Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי מיטב ידיעתי, יש כאן חברים\ או חברים לעבודה של מר סטנלי, מ '' מאיר '' פרטיות, הנה לכם אלו השריטות שאתם טוענים שאין על מה לפצות אותי, או לזכות אותי, מכיוון ש '' לא רואים את זה '' ואני '' ממש פדנט'', ו '' כל מכונית שחורה זה ככה''.

אז בבקשה לכם, תמונות מצורפות בעמוד 7.

פורסם

מעט פרנויה. אם הכוונה למשל אלי, אין לי שום קשר לא ל "מאיר" ולא למי מעובדיה. זאת ועוד, לאור התמחור המוזר של הסיויק 5 דלתות והוולבו S40, גם אין לי רצון מיוחד להמנות על קהל לקוחותיה. כל שאני ניסיתי הוא לנסות ולהקל מעט על הכאב. מכל מקום אני מאמין שבפרספקטיבה של זמן, גם ידידנו הדואב יראה את הבעיה באור קצת פחות קודר.

 

אם יש לי טענה למישהו, הרי היא לקהל המגיבים, שכפי שציינתי קודם לכן, כלל לא ראו את הרכב ולמרות שלפי התאור של בעליו, כולל התמונות, מדובר בבעיה ברת פתרון, כל שהם עושים הוא לשפוך שמן על המדורה.

פורסם

תקשיב ידידי היקר, אני אינני רוצה לפגוע או להעליב אותך אך מתוך קריאה של כול האשכול אני מבין שיש לך בעיה של "פדנטיות" הגובלת באובססיה ואני בטוח שבעוד דברים בחיים יש לך את האובססיה הזו, לכן כול פיתרון כרגע לבעית הצבע לא תעזור.

היום קיימים טיפולים להקטנת הנזק של אובססיה לסדר/ניקיון ומחשבות טורדניות או בשפה מקצועית O.C.D.

גש לפסיכולוג או פסכיאטר והוא יעזור לך, אתה לא תצטער על הטיפ שלי.

ושוב פעם אני לא בה לפגוע או להעליב אותך רק לעזור מכיוון שהאשכול חורג מזמן מהבעיה הטכנית/אסטתית של הרכב שלך.

יש לי יום יום חג....

פורסם

רפי קליין - יש לך בעיה עם האשכול הזה - אל תיכנס אליו, באמת!

זה מהות הפורום הזה, לנסות לעזור לחובבי מוטוריקה אחרים בכל דרך שאנו יכולים.

אותי ואת רוב חברי הפורום הסיפור הזה מעניין - אם אותך לא, אז יש פה עוד מיליון ת'רדים שאתה יכול להכנס אליהם.

 

לעמית - התגובות בסגנון של אתה "פאדנט" וכו' ממש מעצבנות אותי.

זה שיש אנשים טיפשים שמוכנים לקבל ככה רכב מהחברה - שיבושם להם, זה לא הופך אותך לקטנוני אלא אותם לפראיירים.

פורסם

אין לי בעיה עם האשכול, אני פשוט מנסה להסביר לכם שהבעיה כבר לא ה'פאק' של הצבע אלה פשוט האבל הבלתי פוסק.

גם על מות יקירינו אנו אבלים 7 ימים.

די מספיק רק נזק אתם גורמים לעמית.

יש לי יום יום חג....

פורסם

לי מתחילה להיות בעייה עם השרשור,מספיק דמעות היו בשרשור הזה.

 

לפותח השרשור, מענה לשאלתך המקורית:

 

חייב עזרה? היא לא תגיע מכאן.

פנה למחלקת השירות של יבואן הרכב, ובדוק את אפשריות התיקון או הפיצוי, המוצעות לך מטעם היבואן.

 

לא עוזר? פנה לערכאות משפטיות.

פורסם

אני עדיין לא מבין משהו

הייתה לך אקורד שחורה והייתה לה אותה הבעיה אז שוב לרכוש רכב בצבע שחור ועוד מאותו דגם?

אני חושב שהעניין פה זה באמת הצבע... ראיתי כמה וכמה מכוניות בצבע שחור עם אותו "באג".

פורסם

אני לא מבין מה אתם יורדים על בעל הרכב? הוא פשוט שיתף אותנו בשוד לאור יום שעדיין עושים לו,

 

את האמת בימים האחרונים אני ניכנס לפורום רק כדי להתעדכן בסיפור העצוב הזה שבן אדם משלם מאות אלפי שקלים ונותנים לו מוצר דפוק, מקולקל ,!!תראו את התמונות. ועוד אומרים לו לך לפסיכולוג מה קרה זו קינאה ? או שאני ממש לא מבין מה הקשר לבכיין /פסיכולוג וכו',

 

ודרך אגב עמית אני אשמח לדעת מה קרה בסוף.כשכל הסיפור יגמר תעלה לנו שרשור של השתלשלות העינינים עד הסוף שאני מקווה בשבילך שיהיה טוב.

