Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמית, תנסו להגיע לפתרון. אני לא בטוח בכלל שיחליפו את הרכב, הבחור צודק - רכב נרשם ונחתם במשרד הרישוי, וכעת הוא כבר רשום על יד אחת, הם לא יכולים למכור אותו כחדש לחלוטין - מה גם שהחלפת ג'אנטים.

 

הם בטח יציעו לצבוע את הרכב - אפשרי, אולי ישלמו ירידת ערך, אבל זה לא שווה את זה.

 

אולי טיפולים חינם ל3 שנים (או יותר), או עוד כל מיני דברים כאלה - או שפשוט פיצוי כספי, כי להחזיר את הרכב קשה לי להאמין שיעשו את זה.

 

אבל שוב, אני מאוד מקווה שהעניין יפתר ויבואו לקראתך.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום, כרגע דיברתי עם בחור בשם סטנלי, שהוא בעצם המנהל שאחראי על כל הרכבים היוצאים מהחברה, אני לא אומר לכם אפילו על מה דיברנו כי זה סתם קשקושים כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, עד שהוא הגיע למצב שהוא אמר שהוא דיבר עם חברה בשם M3 כמו שאחד החברים פה אמר, והוא טוען שיש להם חומר מיוחד שמוריד שכבה מזערית מהצבע, והשריטות האלו יורדות.

מה נראה לכם שהם מתכוונים לעשות לי ניסויים על האוטו?????

הם מתכוונים לעשות ווקסים ופולישים עד שיגיעו לצבע יסוד????

כואב לי לראות את הרכב שלי עובר את כל הטיפולים האלה, כי אני יודע שפוליש מוריד שכבה מהצבע ופוגע בצבע לטווח הארוך.

תנו לי פיתרון לנושא, ומהר . כי אותם לא מעניין מה אני עובר

תודה

עמית

פורסם

ההצעה שלי, וזאת ההצעה הכי בסיסית, אולי טיפה מאוחרת מידי.

הדבר הכי חשוב שאלייך לעשות, הוא לתעד בתמונות וביומן כל מה שקשור לסיפור.

לא לשכום שום פרט ושום שיחה.

 

כי במידה ותירצה לתבוע במועד מאוחר יותר, אתה תצטרך להיות מאוד יסודי.כי אחרי הכל, אתה לא תובע בעל מכולת אלא יבואן רכב.

 

בכל מקרה, בהצלחה.

פורסם
שלום, כרגע דיברתי עם בחור בשם סטנלי, שהוא בעצם המנהל שאחראי על כל הרכבים היוצאים מהחברה, אני לא אומר לכם אפילו על מה דיברנו כי זה סתם קשקושים כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, עד שהוא הגיע למצב שהוא אמר שהוא דיבר עם חברה בשם M3 כמו שאחד החברים פה אמר, והוא טוען שיש להם חומר מיוחד שמוריד שכבה מזערית מהצבע, והשריטות האלו יורדות.

מה נראה לכם שהם מתכוונים לעשות לי ניסויים על האוטו?????

הם מתכוונים לעשות ווקסים ופולישים עד שיגיעו לצבע יסוד????

כואב לי לראות את הרכב שלי עובר את כל הטיפולים האלה, כי אני יודע שפוליש מוריד שכבה מהצבע ופוגע בצבע לטווח הארוך.

תנו לי פיתרון לנושא, ומהר . כי אותם לא מעניין מה אני עובר

תודה

עמית

החומר של 3M שציינתי אינו פוליש, ולפיכך אינו מוריד שכבת צבע, למרות שלחברה הזו יש פוליש נוזלי מעולה הכי פחות "הרסני" שאני מכיר. החומר שעליו כתבתי מיועד במיוחד להסיר את הסימנים של הווקס, אבל זו החלטה שלך. בכל אופן, מאחל לך הצלחה מכל הלב במאבקך !

פורסם

לדעתי אתה לא צריך לוותר להם אם תתעקש תקבל פיצוי הולם .

אם רק תאיים שתפנה לתקשורת הם יעשו כל מה שתבקש מנסיון .

אני אישית בגלל היחס הלא כל כך אישי וטוב שהם נותנים וסיפורים כגון מה שקרה לך, אני לא מתקרב להונדה .ואני אוהב הונדה .

