Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מסכים עם הפדנטיות של עמית, כל המבקרים כנראה נוהגים בגרוטאות חבוטות ששריטה פה או שם כבר לא תזיז להם.

 

בעקבות השרשור יצא לי לבחון אקורד שחורה זהה לזו של עמית, וסובארו B4 שחורה (סתם לשם השוואה).

שתיהן היו נקיות לחלוטין, ומי כמוני יודע למצוא פאקים קטנוניים כאלה , מה שמוכיח שהמקרה שלו הוא מקרה נקודתי שראוי וחייב בטיפול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה שאמרו לך שאי אפשר להחליף אוטו זה בולשיט

לדוד שלי, היה גראנד צ'ירוקי חדש ואחרי שבוע או שבועיים שקיבל אותו הייתה בעיה או במנוע או במחשב, לא רציני..

היה אפשר לסדר את זה, אבל הוא התעקש וקיבל אוטו חדש!!

אז שלא יאכילו אותך לוקשים.

פורסם

עכשיו אני יודע על מה אתה מדבר לפני כמה ימים עבדתי בשטיפת רכבים, ובא בחור עם מיצובישי האנטר החדש בצבע שחור כמו האקורד שלך, התחלנו לשטוף את הרכב בשטיפה ידנית, לאחר הניקוי והייבוש נשארו אותם סימנים בדיוק כמו שלך! ואז שחבנו לעצמנו הרכב בן שבוע סך הכל איך אפשר להרוס ככה את הצבע של הרכב, ניגשנו לבחור והוא אמר שהוא ככה קיבל את הרכב מהשטיפה של החברה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
תקשיב ידידי היקר, אני אינני רוצה לפגוע או להעליב אותך אך מתוך קריאה של כול האשכול אני מבין שיש לך בעיה של "פדנטיות" הגובלת באובססיה ואני בטוח שבעוד דברים בחיים יש לך את האובססיה הזו, לכן כול פיתרון כרגע לבעית הצבע לא תעזור.

היום קיימים טיפולים להקטנת הנזק של אובססיה לסדר/ניקיון ומחשבות טורדניות או בשפה מקצועית O.C.D.

גש לפסיכולוג או פסכיאטר והוא יעזור לך, אתה לא תצטער על הטיפ שלי.

ושוב פעם אני לא בה לפגוע או להעליב אותך רק לעזור מכיוון שהאשכול חורג מזמן מהבעיה הטכנית/אסטתית של הרכב שלך.

אומנם זה הקפצה קלה, אבל הייתי חייב להגיב. ידידי, אני לא יודע אם שמת לב, אבל אתה נמצא בפורום של חובבי רכב, עם דגש על המילה חובבי. תופתע לדעת שיש כאן המון אנשים פדנטים לגבי הרכב שלהם ובפרט לצבע. פותח השרשור שילם ממיטב כספו על הרכב והוא לא מרוצה ממה שהוא קיבל, זכותו המלאה לעשות זאת ואף לפעול נגד. לכן, אם אין לך באמת משהו חשוב להגיד, באמת שעדיף שתחסוך את זה מכולנו, את התפקיד של ההערות/נעילות/חסימות תשאיר למנהלים.

לפותח השרשור, לדעתי אל תוותר כל כך מהר, לך תדע יכול להיות שבאמת תקבל רכב חדש וגם אם לא אז היה שווה לנסות.

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לא ממש נעים להקפיץ אשכול אחרי 4 חודש.

אבל אני עושה את זה בכל זאת, אני מאמין שהרבה חברי פורום ירצו לשמוע איך נסגר כל הסיפור הזה.

אני ישמח עם תעדכן.

 

תודה.

 

אה ודרך אגב, פשוט ביזיון!

וכל מי שכתב תגובה שלילית כלשהי, אתם בטח לא יודעים מזה לשלם איזה 200 אלף על אוטו ובסוף יש לו דפקה.

(לא מניסיון אישי כן, פשוט תנסו להבין את הבחור.)

פורסם

קראתי הכול ,

הבנתי שהם דפקו אותך

אל תשתוק ותלחץ עליהם

תיהיה קרצייה בשביל שהם יביאו לך את מה שאתה רוצה

סתם דוגמא

התקשרת למנהל אז תגיד לו שאתה רוצה את הטיפול יותר מהר ..

הווקס באמת נראה על הפנים אבל יש שיטות לטפל בזה

אם זה לא עוזר אני ממליץ לך ללכת לתקשורת ולתבוע

כי זה לא יתכן שאתה קונה רכב מהחברה ויש עליו פאקים

המאזדה הכי יפה בארץ !:-P:-P:-P

שלי:)


×
×
  • תוכן חדש...