 

יום טוב לכולם

ישראל

(עריכה)

רפי היתיחסתי בין היתר לתגובה שלך ולא שמתי לב שאתה בעצם אומר לנו למה נועד הפורום ובישביל מה, אז רק כדי להזכירך אתה פרסמת בפורום הזה סך הכל 30 הודעות! ואתה כאן רק חודשים ספורים !איך אתה יודע למה ובשביל מה נועד הפורום? ד"א זה לא שאני איזה וותיק בפורום אבל פשוט הפריע לי איך שירדת עליו כשהוא לא עשה לך כלום אלא פשוט בנאדם שנידפק

הכונו לביאת המשיח!

פורסם

כל הדיון פה נעשה עוד לפני שנתנה ההזדמנות לחברה לתקן את המעוות.

 

לדעתי אכן פוליש (או משהו דומה לזה) יפתור את הבעיה, וגם אם לא ניתן לצבוע את המקום בעייתי, והחברה תוכל להתחייב לקנות את רכבך במחיר מחירון בכל עת שאתה תחפוץ בכך.

 

היא לי מקרה דומה עם לובינסקי, כשגליתי שאוטו שנמכר לחבר כחדש עבר תקוני צבע משמעותיים (ולא כל כך מוצלחים בגג ובאחת הדלתות. החברה צבעה את החלקים שוב בצורה טובה, והץחייבה לקנות את הרכב במחיר מחירון בעת החלפתו ברכב אחר (התחייבות שקויימה אחרי 5 שנים)

 

תן הזדמנות לחברה לתקן את הטעון תיקון - אני מחזיק רכבים שלהם כבר כמעט 20 שנה - והם מעולם לא הכזיבו (לא רק במכוניות חדשות - אלא גם במכוניות בשנות 7(!) שנים)

 

אם תציג את הבעיה כברת תיקון - יתייחסו אליך ויבואו לקראתך.

אם תציג דרישות לא הגיוניות - לא נראה לי שתגיע רחוק גם לא באמצעות בית המשפט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם תציג את הבעיה כברת תיקון - יתייחסו אליך ויבואו לקראתך.

אם תציג דרישות לא הגיוניות - לא נראה לי שתגיע רחוק גם לא באמצעות בית המשפט.

אני מחזק. זה צריך להיות הכיוון שלך. אני מאחל לך המון הצלחה.

פורסם

אם תציג את הבעיה כברת תיקון - יתייחסו אליך ויבואו לקראתך.

אם תציג דרישות לא הגיוניות - לא נראה לי שתגיע רחוק גם לא באמצעות בית המשפט.חברים יקרים, אני מציג את הבעיה כברת תיקון, אבל החברה מעלימה עין ואומרת שאין שום סימנים אבל הם מוכנים לנסות לשפר את מה שבכלל לדעתם נראה ממש מצויין.

אז אני נמצא בפורום הזה וכותב לכם מכיוון שניסיתי כבר את כל האפשרויות, למשל ווקס,פוליש,טפלון,שעווה,וכל מה שרק תרצו, והחברה חזרה אליי עם תשובה שלילית, הם טוענים שלא מגיע לי שום פיצוי, ובטח ובטח שלא להחליף את הרכב.

אז אני נמצא במצב שאין לי ממש מה לעשות חוץ מתביעה משפטית, ואני כותב כאן בפורום כדי להתייעץ עם אנשים יודעי דבר, וכנראה זה כבר לא מעניין אתכם, או נמאס לכם, וזה בסדר מבחינתי, תודה לכולם.

ולפני שאתם מציעים לי לעשות כל מיני טיפולים כגון, פוליש, ווקס,טפלון, שעווה, תסתכלו בשרשור אחורה ותבינו שכבר ניסיתי הכל, בכל אופן , שוב תודה.

עמית

פורסם

אין צורך להתנצל על השרשור. השרשור מעניין את רוב חברי הפורום. ללכת ראש בקיר עם החברה לא צריך אבל אם מגיעים למבוי סתום, אין ברירה אלא לתבוע.

 

תעדכן, אני בטוח שנשמח לדעת מה קרה בסוף.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

עמית,

האמת שרשמתי תגובה עצבנית אמש לאחר הביקורות לשרשור שלך לאותם אנשים ש"ירדו" עליך ועל השרשור עצמו. הדבר היחיד שמנע ממנה להתפרסם בשרשור זה קפיצת חשמל בבית שניתקה לי את המחשב. התגובה הייתה כל כך נחרצת וקשה לאותם אנשים ורגעית מאוד ,בעיקר מכעס, מנעה ממני לרשום שוב את אותה התגובה באותה הנימה בו רציתי שהיא תוצג (בעיה אנושית ידועה שמוח מתחיל להתחמם ולא המנוע, וזה מה שקורה שהמשאבת הקירור במוח לא עובדת ומונעת מהמיים לקרר אותו).

על כל מקרה אתה מוזמן להמשיך ולעדכן את השרשור והוא מעניין אותי מאוד ואני עוקב אחריו בכל עת ואל לך להתייחס לאלה שלא מצאו לנכון להגיב כאן בצורה רלונטית.

 

בברכה ובהצלחה בשלב הבא,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12


×
×
  • תוכן חדש...