Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביזיון!

 

הוא ידע שזה נגרם מהמכונה, ובכל זאת עשה שוב?

 

הוא לא יודע כמה הרכב עולה? אם הרכב היה שלו הוא לא היה משחק בו ככה!

 

לא יאמן, עכשיו יש לך עילה לתביעה, או לבקשת פיצוי (הרבה טיפולים, או החלפה בכלל).

 

3 פעמים ווקס, ולא הצליחו להפטר מהבעיה? ממש מומחה.

 

אם הישועה לא תבוא מהם - תביעה! אל תהסס. לפחות תקבל את הפיצוי שלך, ואולי להבא זה לא יקרה.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להערכתי הפתרון היחיד שנשאר הוא מכירת הרכב וקניית רכב משומש, לבן ומלא מכות מכל הכיוונים. האמן לי שהשלווה שתחווה היא תחושה מופלאה שההנאה מרכב חדש, נוצץ ושחור, אינה בת תחרות לה.

פורסם

עמית יקירי,

עצה ידידותית ומנסיון המשפחה:

הערה לפני שאתם מתחילים לקרוא - אין בכוונתי להוציא דיבה להונדה/יבואן הונדה/מוסכי הונדה/וכו' הונדה.

מאז שהופסק שיווק ההונדה הנ"ל: http://images.43things.com/entry/00/00/04/1108l.jpg

בין אם בגרסאת הקופה(שנמצאים עוד כמה אקזמפלרים מדהימים ומעט חבוטים בארצנו הקטנה) או בגרסאת הסדאן, והחל שיווק ההונדה היפנית/בריטית/איך שלא תקראו לזה, ירדה איכות הרכבים, איכות הגימור, נפחי המנועים, או בקיצור, שחיקה של המותג. כשעוד היו מייבאים את האקורד האמריקאית היה על מה לדבר, אבל כבר מזמן אין. ומאז שנכנסה ההונדה מהצורה החדשה לארצנו ירדה איכות המכוניות פלאים.

או בקיצור - אם כבר יש לך את הכסף, תעבור למרצדס. אתה לא תתחרט. we didn't.

פורסם
עמית יקירי,

עצה ידידותית ומנסיון המשפחה:

הערה לפני שאתם מתחילים לקרוא - אין בכוונתי להוציא דיבה להונדה/יבואן הונדה/מוסכי הונדה/וכו' הונדה.

מאז שהופסק שיווק ההונדה הנ"ל: http://images.43things.com/entry/00/00/04/1108l.jpg

בין אם בגרסאת הקופה(שנמצאים עוד כמה אקזמפלרים מדהימים ומעט חבוטים בארצנו הקטנה) או בגרסאת הסדאן, והחל שיווק ההונדה היפנית/בריטית/איך שלא תקראו לזה, ירדה איכות הרכבים, איכות הגימור, נפחי המנועים, או בקיצור, שחיקה של המותג. כשעוד היו מייבאים את האקורד האמריקאית היה על מה לדבר, אבל כבר מזמן אין. ומאז שנכנסה ההונדה מהצורה החדשה לארצנו ירדה איכות המכוניות פלאים.

או בקיצור - אם כבר יש לך את הכסף, תעבור למרצדס. אתה לא תתחרט. we didn't.

אני באמת שוקל מעבר לרכב יוקרתי יותר, עם רמת גימור טובה יותר, ודי התאכזבתי מהשירות של הונדה וגם משיטת מסירת הרכב ללקוח, מה לעשות מטעויות לומדים.

אני חוויתי את זה על בשרי, אז ידידיי היקרים, לפני שאתם קונים רכב מהחברה, במיוחד הונדה תשימו לב לפרטים האלה לפני מסירת הרכב. כי מסתבר שלא ממש מעניין את הבחור שעושה פוליש ווקס לפני המסירה אם יהיו לכם שריטות על הרכב.

תודה לכם

עמית

פורסם

אני אישית הייתי מאוד מרוצה ממחלקת המסירה של צ'מפיון בבני-ברק.

לפחות שעתיים מסבירים לך על הרכב וכול הכפתורים (לא שהייתי זקוק לכך),החלפת שמנים + מתנות ופינוקים שונים.

הרכב היה נקי מאוד וגם אחרי ווקס ללא שום שריטות.

איזה כייף לי :)

פורסם

תעמוד מול הסוכנות עם הרכב שלך, תרתיחע את כל הלקוחות בכלל לא להיכנס ולחושב על רכישת הונדה, הסבר להם מה קרה ושזהו.

 

הם יצאו אלייך ותאמין לי שיגיעו איתך מהר מאוד להסדר.

