Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגמי וולוו- S70


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה פשוט מדהים עד כמה הנסיעה רגועה ונינוחה, גם במהירויות הגבוהות - אתה מגיע ל-100 ואפילו לא שם לב, מרגיש כ"כ שלו ורגוע.

גם בסובארו ג'אסטי שהייתה לי היית מגיע ל-100 בלי להרגיש ונוסע שלוו ורגוע.

והתצרוכת דלק הייתה 1-18, אז מה? הג'אסטי עדיפה?

פורסם

הייתה ברשותינו S-70 T-5 שבע שנים, נקנתה כחדשה מהחברה ונמכרה לפני 3 חודשים עם כ-50K על מד האוץ.

 

אני לא יודע למה רשמו שהרכב נוקשה. לטעמי הוא רך, רך מידי לרכב עם 240 כ"ס.

מאיץ כמו שד ומגיע למהירות סופית גבוהה מאוד.

בנסיעה רגועה מאוד (90 קמ"ש, תוך שימוש בקרוז קונטרול) עשינו 8.1 ק"מ לליטר.

כשרגל ימין לוחצת, מגיעים בקלות גם ל- 1:3 ואף גרוע מזה.

רכב שמאוד קל לאבד איתו את הרשיון.

הנונשלנטיות בה הוא מפתח מהירות ושומר עליה, מדהימה, אפילו מסוכנת אם אתה לא שם לב.

 

airflow meter הוחלף ב-40K. היה יקר.

בקרת המשיכה הפסיקה לעבוד כחודש אחרי שקנינו את הרכב, מעולם לא חזרה לתפקד.

הצמיגים יקרים מאוד. בתחילה ניתן היה לקנות רק את המקוריים, מישלין פיילוט כ- 2000 ש"ח ליחידה.

אחרי מספר שנים התחילו ליבא גם צמיגים של חברות אחרות במידה זו. המחיר לפני שנה וחצי עמד על כ-1000 ש"ח ליחידה.

אצלינו לא היו בעיות בגיר, אבל הרכב היה מטופל וננהג ב-99% מהזמן על ידי אישה מבוגרת.

שמעתי מחברים על החלפות גיר יקרות וכואבות בכיס.

 

זה רכב שנעים לנהוג בו, הוא מהיר, הוא חזק, אבל הוא לא מכונית ספורט, הוא מכונית סאלון מהירה.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

בשום מקום לא ציינתי שהרכב לא אמין.

 

אם אתה חושב שתוכל למצוא מכונית סאלון עם נתונים דומים לאלה של ה-T-5 שתעלה פחות באחזקה שנתית (שזה שיקלול של אמינות, מחירי חלפים ומחירי מוסך), אני חושב שאתה טועה.

 

תיכנס עם גרמניה למוסך ותראה עם איזה חשבון אתה יוצא. אני משער שמדובר בכפולות של המחיר ממנו תצא ממוסך וולבו.

שלא תחשוב שגיר ל-BMW או אלפא יעלה פחות מאשר גיר לוולבו.

 

בגלל שנמכרו הרבה וולבו S-70 מכל קשת הדגמים, זמינות החלפים גבוהה ומחירם בגדר הסביר.

 

מבחינת תמורה לכסף, קשה למצוא משהו שיתמודד עם השוודית (טוב, נו, בלגית).

תוסיף לזה את העובדה שגם רכב שמור ומלוקק (לדוגמה שלנו: מטופלת לפי הספר, עם 50K בלבד, יד 1 וללא תאונות) נמכר מתחת למחירון ויש לך רכב נהדר במחיר מצויין.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

האמת שעם צמיגי בחתך שיש ל-T5 הסיכוי שהאוטו ירגיש רך - אינו גדול.

 

מנסיון עם הרכה בחבורת ה-S70 ( נו טוב..הכל יחסי ) דגם ה-SE הבסיסי, קשה לי להאמין שה-T5 רכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הוא אמר לך, שהיא כבר נמכרה.

 

אני חושב שהT5 שלו הייתה במצב הכי טוב שאי פעם ראיתי.

 

רוב הT5 מוזנחות וקרועות - תבחרו היטב את הכלה המיועדת - והכי חשוב סבלנות.

פורסם
ברק תמכור לי את שלך :) היא T5?

 

אוקי חברים כבר מצאתי לדוד שלי כמה אקזמפלרים ומחר אנחנו הולכים לראות, תודה לכולם אנשים מקווה שהוא לא עושה טעות

אם דוד שלך מחפש מכונית סאלון איכותית שתיהיה מהירה מאוד בקו ישר תגיד לו שיבדוק את האפשרות של לאנציה קאפה טורבו

 

לפני כמה שנים החזקתי אחת ואין לי מילים פשוט בובה של אוטו ובניגוד לוולבו יש ביצועים לא רעים בכלל גם שנגמר הכביש הישר

בקשר לאמינות זה עניין של מזל תלוי על איזה אקזמפלר אתה נופל

לי אישית לא היו שום בעיות מיוחדות מלבד המזגן שהיה בעייתי ופעם אחת הייתה תקלה קטנה בטיימינג

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

אתה שואל אותנו? סע לבדוק אותה.

 

אין מבחר גדול מדי של T5 בארץ, ככה שקשה מאוד לקבל יד ראשונה ממבוגר (אמרתי, זו של ברק הייתה נדירה מאוד).

 

יתכן ויש מבוגר/נכה, שרכש אותה מכיוון שהייתה ברמת גימור הגבוהה ביותר, לאו דווקא בגלל הטורבו.

 

בכל מקרה - אחרי ק"מ מבורך למדי, תבדוק את המכלולים החשובים - מנוע, גיר, טורבו - טיפולים תקופתיים בזמן - כדאי ללכת לבדיקה למוסך וולוו ולבדוק מועדי טיפולים, וחיבור לדיאגנוזת מחשב - יש שם לא מעט מחשבים ואלקטרוניקה, והמחירים שלהם לא זולים.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

במידה וטופלה כראוי ולא בקמצנות ו"קומבינות", היא אמורה להראות אמינות טובה למדי - כמו שאמרתי, עדיף לקחת אותה לנסיעת מבחן, לבדוק את הטורבו, העברת הילוכים בכביש מהיר, לבדוק מצבים שונים של נסיעה - רגועה וחזקה יותר. לא לוותר על בדיקה במכון, במוסך - לקבל הצעה לגבי טיפולים שצריך לעשות - והכי חשוב לבדוק שטופלה כראוי.

 

אם אתם לא מבינים בזה, קחו איתכם מישהו שמבין, שיוכל לעזור לכם יותר.

פורסם

מצאנו אחת וולוו יד ראשונה שנת 98 כחולה, 155 אלף ק"מ, כחולה עם פנים קרם, ב55 אלף ש"ח

דוד שלי חושש לקנות אותה בגלל הק"מ, והלכנו לראות אותה היום ברמת אביב.

האוטו מאדם מבוגר, והק"מ הגבוה מפחיד את דוד שלי

זה קילומטראג' סביר לרכב בגיל הזה.

 

 

בקיצור, באת לברבר ולא לקנות....

קרא את דברי החוכמה של רז כאן (תגובה 4).

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

×
×
  • תוכן חדש...