Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודשיים הייתה לי קומבינה עם מישהו בעבודה והוא הרכיב לי בחינם מגנטים למנוע שעולים 1000 ש"ח 2קטנים על הצינורות של הכניסה והיציאה של הדלק(אין לי הזרקה)ואחד גדול על צינור האויר.



מה שזה עושה בעצם לפי דבריו זה מסדר את המולקולות של הדלק כך שהבעירה תהיה יותר טובה וגם אתה שורף חלק מהמימן שנמצא בדלק (דלק מורכב מפחמן מימן ועוד משהו)בבעירה הרגילה שורפים רק את הפחמן, כך שצריכת הדלק קטנה וביצועי הרכב אמורים לעלות .

כנ"ל לגבי האויר ,האויר זורם יותר טוב והמולקולות שמאורגנות יותר טוב עוזרות להפיק בעירה יותר טובה.

אני מרגיש שיש שיפור מסויים ,חיפשתי באינטרנט מידע על זה ולא מצאתי כך שאשמח לקבל תשובות אם מישהו יודע...

פורסם

אני באמת אשמח לדעת את הקשר בין שדה מגנטי ומולקולות של בנזין. ממתי שדה מגנטי משפיע על אוויר? או לחילופין על פחמן דו חמצני? לא יודע אולי אני צריך לחזור ללמוד שוב פעם פיסיקה וכימיה. באמת אשמח להסבר כימי פיסיקלי ראוי.

ROOONEEYY

פורסם


 

 

 

 

מה שזה עושה בעצם לפי דבריו זה מסדר את המולקולות של הדלק כך שהבעירה תהיה יותר טובה

המילה הכי עדינה שמצאתי היא בול-שיט.

וגם אתה שורף חלק מהמימן שנמצא בדלק (דלק מורכב מפחמן מימן ועוד משהו)בבעירה הרגילה שורפים רק את הפחמן

לפני שאתה מעלה כאלו שטויות לאתר, לך תלמד כימיה, מה שכתבת הוא שטות מוחלטת.

כך שצריכת הדלק קטנה וביצועי הרכב אמורים לעלות .

אם צריכת הדלק תרד, הביצועים חייבים לרדת, אין אנרגיה "יש מאין".

כנ"ל לגבי האויר ,האויר זורם יותר טוב והמולקולות שמאורגנות יותר טוב עוזרות להפיק בעירה יותר טובה.

שדה מגנטי לא משפיע על סידור מולקולות האוויר. טמפרטורה כן, אבל לא התקנת אינטרקולר, נכון?

אני מרגיש שיש שיפור מסויים

אם אתה מרגיש, זה כבר טוב...

חיפשתי באינטרנט מידע על זה ולא מצאתי כך שאשמח לקבל תשובות אם מישהו יודע...

חפש באינטרנט תחת הערך נוכלים / גנבים / רמאים / שקרנים.

אתה יכול גם לחפש תחת הערך "גלולה לחיסכון בדלק" או תחת הערך "שיווק רשתי" / "פירמידה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו, יותר מכל מה שרשמתי, אם אתה מוכיח לי שיש שיפור בצריכת הדלק, אני נותן לך 1000 ש"ח ביד וקונה עוד 5 ערכות מגנט מחבר שלך.

עשינו עסק?

 

אגב, כשצורכים מספיק PCP, באמת מרגישים שיפור בביצועים, ירידה בצריכת הדלק והרגשת אופוריה לא מוסברת.

בסוף זה עובר ואתה נשאר רק עם כאב ראש.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
עכשיו, יותר מכל מה שרשמתי, אם אתה מוכיח לי שיש שיפור בצריכת הדלק, אני נותן לך 1000 ש"ח ביד וקונה עוד 5 ערכות מגנט מחבר שלך.

עשינו עסק?

 

אגב, כשצורכים מספיק PCP, באמת מרגישים שיפור בביצועים, ירידה בצריכת הדלק והרגשת אופוריה לא מוסברת.

בסוף זה עובר ואתה נשאר רק עם כאב ראש.

אני לא בא לחרטט אני גר ביהוד אם מישהו רוצה לראות , אני לא בא למכור כי לא יצא לי מזה כלום רק רוצה לדעת אם מישהו שמע על זה כי זה חדש מאוד! אני קיבלתי את שלי ישירות מהיבואן ואישית אם זה לא עובד אני שם מגנט על בקבוק מולוטוב ויבדוק אם העסק שלו נשרף יותר מהר



פורסם
אני באמת אשמח לדעת את הקשר בין שדה מגנטי ומולקולות של בנזין. ממתי שדה מגנטי משפיע על אוויר? או לחילופין על פחמן דו חמצני? לא יודע אולי אני צריך לחזור ללמוד שוב פעם פיסיקה וכימיה. באמת אשמח להסבר כימי פיסיקלי ראוי.

כל מה שמסביבנו בנוי ומושפע משדות מגנטיים אפילו מסביב לאדם יש שדה מגנטי , לא למדתי כימיה ופיזיקה כך שאני לא יכול להסביר את זה ,אני רק מצטט את הבחור שהרכיב לי.



פורסם

זה לא חדש, להפך זה ישן מאוד (בתקופת הקרבורטורים לפני 15 שנה), ואם היית עושה חיפוש היית מוצא שזה פשוט מאוד יעיל, אבל רק לזה שמוכר את הפטפנטים האלו.

 

מכוון שתפקוד המגנטים לא שופר מאז הנושא נסגר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...