Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי איו לי תמונות של הרכב הפוגע.

 

כפי שנאמר קודם התמונות צולמו לא באיזור התאונה אלא בחניון אליו נגרר הרכב ע"י המשטרה.

החליק בכביש, עשה 180 ונכנס בתוך עמוד?

.......

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

נותרה רק התשובה לסעיף 1, ואף אחד עוד לא התקרב....(בתשובתי לאיציק יש רמז קל)

הסובארו נפגעה רק בגובה הפגוש, ורק בשליש האמצעי שלו: מכסה תא המטען לא נמעך כמעט כלל, והצדדים התקפלו פנימה אבל לא נמעכו.

 

= משהו נמוך, ברוחב מטר לערך, שנע במהירות 90-100 קמ"ש?

 

אני לא מכיר כזה, לכן הניחוש הפרוע שלי הוא שהסובארו נפגעה בצד מרכב אחר בזמן נסיעה במהירות 100 קמ"ש, ואז הסתובבה ונבלמה בגדר או בבטונדה בחלקה האחורי.

 

 

נמרוד

פורסם

אוקיי, אנסה למקד את השאלה...( וזה גם בשביל שכולנו נסיק אח"כ מסקנות ממה שקרה...)

 

אני חשוב שכבר ברור שרכב נכנס נכנס בסובארו מאחור במהירות של 90-100 קמ"ש, הרכב שנכנס בסובארו הוא פולקסווגן פאסאט TDI שנת 1998 (מיותר לציין שגם הרכב הזה כבר לא ייסע יותר על כבישי ארצנו...) ועכשיו לשאלה הממוקדת...

 

כל מה שתארתי עכשיו הוא התוצאה...השאלה היא מה גרם לתאונה ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נהג הפאסט התקופף\איבד את הריכוז לשניה והזיז את עיניו מהכביש ואז ראה שהוא בתוך בגאז'..

חחח

או שהייתה שלולית על הכביש ונהג הפאסט ראה את הסובארו שהיא הייתה איטית ממנו ובלם מאוחר מדי והחליק בגלל המים.

או שפשוט הסובארו נסעה בנתיב השמאלי ונהג הפאסט לא ראה אותה ונכנס בה "דוח".

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

רוב הסיכויים שגרמה לתאונה בלימה פתאומית/או עמידה במקום של הסובארו ..

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

נהג הפסאט מיהר לתפוס רמזור מהבהב

 

שנהג הסובארו בדיוק רצה לעבור גם, אך ברגע האחרון החליט שלא

 

??

פורסם

נהג הפאסאט היה שוטר ולמעשה היה בעל רשות לגרום לתאונה משיקולים מבצעיים כי אנחנו תחת איום טרוריסטי. לחילופין, הוא נכנס בסובארו בעת שעמדה ברמזור אדום בשביל לדחוף אותה לאמצע הצומת ולשמש מחסום לרוכב אופנוע נמלט.

 

 

טוב, נו. הפגיעה מתאימה מאוד לרמזור החדש בירידה לאיילון, אם אינני טועה הוא נמצא בדיוק על סיבוב ימינה, נראה כאילו שהפגיעה בלגאסי בוצעה על ידי רכב שנע באלכסון מימין לשמאל.

הסיבוב שם ימינה, מה שמסתדר פחות או יותר. כלומר, הלגאסי עומדת כשהיא פונה מעט ימינה, עם חלקה הקדמי, לעומת הרכב הפוגע.

 

אין הרבה תרחישים אחרים, למעט רמזור אדום ימינה (או איבוד שליטה לא ברור) שבהם ניתן להסביר פגיעה של מכונית נעה במכונית נייחת עם היסט ימינה.

הדבר היחידי שפועל נגד התיאוריה שלי הוא מהירות הפגיעה, שלא מתאימה לצומת מרומזרת, אם כי הישראלי חזק מכל דמיון.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
נהג הפאסאט היה שוטר ולמעשה היה בעל רשות לגרום לתאונה משיקולים מבצעיים כי אנחנו תחת איום טרוריסטי. לחילופין, הוא נכנס בסובארו בעת שעמדה ברמזור אדום בשביל לדחוף אותה לאמצע הצומת ולשמש מחסום לרוכב אופנוע נמלט.

לפי איך שזה נראה, זה היה לא רחוק מרשיון להרוג!!!

