Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל זה אני לא מכניס את הרכב לעולם למכונה אוטומטית , או משתמש עליו במכונת ווקס.

 

לא על כל הרכבים יש את הסימנים האלה. (גם על רכבי מודל 2001 אין כאלה , וגם לא יהיו כל עוד זה תלוי בי.)

 

הייתי מקצין ואומר שבמקרה והייתי נתקל בתופעה כזאת על רכב חדש שקניתי,

מיד הייתי ניגש לפחח/ מכון בדיקה כדי לבדוק את אחידות עובי הצבע באמצעות מכשיר מיוחד ,

על מנת לוודא שהרכב לא נפגע ועבר תיקון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש סיכוי, מה שזה לא יהיה זה לא מקובל, ואפילו הורס את הרכב. אני אצלם ואעלה תמונות.

ורועי, זה לא מהמברשת של השטיפה, זה כנראה ממברשת חשמלית של ווקס,טפלון, או כל טיפול צבע אחר.

פורסם
בגלל זה אני לא מכניס את הרכב לעולם למכונה אוטומטית , או משתמש עליו במכונת ווקס.

 

לא על כל הרכבים יש את הסימנים האלה. (גם על רכבי מודל 2001 אין כאלה , וגם לא יהיו כל עוד זה תלוי בי.)

 

הייתי מקצין ואומר שבמקרה והייתי נתקל בתופעה כזאת על רכב חדש שקניתי,

מיד הייתי ניגש לפחח/ מכון בדיקה כדי לבדוק את אחידות עובי הצבע באמצעות מכשיר מיוחד ,

על מנת לוודא שהרכב לא נפגע ועבר תיקון.

אייל, כבר הציעו לי ללכת לבדיקה ולבדוק זאת.

האם אתה מציע את הדבר?

ללכת לבדיקה לפני קנייה ולבדוק? ואם הרכב עבר תיקון צבע לצורך העניין, מה אני אוכל לעשות?

כי אחרי שקנית את הרכב מהחברה, כל תלונה שלך היא מטרד מבחינתם.

תודה

פורסם

שלום רב,

 

לרכב חדש בן 4 ימים שיוצא צבוע מהמפעל (ביפן במקרה שלך) אין שום שריטות או השתקפויות לא מעגליות ולא מרובעות.

לעתים כאשר הרכב מובל באניה -או כמעט תמיד- הוא מצופה בחומר מיוחד שמונע ממליחות להזיק לצבע בזמן המסע בים.

פה בארץ משתמשים בחומרים ממיסים כמו "דג'סטיף" להורדת הציפוי+ מבצעים ווקס.

ביצוע נכון של ווקס ידני לא אמור להשאיר שום סימן על הרכב.

הבעיה היא שאנחנו מתפשרים ומקבלים רכבים שעברו ניקוי והכנה עלובה (לא תמיד) למסירה.

 

אתה יכול להתלונן -זה מה שאני הייתי עושה- לא בטוח שיעזור . לצבע בטח שלא יעזור כי ברגע שעובדים על צבע חדש עם מכונה נגרם נזק.

פורסם

כמעט כל מי שקונה רכב חדש לוקה ברגישות מובנת לכל פגם, או מה שנדמה לו כפגם, זעיר וסר חשיבות ככל שיהיה. אין להבין מדברי שאני מקל ראש בתחושתו של פותח השיח המרתק הזה, אבל התופעה מוכרת. הפתרון לבעיה הוא לגשת לבעל מקצוע בתחום ה " פוליש וקס ". יש להניח שבעיתך תפתר בהוצאה של כמה מאות שקלים. בכל מקרה, דע שכאב הלב שלך היום, ייראה כשמחת בית השואבה, לאחר הסריטונת הראשונה שתראה על האוטו ולמרות שאשמח להתבדות, יש להניח שתראה.

פורסם

לנו על האיביזה (אצלי בסמלון) לא היו סימנים כמו שאתה מתאר. כשקנינו אותה.

עם הזמן, אחרי ווקסים, ואחרי שהאוטו עומד בחוץ שלוש שנים(אני מבחין רק באור שמש חזק) שיש שריטות קטנות (אבל בטח נוצרו מחול ובלאי טבעי) ....

 

בהחלט יכול להיות שעושים ווקס וכאלה, לאוטו חדש...

