Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלתטי לעבור לאורנג' (פעם היה לי ונשאר רק הסים כאשר המכשיר עבר כביסה), כרגע אני עם פלאפון.

 

אני לא חובב מיוחד של מוטורולה אבל יש את המסלול חיילים שבו מקבלים אותו תמורת 19 ש''ח לחודש שזה מחיר סביר, יש לי נסיון רע עם כל מוטורולה אפשרי ואני לא מחבב אותם במיוחד! סה''כ אני צריך לגשת עם התאריך גיוס שלי ואני מקבל את המסלול (ככה הבנתי).

 

איך המצלמה? 640*480 כמו הרוב?

 

אשמח לשמוע דעות על המכשיר.

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מכשיר דק, אבל חסר תכונות. גם הוא בעל הממשק המעצבן של מוטורולה שנוטה להיתקע לפעמים (מהכרות עם כמה

מכשירי מוטורולה, לא בדגם הספציפי הזה). המצלמה באיכות ירודה מאוד ולא מתאימה לסטנדרטים של המכשירים הסלולאריים

כיום. בסך הכל, לדעתי, הוא לא שווה כל כך את הכסף.

פורסם

מכשיר חמוד מאוד!

אחלה עסקה במחיר הזה.

 

המכשיר עם מצלמה בסיסית, BT, מסך טוב ועיצוב מנצח. הממשק טוב יחסית אחרי שמתרגלים.

אני עכשיו עם V3X לכמה ימים (מהעבודה) והוא ממש מפתיע! הוא עולה 29 ש"ח לחודש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

המבצע על המוטורולה V3X עד סוף החודש.

 

מכשיר מצוין מכל הבחינות, מי שלא קונה במבצע הנ'ל באמת מפסיד אחלה של מכשיר.

אם תיקח אותו במסלול חיילים אתה זכאי לביטוח מוזל וחבילת גלישה מוזלת ממליץ!

פורסם

הבנתי שמסלול חיילים יש רק ל 4 מכשירים או איך זה הולך?

 

כרגע אני עם סמסונג 850 לא רע בכלל אבל הקטע הוא במעבר לאורנג'.

 

אני לא מחפש פלאפון יקר אלה משהו קולע בול לדרישות היחסית תנועות שלי.

 

ה V3X בהחלט נראה טוב! ונשמע טוב! המכשיר גם עם באגים או שלא?

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מה שאורנג' נותנים לחיילים הם מכשירים סבירים ביותר(עלות זולה).

 

לדעתי לא שווה לקחת אותם.

הV3X, מוטורולה שיפרו את הבעיות עם הבאגים שהיו לה פעם.

המכשיר עובד מצוין, מלבד מספר חסרונות כמו: סוללה שנגמרת מהר מאוד, ושמיעה נמוכה באפרכסת(ניתן להגביר).

מכשיר מצוין, שווה לקנות!

הבנתי שמסלול חיילים יש רק ל 4 מכשירים או איך זה הולך?

 

כרגע אני עם סמסונג 850 לא רע בכלל אבל הקטע הוא במעבר לאורנג'.

 

אני לא מחפש פלאפון יקר אלה משהו קולע בול לדרישות היחסית תנועות שלי.

 

ה V3X בהחלט נראה טוב! ונשמע טוב! המכשיר גם עם באגים או שלא?

 

עמית.

פורסם

לא מכיר את המכשיר שלך אבל מנסיון שלי עם הE815, (שאני מניח שהוא יותר מתקדם כי הוא יותר יקר מ19 ש"ח בחודש) גם לו יש פאקים, וגם הוא נתקע לפעמים. רוב הדעות ששמעתי על מוטורולה לא משהו. אבל חוץ מהפאקים הקטנים האלה במכשיר שלי הוא מצוין ומתקדם והייתי ממליץ עליו.

 

בגדול למוטורולה יש את הפאקים שלה שהיא צריכה להתגבר עליהם וכשהיא תתגבר היא תנפק מכשירים טובים יותר.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הכי כדאית זו אורנג'.

 

במידה ואתה רוכש מכשיר דור שלישי במסלול חיילים, אז אתה זכאי להנחות.

כמו: חבילת דור שלישי(חובה) במקום 19.90 ב14.90

ביטוח צד ב'(גניבה הרס וכ....) במקום 30 פחות או יותר אתה משלם 14.90

אם אתה לוקח את מסלול שיחות 49אגורות לדקה הראשונה ו29 מהדקה השנייה, המחיר הוא 9.90 ואתהמקבל גם 25 דקות מתנה(לכל היעדים).

 

 

הבטריה עצמה מספיקה ל4 שעות פחות או יותר של דיבור.

אם לא משתמשים בפלאפון הוא יכול להחזיק 4 ימים, יש אפשרות להעביר אותו לדור2 כך שהבטריה לא תצרוך הרבה..

אוקיי אברר, ומכל החברות איזה מסלול חיילים הכי כדאי?

 

עמית.

פורסם

תוך כמה זמן נגמרת הבטריה?

לכמה שעות שיחה מספיק המכשיר ללא טעינה?

 

כי אומנם יש לדור השלישי המון פונקציות,

אבל הנוקיה הפשוט שלי (3100) מחזיק המון זמן, כחבר באורנג' קנה את הוי 3 ואומר שמחזיק לו יום וחצי כשהוא מדבר...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...