Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תן את הok! חברה כזאת צריך לדפוק, ובצורה יסודית! ובמקביל תתחיל בהליך משפטי על עוגמת נפש ועל זמן שביזבזתה כי אין סיבה שתצתרך לבזבז זמן על טיפולים לרכב חדש. עצם זה שהם הסכימו איתך על הצורך בטיפול מוכיח שיש לך על מה להתבסס לתביעה משפטית ,תנסה להקליט את כל השיחות שאתה מבצע עם החברה או עם בעלי המקצוע שעובדים בשבילם (כמעט בכל סלולר חדיש יש את האופציה של הקלטת שיחה). לצלם את הרכב ליפני ואחרי כל טיפול שעושים לו, ולרשום ואם אפשר גם לתעד (ע"י חשבוניות ,צילום רישום במחברת וכו')כל הוצאה וכל זמן שאתה מבזבז כך שאם תגיע לתביעה בסופו של דבר יהיה לך על מה להתבסס ,ולא תצטרך לשבור את הראש להוכיך שכך וכך אמרו לך וכ'

 

בהצלחה

ישראל

הכונו לביאת המשיח!

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום, בסוף מחר הם לא מגיעים לביצוע הטיפול, הם מושכים ומושכים אותי, נראה מה יהיה בהמשך.

אני כבר עומד להרים ידיים.

הם טוענים שיגיעו בתחילת שבוע הבא.

עמית

פורסם

חבר שלי קנה לפני 5 שנים רכב חדש ,היה אותו סיפור לאחר בדיקה התברר,שהאוטו עבר תיקון קל של פחחות וצבע. הלך ליעוץ אצל עו"ד היתברר שמותר ליבואן לבצע תיקונים בערך של עד 25%

מערך הרכב,בלי להודיע ללקוח ואין בכך הפרת הסכם.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
חבר שלי קנה לפני 5 שנים רכב חדש ,היה אותו סיפור לאחר בדיקה התברר,שהאוטו עבר תיקון קל של פחחות וצבע. הלך ליעוץ אצל עו"ד היתברר שמותר ליבואן לבצע תיקונים בערך של עד 25%

מערך הרכב,בלי להודיע ללקוח ואין בכך הפרת הסכם.

בברכה

דוד

נראה לי שמה שאתה אומר קצת מופרח, אין סיכוי ל 25 %

אולי באמת 8 % וזה גם במקרה חריג.

לא נשמע לי הגיוני שאתה אומר כל כך בקלות 25% תדע מה זה אומר לפני שאתה כותב.

פורסם

לאחר בירור עם בעל האוטו,אני לוקח את דבריי חזרה.גם הוא לא זוכר כמה אחוזים מותר להם.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כבר כתבתי את זה בעמודים הקודמים, החברה לא חייבת להודיע לבעל הרכב על נזק שנגרם ותוקן כל עוד הוא במסגרת של 5%-8% מערך הרכב (8% מ-200K הייתי מחליף חצי אוטו), כל זה במקרה שבעל הרכב הסכים לקבל את הרכב ולא "הרגיש" בתיקון לפני שקיבל את הרכב.

פורסם

איזה יופי

 

אדם משקיע ממיטב כספו ומסתבר כי לרכישה של הרכב הוא צריך לבוא אם שמאי רכב שיבדוק את הרכב לתיקונים לפני חתימה על הקבלה.

 

נהדר, רק על כדור הארץ ששמו ישראל!

פורסם

לצערי זה קורה לא מעט הדברים האלו , בכל אופן אני חושב שאתה צריך לפנות לתקשורת בכל מקרה !ולפרסם גם כאן את שם הסוכנות שקנית מהם .


×
×
  • תוכן חדש...