היום אני שם לב בכמה מקומות שיש כאלה "מעגלים". אבל לא זכור לי מההתחלה שזה היה ככה.

על הגג למשל אין שום סימנים כאלה.

 

אולי לא שמתי לב לזה בהתחלה. מה שכן, תסתכל על המראות, אני זוכר שאצלנו היו שריטות קטנות ממש קטנות. ולכן אני משוכנע שעשו איזה ווקס או משהו. השריטות קיימות עד היום...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

חבר שקנה הונדה סיוויק חדשה היה לו את אותו סיפור , הסתבר שזאת היתה דפיקה בדלת שתוקנה .

 

ממש מצער שהם עושים את זה .

ולדעתי אם תמצא שזאת היתה דפיקה שתוקנה . תאיים עליהם שתפנה לתקשורת ותתבע אותם ותאמין לי הם ידברו אחרת ,מניסיון.

ואני חושב שגם שווה לך להתייעץ כי החוק להגנת הצרכן מאפשר לך להחזיר מוצר 14 יום מיום קבלתו.אני לא בטוח מה בקשר למכונית ,אבל שווה בהחלט בדיקה .

פורסם

כפי שנכתב, רכבים עוברים ניקוי מציפוי מגן ונמרחיםבציפוי מגן חדש אחת לתקופה, הכנת רכב למסירה מחייבת ניקוי יסודי לשאריות הציפוי.

 

כנראה שהפעם הסרת החומר לא בוצעה כהלכה, כנס למוסך מורשה הונדה ובקש טיפול לתופעה.

פורסם
חבר שקנה הונדה סיוויק חדשה היה לו את אותו סיפור , הסתבר שזאת היתה דפיקה בדלת שתוקנה .

 

ממש מצער שהם עושים את זה .

ולדעתי אם תמצא שזאת היתה דפיקה שתוקנה . תאיים עליהם שתפנה לתקשורת ותתבע אותם ותאמין לי הם ידברו אחרת ,מניסיון.

ואני חושב שגם שווה לך להתייעץ כי החוק להגנת הצרכן מאפשר לך להחזיר מוצר 14 יום מיום קבלתו.אני לא בטוח מה בקשר למכונית ,אבל שווה בהחלט בדיקה .

ומה חבר שלך עשה?

החליפו לו את הרכב??

פורסם

לאונו שלי, אחרי 13 שנה על הכביש, שטיפה יסודית פעם בשבועיים ומריחת ווקס פעם בחודשיים- עדיין אין שום סריטונת קטנטונת על הצבע! (מדובר בצבע מקורי!).

 

קצת חיפפו עם הרכב לפני מסירתו- וככה נראות התוצאות. אני באופן אישי לא הייתי עושה עם זה משהו.

פורסם

עמית, גש לחברה ובקש הסברים. על רכב חדש לא אמורות להיות שריטות משום סוג.

זכותך המלאה להתלונן ובמיוחד בפרק זמן כה קצר.

הוצאתי 3 רכבים חדשים מהחברה עד כה, תמיד בדקתי פאקים לפי המסירה ולא גיליתי שריטות כאלה או אחרות. (3 המכוניות צבועות מיטלי: שחור, כסוף וירוק בקבוק)

בהצלחה.

פורסם

לכל החברים שביקשו תמונות, הנה 2 תמונות אם תשמרו את התמונה הראשונה ותעשו zoom in תוכלו לראות את השריטות שנבעו כתוצאה מהווקס,בחלק האחורי של הרכב,בכנף האחורית.

והתמונה השנייה זה סתם שתראו כמה הרכב יפה בצל :grin:

DSC01763 (1024 x 768).jpg

DSC01812 (1024 x 768)gy.JPG

פורסם
אייל, כבר הציעו לי ללכת לבדיקה ולבדוק זאת.

האם אתה מציע את הדבר?

ללכת לבדיקה לפני קנייה ולבדוק? ואם הרכב עבר תיקון צבע לצורך העניין, מה אני אוכל לעשות?

כי אחרי שקנית את הרכב מהחברה, כל תלונה שלך היא מטרד מבחינתם.

תודה

לא מציע ללכת לבדיקה, אלא מציע ללכת לפחח מקצוען שיעיף מבט אם הרכב עבר תיקון צבע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...