Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחשו : (בהתבסס על התמונות )

 

1. איך קרתה התאונה ?

2. באיזו מהירות נראית לכם שהיתה הפגיעה.

3. מה קרה לנוסעים ברכב (שניים ישבו במושבים הקדמיים)

legacy1.jpg

legacy2.jpg

legacy3.jpg

legacy4.jpg

legacy5.jpg

legacy6.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד תמונות

legacy7.jpg

legacy8.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נחשו : (בהתבסס על התמונות )

 

1. איך קרתה התאונה ?

2. באיזו מהירות נראית לכם שהיתה הפגיעה.

3. מה קרה לנוסעים ברכב (שניים ישבו במושבים הקדמיים)

1.הרכב עמד/עצר בצומת ורכב אחר נכנס בו מאחור.

2.הסובארו שבתמונה ב 0 קמ"ש. הרכב האחר כנראה בסביבות ה 50 קמ"ש.

3.תלוי אם הם היו חגורים או לא. אם הם היו חגורים אז כאבים בצוואר ושפשופים מהחגורה.

 

אסף

פורסם
נחשו : (בהתבסס על התמונות )

 

1. איך קרתה התאונה ?

2. באיזו מהירות נראית לכם שהיתה הפגיעה.

3. מה קרה לנוסעים ברכב (שניים ישבו במושבים הקדמיים)

1. רכב נכנס בתחת של הסובארו שעצרה ברמזור אדום.

2. להערכתי למעלה מ-60 קמ"ש

3. צליפות שוט וכאבי גב

 

יש פרסים למנחשים נכונה?

פורסם

שימו לב, שעיקר המכה מרוכזת באמצע הבגז', לכן לדעתי זה או שהנהגת נסעה מהר אחורנית וניכנסה בעמוד, או שניכנס בה מאחור אופנוע.

פורסם
שימו לב, שעיקר המכה מרוכזת באמצע הבגז', לכן לדעתי זה או שהנהגת נסעה מהר אחורנית וניכנסה בעמוד, או שניכנס בה מאחור אופנוע.

כן גם אני שמתי לב

 

אהבתי שישר אומרים הנהגת....אשקרה

 

בטח איזה אופנוען התכופף להדליק סיגריה

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
שימו לב, שעיקר המכה מרוכזת באמצע הבגז', לכן לדעתי זה או שהנהגת נסעה מהר אחורנית וניכנסה בעמוד, או שניכנס בה מאחור אופנוע.

אין סימני דם על השמשה האחורית או בבגאז', לכן לא נראה לי שמדובר באופנוען.

יכול להיות שנכנס ברכב אוטו אחר תוך ניסיון התחמקות (מעבר נתיב). בשל המהירות הגבוהה, הוא נכנס לרכב שהוצג לפנינו, ולכן המכה בעיקר במרכז.

סובארו מאוד רגישים ובעלי נטית התקמטות והתקפלות, אם זאת, להערכתי המהירות היא לפחות 65 קמ"ש (תלוי גם בעוצמת הברקסים של הסובארו).

פורסם

משחקי בלשות:

 

אז מה היה לנו ?

ZVIT, שהוא חבר פורום ותיק ומוערך מעלה תצלום של תאונה.

ככל הנראה לא מדובר בארוע שגרתי. - לכן המהירות כנראה חריגה. או איטית במיוחד, או מהירה במיוחד.

 

המיקום - נראה כמו חניון גני התערוכה החדשים - כך ש:

1. הרכב בכלל עמד בחניה ופגע בו רכב מאחור במהירות גבוהה.

2. הרכב התחיל נסיעה ממהירות 0 בהילוך אחורי בטעות, ופגע בבטונדה או במתאבק סומו שישב לחר^%.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרכב נגרר ע"י המשטרה לחניון גני התערוכה בגלל שהתאונה היתה בלילה... מיקום התאונה הוא מס' קילומטרים משם דרומה...מישהו אולי מנחש איפה ? אגב המהירות בה נסע הרכב שנכנס בלגאסי היתה גבוהה יותר מכל ניחוש עד כה...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאור הקימוט של כלוב הנוסעים, אני מעריך שהמהירות הייתה בכיוון ה100 וצפונה.

התאונה הייתה באחת היציאות/כניסות לאיילון?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אם המהירות היא 100 ומעלה, אז לדעתי זה חייב היה להיות אופנוע.

 

כי אם זה היה הרכב, אז הלגאסי לא הייתה יוצאת מזה בכזאת קלות .

פורסם
הרכב נגרר ע"י המשטרה לחניון גני התערוכה בגלל שהתאונה היתה בלילה... מיקום התאונה הוא מס' קילומטרים משם דרומה...מישהו אולי מנחש איפה ?

אני מנחש שזה קרה בצומת המדוברת עליה כתב סקורניס.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...