Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה הפלאגים שאני ממליץ:

 

חברת DENSO דגם K20PR-U11, זה הסוג היותר "קר" ומאוד מומלץ למנוע שלך, זה מה שאצלי כרגע.

 

חברת NGK דגם BKR6E-11, לפי ספר רכב מה שמתאים לך זה BKR5E-11 אבל לאקלים של הארץ עדיף פלאגים "קרים" יותר (BKR6E-11).

 

אני מאוד לא ממליץ לך לשים פלאגים של חברת BOSCH, משום מה מנועי מאזדה "לא אוהבים אותם" וזה בדוק מניסיוני.

פורסם

אהלן

 

להלן קטלוג הפלאגים של דנסו. גש עם הדגם שמתאים לקוד המנוע שלך לחנויות חלקי חילוף ותרכוש סט פלאגים:

 

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi

 

ממליץ בחום על DENSO מנסיון.

 

איתמר ג'ורג'.

פורסם
הנה הפלאגים שאני ממליץ:

 

חברת DENSO דגם K20PR-U11, זה הסוג היותר "קר" ומאוד מומלץ למנוע שלך, זה מה שאצלי כרגע.

 

חברת NGK דגם BKR6E-11, לפי ספר רכב מה שמתאים לך זה BKR5E-11 אבל לאקלים של הארץ עדיף פלאגים "קרים" יותר (BKR6E-11).

 

אני מאוד לא ממליץ לך לשים פלאגים של חברת BOSCH, משום מה מנועי מאזדה "לא אוהבים אותם" וזה בדוק מניסיוני.

ידידי היקר,

 

על-מנת להמליץ על פלאגים לרכב מסויים אתה צריך לדעת את קוד המנוע/מספר שילדה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני התכוונתי שיש לתת המלצה לפלאגים לא לפי סוג הרכב ושנתון ונפח מנוע, אלה לפי דגם מנוע (קוד מנוע) ונפח.

איזה כייף לי :)

פורסם
ידידי היקר,

 

על-מנת להמליץ על פלאגים לרכב מסויים אתה צריך לדעת את קוד המנוע/מספר שילדה.

ידידי היקר,

 

דגם מנוע הוא BP-05 DOHC (או בקצרה BP), אתה אולי רוצה גם לדעת איך אני יודע את זה.

דגם שילדה BA *** לאחר תיקון הטעות ****

 

אני לא סתם זורק המלצות באוויר.

פורסם

תיקון קל גיורא, הדגם הוא BA.

 

תודה על התגובות חברים!

 

אור.

 

עריכה:

 

בדקתי בקטלוג, הדגם המומלץ הוא K16PR-U11 ולא ה20.

 

מישהו יכול להסביר לי בקצרה מאוד את ההבדל? ומה יש לקחת?

פורסם

למאזדה יש רק שני מנועים בנפח 1839 סמ"ק (למעט מנועי V) הראשון הוא B8 SOHC והשני BP DOHC הנפוץ.

 

עוד שאלות טכניות?

פורסם
לא יודע מה נסגר לגבי דגם המנוע, אך צירפתי קובץ עם מידע על הרכב כולל סוג הפלאגים עבור מנוע BP DOHC 16V 90kW.

מכיר את הקובץ הזה.

 

יש לציין שהמידע לפי HAYNES הוא לא תואם ב-100% למידע שבספרות האחזקה המקורית של הייצרן.

פורסם

אני בעלים של לנטיס 1800 95 ובספר הרכב מצויין שמתאימים שני סוגי פלאגים :

 

1. NGK

2. NIPPON DENSO .

 

במורשה "קלעי" בת"א אמר לי מנהל המוסך שהם משתמשים אך רק בסוג השני כי ה NGK לא מתאימים לרכב.

כשהראתי לו את ספר הרכב בו מצויינים שני הסוגים הוא משך בכתפיו ואמר שמנסיון הסוג השני מתאימים יותר לרכב.

 

האם אכן למאזדה לנטיס מומולצים פלאגים מחברת NIPPON DENSO על פני NGK ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לא יודע מזה ה NIPPON הזה

אני יודע שכרגע יש אצלי ברכב NGK שעובדים כבר 15K והם עובדים נהדר עם המנוע

מחר אני מחליף ולא היה NGK ככה שהבאתי דנסו מה שבא מקורי מהחברה (מאזדה יפן)

אם יורגש שינוי כלשהו לטובה או לרעה אני יעדכן אם כי אני בטוח שלא יהיה שינוי.

שניהם עובדים פיקס עם הרכב

פורסם

האם אכן למאזדה לנטיס מומולצים פלאגים מחברת NIPPON DENSO על פני NGK ?

אין תשובה חד משמעית לגבי שאלתך, חלק יגידו ש-NGK עדיף וחלק יגיד ש-DENSO עדיפים.

 

אני אישית מעדיף בקצת את DENSO מכיוון שעשיתי כמה ניסיונות על רכבי כאשר הייתה בעיית הצתה במנוע, בזמן הבעיה החלפתי פעמים רבות את הפלאגים לכמה חברות, ראיתי שעם DENSO התופעה (עבודת מנוע לא עגולה) פחתה רבות לעומת NGK.

×
×
  • תוכן חדש...