Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המייעצים: הרכב נדם באופן פתאומי ללא אזהרה (שיעול השתנקות וכדומה) לא היה סיפק בידי הנהג לרדת לשוליים. ברכב אוטומטי ברגע שהוא עומד הדרך היחידה להזיז אותו היא באמצעות דחיפה (בגיר רגיל אפשרי שימוש בסטרטר וזריקת המצמד במקרה זה אני לא בטוח שזה היה הדבר המומלץ לעשות)

 

למי שהמליץ לשלים משולש....

 

אם הוא היה מנסה לשים משולש סביר שהרכב שפגע בו/ רכב חולף אחר היה דורס אותו למוות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הענין הזה מזכיר לי בעיה דומה.

בכביש החוף, גם באזור מחלף ווינגייט (ששקע, וכרגע עובדים בקטע הכביש הנ"ל), וגם בצומת כפר שמריהו ישנו קטע כביש ארוך, מהיר, בעל שלושה נתיבים וללא שוליים. (חומה משני צידיו).

מה עושה אדם שרכבו נתקע בקטע הזה ?

אולי מספיק להתפלל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

[quote name=nirp.

אפשר להמר שאם המצב היה הפוך - הסובארו היתה הפוגע - זה היה נגמר רע מאוד...

 

ניר[/quote]

לא ניתן לדעת.

במידה והם חגורים לא היו נפגעים מהשמשה ובטח לא מכרית האוויר שאינה קיימת.

בכל מקרה גם לליגאסי הספציפית יש "פרונט" די ארוך.

פורסם

טוב שלפחות אחד הרכבים (במקרה הזה הרכב הפוגע) היה חדיש ובטיחותי. אזורי הקריסה שלו כמובן שגם מקטינים את הנזק ברכב הנפגע ממנו ובולמים עוד חלק מהאנרגיה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

TB ונהג רגוע סיכמו בדיוק את מה שהתכוונתי אליו.

 

ולגבי לצאת, לא צריך לצאת במיידי. הרי יש את השוטר בניידת שהתכוון לעצור את התנועה, והכל היה נעשה בלי לחץ.

 

לא צריך לאבד את הראש במצבי לחץ.

 

אור.

פורסם

שאלה תמימה למומחים:

במידה וחס וחלילה קורה והרכב נודם באמצע הכביש, האם מומלץ מלבד אורות המצוקה להדליק גם את אורות הערפל? או שאני טועה בעניין הזה?

 

תודה,

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
שאלה תמימה למומחים:

במידה וחס וחלילה קורה והרכב נודם באמצע הכביש, האם מומלץ מלבד אורות המצוקה להדליק גם את אורות הערפל? או שאני טועה בעניין הזה?

 

תודה,

עידו

אני לא מומחה...

אבל אם תדליק אורות נוספים יראו אותך יותר טוב

אורות ערפל יכולים לעזור לנהג המתקרב לזהות את הרכב

והאיתות יודיע שמשהו לא כשורה וכדאי להאט/לזוז

 

וחוץ מזה, נורא קל קל להגיד ולשפוט שבדיעבד שהנהג היה יכול לפעול אחרת (אני לא מצדיק אותו, אבל אחרי הכל, הלכה לו פאסאט)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

עד כמה שידוע לי, במנהרת כפר שמריהו אין שוליים פשוט כי שכחו לשים שוליים.

כבר היו כמה וכמה הרוגים. זכור לי על מקרה בו מישהי קיבלה פנצ'ר באמצע המנהרה, עצרה בתחתיתה בנתיב הימני, ומישהו עצר מאחוריה בשביל לעזור לה. עד כאן הכל בסדר. כשהוא היה בין שתי המכוניות, מישהו נכנס במכוניתו מאחור... את ההמשך בוודאי אתם מתארים לעצמכם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

במנהרת כפר שמריהו אין שוליים כי לא היה לא היה מקום לשוליים. הבחירה הייתה בין שני נתיבים עם שוליים לכל כיוון או שלושה נתיבים ללא שוליים . כמובן שבחרו בשלושה נתיבים , אחרת כל רעיון בניית המנהרה היה מיותר. אין ספק , שהמקום מסוכן , יש הרבה תאונות במנהרה, כל מי שעוצר שם גורם לפקקים של קילומטרים , אבל עדיין המצב היום עדיף על מה שהיה לפני בניית המנהרה ( מי זוכר את הפקקים האיומים בכפר שמריהו ובצומת הסירה לפני כ - 10 שנים? ואת הרמזורים ברשפון ובהרצליה ב'? ואת הפניה המפחידה שמאלה לוינגייט , לנוסעים לכיוון צפון? )

 

 

פורסם
האשמה הוטלה כולה על נהג הפאסאט בשל העובדה שהיה עליו לשים לב למה שקורה לפניו בדרך.

טעניו שלא היו לרכב אורות ושהוא לא ראה את הרכב הוזמו ע"י השוטר שנכח במקום.

אני מהמר שהוא פשוט התרכז בניידת ולא שם לב מה קורה על הכביש

פורסם

בפעמים הבודדות שאני עובר במחלף כפר-שמריהו הספקתי לראות שם יותר מתאונה אחת.

 

ותודה ל-zvit על מוסר ההשכל: לא לצאת מהרכב בסיטואציה כזו!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש לי עוד רעיונות, אחד נורמלי ואחד משוגע:

 

הנורמלי, ללחוץ על הברקס בזמן שאתה תקוע. בדר"כ נהג מיד שם לב לרכב שלוחץ ברקס, מה גם שהנורה המרכזית של הברקס ממוקמת גבוה יותר ופחות סיכוי שרכב אחר מסתיר אותה. לגבי אורות ערפל יכול להיות שכדאי גם להדליק, זה מאוד בולט, רק לא בטוח שהסנוור לא יגרום לנהגים להסיט את המבט או משהו כזה.

 

הרעיון השני, בזמן שהאוטו תקוע לעמוד על הגג של האוטו עם אפוד זוהר. ולא בשביל שיראו אותך למרחוק, אלא כדי שכשיכנס בך רכב מאחורה, ובכפר שמריהו זה רק עניין של זמן, הוא יעיף את האוטו שלך קדימה, וייעצר מיד גם. ואז אתה פשוט תמצא את עצמך עומד באוויר ונופל חזרה לכביש או על האוטו שלו בקלילות וללא פגע. כמובן אפשר גם לקפוץ באוויר ברגע הפגיעה.


×
×
  • תוכן חדש...