנייה שלו, במיוחד אחרי ששילם כ"כ הרבה כסף.

 

למעשה, ההודעה שלך די מסכמת את השיחה שהייתה בינינו. :D

 

מעבר לזה - יתכן ואני מדבר על דבר שונה ממה שהוא מדבר, למרות שנראה לי שלא - אבל שוב, אין טוב ממראה עיניים, ובהתכתבות אי אפשר לפתור בעיות כאלה - לכן עליו לסור למוסך ולברר את פשר העניין - ולקבל תשובה ויחס שיספקו אותו (ואכן מגיע לו).

 

לילה טוב. :)

פורסם
ומה שבטוח, זה שווקס לא יוריד את הסימנים, מכיוון שחוויתי את זה כבר על בשרי ש''חובבן''

.

איך בדיוק הרסו לך את הצבע? אולי לא עשו את הווקס כמו שצריך ואולי מדובר היה בפוליש בכלל!

 

תכניס לעצמך משהו לראש פחחים רוצים (בד"כ) לעשות כסף ויגידו לך שצריך צביעה.

 

עוד משהו-

אני הייתי מנסה לעשות ווקס (לא פוליש! אלא ווקס איכותי בלבד!) על חלק אחד ולראות.

ובמקביל להתלונן בחברה.

פורסם
איך בדיוק הרסו לך את הצבע? אולי לא עשו את הווקס כמו שצריך ואולי מדובר היה בפוליש בכלל!

 

תכניס לעצמך משהו לראש פחחים רוצים (בד"כ) לעשות כסף ויגידו לך שצריך צביעה.

 

עוד משהו-

אני הייתי מנסה לעשות ווקס (לא פוליש! אלא ווקס איכותי בלבד!) על חלק אחד ולראות.

ובמקביל להתלונן בחברה.

היה מדובר בווקס. אני יודע מה עשיתי אצל הבחור הזה, ואולי לא הבנתם אבל הכוונה שלי שהמכונה עצמה שעושה את הווקס, לצורך העניין מברשת מסתובבת, עושה את השריטות.

ועכשיו אני הולך לישון, כי אני מחר קם מוקדם בבוקר למוסך הונדה המרכזי בפ''ת, מקווה שיעזרו לי שמה.:|

תודה לכולם

פורסם
לא רוצה לבאס אותך אתה יכול ללכת להתלונן בחברה אבל זה לא יעזור כי כאשר אתה קונה רכב חדש אתה חותם על מסמך שהחברה לא חייבת ליידע אותך על נזק שהוא עד 5 או 8% מערך הרכב (תלוי בחברה) כל עוד לא ראית את הנזק (ולא כל כך קל לראות) והסכמת לקבל אותו לא ניראה לי שיש לך מה לעשות והחברה מבחינה חוקית מכוסה
סוף סוף מישהו עם שכל ונסיון. ( רק לא יודע להשתמש בנקודות ופסיקים ) 3 עמודים סתם דיבורים של אנשים שלא מבינים בזה כלום!

אין לך מה לגשת לחברה וחבל על הכסף ללכת לפחח. אתה חותם לפני כל רכישת רכב חדש. גם רכב שנפל בדרך לארץ והתיקנון עלה עד 10% מהערך שלו בארץ, נמכר כחדש!

 

ודי כבר לרשום שטויות.

פורסם

vovka, אני שמח שאתה כזה נמרץ בתשובתך.

 

אני בטח שאצלך כסף צומח על העצים ולא ממש איכפת לך מהמוצר והשירות שאתה מקבל, אחרת בחיים אל היית אומר את מה שאתה אומר.

 

בכל מקרה, אני, כמו רוב אנשים כאן, מצפים לקבל תמורה מסויימת שאנחנו הולכים ורוכשים רכב חדש בהון תועפות בחברה, בייחוד רכב שמתיימר להיות יוקרתי.

 

כולם פה יודעים שיש את החוק הנ"ל, אז מה? שיישב וישתוק?

אין לו מה להפסיד.