יש לך את הזכות לעשות זאת, כל עוד אתה לא חוסם נתיב ולא קורא בכריזה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני במקומךלא מוותר כ"כ מהר והולך ומביא להם כאלה צעקות שם בסוכנות למי שמסר לך את הרכב .. אנערף מה ... תלך תעשה שם באלאגן.. תצעק מה שזה לא יהיה .. רק ככה זה עובד.. בכל זאת זה רכב חדש מהסוכנות שהוצאת המון מכיסך הפרטי בשביל לקנות אותו ולא לקבל רכב עם שריטות.. אז תראה איך הם ייתנהגו. תאיים שתתבע אותם

פורסם

לבחור עם ההונדה, פעם התעצלתי לעשות ווקס ידני, אז קניתי ראש מסתובב עם ספוג, מיוחד לווקס

ועשיתי לרכב שהיה לי אז - צבע כחול כהה.

 

שמע טוב - עשיתי סימנים של עיגולים(מערבולות) על כל הדלת!!

מייד הפסקתי וחזרתי לעבוד ידני, צריך להיות מומחה עם המכונה ועם יד ממש עדינה כדי לא לגרום נזק,

במיוחד לצבעים כהים.

 

שתדע, לא הצלחתי להוריד את זה אף פעם!

אל תוותר להם ודרוש פיצוי כהוגן.

STI 2004

 

 

פורסם

לחברת 3M יש מוצר הנקרא : 3M Perfect-It Swirl Mark Remover צבעי רכב\אופנועים וציירי איירבראש משתמשים בו בעולם בהצלחה מרובה,

להסרת הימנים שאתה מתאר. אולי שווה לנסות כמוצא אחרון.

 

המפיצים המורשים בארץ ל 3M הם : פורנת www.pronat.co.il

ו - ליוגב www.layogev.co.il

בהצלחה !

פורסם

אל תרים ידיים ! זכותך לדרוש שהמוצר שרכשת יהיה ללא כל פגם אלא אם כן צוין אחרת בהזמנה, ראשית אני ממליץ לך להוציא להונדה מכתב ע"י עו"ד בו הם ידרשו להחליף את הרכב תוך 7 ימים שאם לא כן הודע להם כי תנקוט בהליכים משפטיים, לאחר מכן המתן הם כבר ירוצו אחרייך.

פורסם
אל תרים ידיים ! זכותך לדרוש שהמוצר שרכשת יהיה ללא כל פגם אלא אם כן צוין אחרת בהזמנה, ראשית אני ממליץ לך להוציא להונדה מכתב ע"י עו"ד בו הם ידרשו להחליף את הרכב תוך 7 ימים שאם לא כן הודע להם כי תנקוט בהליכים משפטיים, לאחר מכן המתן הם כבר ירוצו אחרייך.

צודק הבחור.גם אני הייתי מבקש שיחליפו את הרכב.זה ביזיון מהרמה הראשונה!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

עמית אני עוקב אחרי הטופיק שלך מהתחלה וממש מבואס ממ שאתה עובר.

אדם בא לקנות רכב חדש ובגלל איזה דביל הבעלים הטריים צרכים לאכול את הלב ועוד לשמוע להסבר תמוהה של אחד שאין לו בכלל מושג.

אל תוותר להם תעמוד על שלך אתה הצודק פה! גם על עוגמת נפש הם צרכים לפצות אותך.

פורסם

חברים יקרים, אחרי יום של שיחות טלפון מרובות ומאמצים, הגעתי לאיזשהוא מנהל ראשי בהונדה, שהוא אומר ככה: מחר אני אגיע אליך לצפון, הוא מגיע מהמרכז, ואני אראה מה אפשר לעשות,

אני בתגובה: אין כבר מה לעשות ניסינו לעשות פוליש ווקס אצלך בחברה וכלום לא הצליח, אני דורש טיפול יותר אינטנסיבי, כי אני מעוניין להכות בברזל כל עוד הוא חם, בכדי שלא יעבור הזמן ולאחר מכן החברה תטען שאני עשיתי את השריטות בעצמי.

הוא בתגובה: שמע ידידי היקר, רכב זה לא טלויזיה ולא די וי די , זה בעיה להחזיר את הרכב כמו שאתה אומר, כי לחברה אין ממש מה לעשות איתו,הרכב כבר רשום על שמך, ומבחינה חוקית הרכב כבר שלך אחרי שיש לו לוחית רישוי, ובקיצור הרכב עלה על הכביש.

 

 

אז חבריי היקרים, מחר זו היא ההזדמנות האחרונה של מנהלי הונדה למיניהם, שמעוניינים לפתור את בעייתי, במידה והבחור לא יגיע איתי מחר לעמק השווה, אני אתבע את החברה, ונראה לאן זה יוביל, כי אני כבר הרמתי ידיים.

תודה לכולכם, אעדכן אתכם בהמשך.

עמית


×
×
  • תוכן חדש...