פורסם
רוב הסיכויים שגרמה לתאונה בלימה פתאומית/או עמידה במקום של הסובארו ..

יש לנו זוכה....

 

הזמן: 5 ביולי 2006 10 דקות אחצי חצות

המקום: מתחת לגשר מחלף השלום בנתיבי איילון.

הרכב: סובארו לגאסי 1990 1.6 אוט' עם 400000 ק"מ על השעון.

הנסיבות: הנהג (שכן וחבר - השם שמור במערכת...) נוסע במסלול השני שמאל בנתיבי אילון במהירות ממוצעת לדרך (90~100 קמ"ש) כאשר ללא התראה מוקדמת הרכב כבה. הנהג מדליק את אורות המצוקה ומנסה להניע את הרכב מחדש ללא הצלחה. הנהג מחליט שלא לנסות לצאת מהרכב משתי סיבות:

 

1. משני צידיו נסעו כל הזמן מכוניות במהירות רבה כך שהסיכוי להדרס היה גבוה מאד.

2. איתו ברכב היתה טרפיסטית מנומנמת שבעת נסיונות ההתעה הוא ניסה להעיר אותה ולהזהיר אותה מהסכנה הפוטנציאלית.

 

כל אותה העת הרבה רכבים "כמעט" נכנסים בו אך בשל העובדה שאורות המצוקה שלו בלטו למרחוק הרכבים הצליחו להתחמק ממנו בזמן. ניידת משטרה של משטרת התנועה הבחינה במתרחש, והשוטר החנה את הניידות על השול של הדרך ע"מ לעצור את התנועה ולאפשר את חילוץ הרכב לשולי הדרך.

 

הוא רק הספיק לצאת מן הניידת, ונהג שכנראה לא היה מרוכז במה שקורה בדרך נכנס ברכב בעוצמה רבה ( הוא ניסה לבלום רק סמוך לפגיעה דבר שמסביר את הפגיעה בתחתית של הרכב ) למזלם של היושבים ברכב הנפגע הפגיעה היתה פחות או יותר שווה בחלק האחורי של הרכב כך שהרכב לא סטה ממסלולו כתוצאה מהפגיעה, ונמעו פגיעות נוספות של כלי רכב אחרים ברכב.

 

תוצאות: יושבי הסובארו יצאו ללא פגע, יושבי הפאסאט נפגעו מכריות האוויר כאשר האישה שישבה בכסא הנוסע שברה את עצם הבריח.

 

- שני הרכבים הושבתו כמובן.

 

- האשמה הוטלה כולה על נהג הפאסאט בשל העובדה שהיה עליו לשים לב למה שקורה לפניו בדרך.

טעניו שלא היו לרכב אורות ושהוא לא ראה את הרכב הוזמו ע"י השוטר שנכח במקום.

 

מסקנות:

- בכביש הכל יכול לקרות - גם אם אתם בכביש מהיר שימו לב למה שקורה לפניכם בדרך.

- נתקעתם באמצע כביש מהיר ? אל תנסו לצאת מהרכב - המתינו שהתנועה תאט ( כתוצאה מנהגים סקרנים/נדיבים ) או הזעיקו את המשטרה ע"מ שתסייע לכם, בתקווה שרכבם לא ייפע ע"י רכב חולף בנתיים..

- בכל מקרה (כנראה) עדיף להשאר ברכב ולא לנסות לצאת אם נשקפת סכנת דריסה, השארות ברכב נותנת לכם סיכוי גדול יותר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בכלל לא מוזר. הרכב הנפגע נפגע עורפית ולא חזיתית.

ובנוסף הפגיעה מהכרית אוויר.

 

שאלה לצבי, נהג הלגאסי, פשוט נעמד באמצע הכביש?

 

הוא לא יכל לזרוק לניוטרל ולדדות לשוליים?

 

אור.

פורסם
בכלל לא מוזר. הרכב הנפגע נפגע עורפית ולא חזיתית.

ובנוסף הפגיעה מהכרית אוויר.

 

שאלה לצבי, נהג הלגאסי, פשוט נעמד באמצע הכביש?

 

הוא לא יכל לזרוק לניוטרל ולדדות לשוליים?

 

אור.

אני יכול לשער שנהגים עקפו אותו במהירות מ-2 הצדדים ובכך לא איפשרו לו לרדת לשוליים, במצב זה הרכב

האט ....


×
×
  • תוכן חדש...