אני בטוח שאף אחד לא מצפה, גם לא הוא שיוחלף לו הרכב בחדש, או אפילו שייצבעו לו את זה.

 

אבל הודעה באשמה, מכתב התנצלות, פיצוי כלשהו מהיבואן (טיפול חינם או משהו כזה) כמחווה של רצון טוב יכולה לגרום לטיפה שינוי בהרגשה, ולזה מצפים כאן.

 

אז תסלח לי שאני אומר שלשבת ולשתוק על כזה דבר ולא לנסות אפילו להעלות את זה, זה עצה מטומטמת.

 

אולי הוא יגרום לכך שהיבואן יקפיד יותר על הטיפול לפני מסירה, כנראה שלא, אבל אי אפשר לדעת.

 

בקיצור - אין לו מה להפסיד.

פורסם

שלום לכולם, ממש כרגע חזרתי מנסיעה ארוכה לפ''ת אחרי יום ארוך, של טיפולי צבע למיניהם .

אז זה התחיל ככה:

08.30 בבוקר, אני ממתין לבחור בשם זכי במרכז ההדרכה הראשי של הונדה בפ''ת, זכי הוא מנהל קשרי לקוחות או משהו כזה, ב ''מאיר חברה לפרטיות ומשאיות''.

הבחור מבחין בשריטות שהבחנתי בהן, ומודה שרכב בן 5 ימים לא צריך להראות ככה, ואומר שהוא ממש כועס על ה רשלנות של ביצוע העבודה.

אני כבר חשבתי שיש אור בקצה המנהרה, שאני מדבר עם מישהו שמבין עניין, לפי דבריו הוא עשה במו ידיו, בצעירותו, את העבודה הנ''ל (שטיפת רכבים והכנתם לפני מסירה).

וטען שאם יעברו על הסימנים, עם ווקס, זה ייעלם והכל יהיה בסדר.

אני אמרתי לו שמנסיוני ברכב הקודם שלי, זה לא יעבור. אבל הוא טען שהוא קצת מנוסה ממני ומספר השנים שהוא עובד במקצוע, אלה מספר השנים שאני חי. הבנתי שאין עם מי להתווכח,

השעה 9.00 בבוקר: זכי יורד למטה שוב, אחרי בירור קטן במשרד שלו, והוא אומר לי שאני אצטרך לחכות עד 1.00 בצהריים, כדי שהבחור שאחראי על הפוליש ווקס יגיע. ( זה קבלן חיצוני שאחראי על עבודות אלו)

הוא אמר לי להשאיר את המפתחות ואת הרכב במחלקת הפחחות וצבע, וללכת ''לטייל''.

חיכיתי עד 1 בצהריים (ביום ממש חם!!!!) והבחור הגיע, לצורך העניין זה בחור שעובד במקום שנקרא ''clean car'' או משהו כזה..

הוא התחיל לשטוף את האוטו כדי לנקות אותו מהאבק שהיה עליו, ולאחר מכן מרח את החומר, לא רציתי לעמוד לידו שאני לא אציק לו, אז הלכתי לחדר המתנה לכמה דקות, וכשחזרתי ראיתי שהוא שוב עושה ווקס עם מכונה!!! :mm_surpri :mm_surpri

ממש לא הבנתי מה הוא עושה, ושאלתי אותו אם זה נכון לעשות זאת , הוא אמר שכן.

שוב לא התווכחתי וישבתי בצד.

לאחר מכן כשהוא סיים לעשות את הווקס עם המכונה, הוצאנו את הרכב לשמש והסימנים הכפילו עצמם פי שניים!!!!!

דיברתי עם המנהל קשרי לקוחות הזה, שוב... והוא טען שמחר הוא יחזיר לי תשובה, לבינתיים הרכב נדפק, בזבזתי יום עבודה, , וזמן יקר!

אתם ממש חייבים לתת לי עצה לפתרון הנושא.

נ.ב הוא חזר על הווקס בצורה ידנית, לאחר שראה את הסימנים שנוצרו מהמכונה.

תודה

עמית


×
×
  • תוכן חדש...