Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו משפחתי ב45K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי עבר תאונה שבוע שעבר - לו שלום, לאוטו לא (ניסאן סאני שהלכה לעולמה)

 

כרגע הוא מחפש לקנות רכב משפחתי - (4 נהגים).

 

הדרישות העיקריות שלו מהאוטו הם:

שהאוטו יהיה אמין, בטיחותי ותיהיה לו צריכת דלק נמוכה. (כל יום נסיעה מראשון לירושלים ובחזרה)

בנוסף הוא מעדיף אוטו עם שוק וחלפים ותיקונים זולים.

 

הוא העלה פני: קורולה,פוקוס,אולי מזדה 323.

 

אמרתי לו ללכת על פוקוס בשנתון 2000-2001 האוטו ידוע כבטיחותי ואולי לא כל כך חסכוני (פורד)

אבל אני מאמין שהבטיחות תפצה.

 

 

מה דעתכם?

 

 

תודה.

פורסם

1. תערוך חיפוש בפורום...

 

2. הפוקוס הוא ללא ספק הבחירה המוצלחת בינהם.

מבין הרכבים האלה לנהג שלא מכיר את הרכב הכי קל להתרגל לפוקוס, יש לו גם את ההיגוי ואחיזת כביש הטובים יותר ובמפתיע גם יותר נוח ומושבים עדיפים.

 

מנסיוני צריכת הדלק דומה מאוד למזדה, הקורולה מעט חסכונית יותר.

 

שים לב, חלק מהפוקוס הגיעו עם כרית אויר אחת וחלק עם שתיים.

 

הקורולה דגם קודם מאוד לא נוח וגם המזדה לא מתייחסת טוב לנוסעיה במיוחד בשנתונים המוקדמים.

פורסם

אני נסעתי על 323 מס' פעמים הרכב דווקא היה דיי נוח לפי מה שזכור לי אבל בהחלט הפוקוס היא הנוחב מבין כולם מנסיון, היא אמינה כי זה מנוע של מאזדה אם זה זכור לי, בכל אופן שילך עליה.

dreams dreams dreams do not come true

פורסם
אני נסעתי על 323 מס' פעמים הרכב דווקא היה דיי נוח לפי מה שזכור לי אבל בהחלט הפוקוס היא הנוחב מבין כולם מנסיון, היא אמינה כי זה מנוע של מאזדה אם זה זכור לי, בכל אופן שילך עליה.
323 מהשנים הראשונות ממש לא רכב נוח (אולי רק בהשוואה ליונדאי גטס או משהו כזה)

 

לפוקוס יש גיר של מאזדה, המנוע - פורד.

פורסם

לשלוש 2 ליטר ולפוקוס 2 ליטר יש את אותו המנוע.. רק בחדשות ..

ואני חושב שהמנוע של ה323 2 ליטר והפוקוס 2 ליטר הקודמת הם אותו המנוע ..

אבל ה1600 לא ..וגם ההספק של הפוקוס דיי נמוך..1600 100 כ"ס אולי כדי לחפש את ה2000

במיוחד עם העליות של ירושלים וכו..

×
×
  • תוכן חדש...