אני שנים קונה רק מהחברה רכבים .ובפעמים האחרונות יצא שקניתי מאזדה. יש לציין שעדיין לא התאכזבתי מכלום אצלם .

פורסם
עמית, אני ועוד, אני בטוח, המון חברי פורום מעוניינים לדעת האם יש חדש בנושא?
אז ככה, אתמול (יום חמישי 25.08.), בחור בשם סטנלי הגיע אליי, בדק את הסימנים , הבחין בהם, ואז אחרי שיחה של רבע שעה בערך שהוא ''משחק אותה'' לא יודע על מה אני מדבר, החליט ללכת למוסך המורשה של הונדה בעפולה, כדי לנסות את החומרים שהביא איתו (כל מיני תכשירים של M3 ) הלכנו למוסך של הונדה, ובמוסך של הונדה אמרו שהם לא מתעסקים עם פחחות וצבע.

אז מנהל המוסך שלח אותנו לפחח בעפולה, כדי שיעשה את הווקס\פוליש אני לא יודע בדיוק מה זה.

לא היה לפחח הזה מכונת ווקס עם ספוג כמו שהנציג של הונדה רצה, אז הלכנו למוסך אחר, של מיצובישי,וגם שמה לא היה את הציוד שסטנלי רצה, כי הוא פחד שיגרם נזק נוסף לרכב.

בקיצור אחרי עוד יום מעייף שכזה, הפיתרון עוד לא הגיע, וככל שעובר הזמן אני מרגיש שהרכבת מתרחקת לי.

הבחור החליט שהוא יגיע יום ראשון למוסך של הונדה בעפולה, עם אנשים שלו, וציוד שלו. ואז הסימים ירדו.

ואם זה לא מצליח, אז אני אתחיל את הליך התביעה. בושה וחרפה!!!!!!!!

עמית

פורסם
סוף סוף מישהו עם שכל ונסיון. 3 עמודים סתם דיבורים של אנשים שלא מבינים בזה כלום!

אין לך מה לגשת לחברה וחבל על הכסף ללכת לפחח. אתה חותם לפני כל רכישת רכב חדש. גם רכב שנפל בדרך לארץ והתיקנון עלה עד 10% מהערך שלו בארץ, נמכר כחדש!

ודי כבר לרשום שטויות.

 

בולשיט.

אבי קבלן בניה הרוכש כל שנה כמה טנדרים חדשים.

היה מקרה של דלת קדמית במגנום שרכש שהיתה שרוטה בכחמישה ס"מ. הוא סרב להוציא את הרכב מהחברה עד להחלפת הדלת + פיצוי כספי ואובדן ערך.

הוא קיבל את שדרש.

פורסם

שלום לכולם, מחר יום רביעי ה 30.08. סטנלי (הבחור מהונדה) אמור להגיע אליי עם צוות של 3M

לאחר שיחת טלפון, שבה הוא אמר שהחברה החליטה שאין על מה לפצות אותי, ולהחליף את הרכב בכלל לא בא בחשבון.

אני אחכה למחר, ואם מחר הטיפול לא יעזור,אני אנקוט בצעדים יותר חכמים, יש לי כח תקשרותי מאוד חזק, וחבריי בעיתונות ובטלויזיה רק מחכים ל OK ממני לעשות סיפור מהפרשה.

ממש המום ומופתע מהשירות של הונדה ומהדרך שבה הם עובדים.

אקווה שמחר הבעיה תיפתר, ואם לא, נפגש בטלויזיה,בעיתונות. :-D

עמית

פורסם
נ.ב. האם מדובר בדגם ה-2.4 ליטר של האקורד?
לפי התמונה של הרכב שלו מדובר בדגם ה-2 ליטר ברמת הקומפורט/אקזקיוטיב.

הג'אנטים הגדולים יותר הם תוספת שהבחור הוסיף לאחר/בזמן הרכישה.

כמו כן: החצאיות שהוא הוסיף הם אופציה בתוספת בחברה.

לכן כנראה חשבת בכיוון שהרכב 2.4.

מה שכן שהרכב בצבע הזה עם התוספות הנ"ל נראה פשוט מצויין.

 

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)


×
×
  • תוכן חדש...