Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מכל השרשור הזה דבר אחד בלט לי...

הקישור לשרשור ב PSI. אני ממליץ לכולם לקרוא את ההודעה הראשונה של פותח השרשור ולנצור אותה במוחם לנצח!!!!

 

לא בגלל שהוא אידיוט ומתגאה בזה....

לא בגלל שהוא סיכן את כולנו במשך תקופה ארוכה...

לא בגלל שהוא סיכן את עצמו...

בטח לא בגלל שהוא טוען שהוא למד את הלקח שלו - כי הוא לא למד!!!! באחריות...

 

 

פשוט בגלל שכנראה לא יעבור זמן רב עד שנקרא מודעת אבל על שמו...

אנשים כאלו פשוט מחפשים למות!!!

 

למי שמתעקש לא לקרוא שם את השרשור להלן תקציר:

 

הוא יצא לעקיפה ב 150 ולא זוכר מה קרה...

עף לו גלגל...

אההה... הרכב שלו סופר ספורט - GTI מעפנה שהנמיכו אותה בצורה "סופר מקצועית" וגם שמו לה באקט עם רתמות ולכן - הוא נהג המירוצים הדגול... יכול היה להתפרע בשקט...

 

 

טוב , אז אי לא מכיר את הבחור ובימים אלו אין לי זמן רב להגיב בפורום - אבל טמטום כזה - הייתי חייב להצביע עליו... מה גם שאני קורא בין שורות הפורום שזו לא היתה פעם יחידה שהוא מרשה לעצמו להתפרע...

אני מקווה שמישהו מאוכפי החוק קרא את הודאתו ויטפל בו ... (בטח זה לא יקרה).

 

ואם הוא או חבריו קוראים הודעה זו אז אנא - עשו לעצמכם טובה - אל תגיבו....

לא ניתן להגן על טפשות כזה!

 

אני מקווה בשבילו, שלא יהיה צורך לעשות שימוש בביטוי "יהי זכרו ברוך..."

 

משום מה, אני לא כל-כך בטוח...

 

אלון

תסלחו לי אבל מי המטומטם שנוסע עם 205 150 קמ"ש??

90% שהיא תתפרק ו10% שלא.

לא מפתיע בכלל שעף לו הגלגל ומפתיע ש3 האחרים נשארו.

יצא במזל ממקרה טיפשי!

העיקר שהוא מרגיש טוב, בינתיים.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, מישהו כאן יחשוב שאני חולה בראש או משהו:

אבל תחליף לאפוד המטופש:

צ'אקלק'ה שמתחברת למצית, כזה עם מגנט ששמים על הגג, זה ניתן לחיבור בהוטשת יד אל גג הרכב, וכמובן מתריע מאוד בכל שעה...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יש לו יותר מזל משכל זה מה שבטוח.. הבעייה שלומדים את הלקח מאוחר מידי, אני מודה.. גם אני למדתי אותו מאוחר מידי.. ואני משלם על זה עד היום.

 

מצחיק, הוא כבר מחפש עוד 205 GTI.

פורסם

אמנם רוב הסיכויים שכאשר רכב נכנס ברכב עומד הוא לא ייעצר אלא נניח יאיט ל 40 קמ"ש ולכן אם אתה נוחת לו על השמשה זה עדיין כואב. אבל אם אתה קופץ באוויר ברגע ההתנגשות, עד שתנחת שני הרכבים (שלך ושלו) כבר לא יהיו מתחתיך ואתה תרד לכביש, ישר כמו סרגל.

 

לגבי אמברקס או ברקס, אין להם שום השפעה על עוצמת המכה. ברגע המכה יש כוחות של מעל 50 טון שפועלים ומעיפים את הרכב החונה קדימה. הברקס הכי חזק עם צמיגים הכי טובים מסוגל לפתח אולי טון או טון וחצי של כוח שמתנגד לכוחות האלו, ולכן לא ממש מזיז לכאן או לכאן.

 

לגבי חגורה - כמובן מומלץ מאוד, מכיוון שאף פעם המכה לא בדיוק מאחורה, ואתה והצוואר שלך יכולים לטייל לצדדים וקדימה לאחר המכה. אולי כדאי גם לשים את המטף בהישג יד - תאונות מאחורה עשויות להדליק את מיכל הדלק.

 

מה שבטוח - אם אתה תקוע באמצע הכביש - זה הזמן לסדר את משענת הראש...

פורסם
הענין הזה מזכיר לי בעיה דומה.

בכביש החוף, גם באזור מחלף ווינגייט (ששקע, וכרגע עובדים בקטע הכביש הנ"ל), וגם בצומת כפר שמריהו ישנו קטע כביש ארוך, מהיר, בעל שלושה נתיבים וללא שוליים. (חומה משני צידיו).

מה עושה אדם שרכבו נתקע בקטע הזה ?

אולי מספיק להתפלל.

במחלף כפר שמריהו הכביש המשוקע גם מתעקל ימינה והחומה מסתירה את המשך הכביש ואינה מאפשרת ראות מספקת לפנים.

לפני כשנתיים נסעתי שם בנתיב הימני במהירות המותרת, ובצד ימין היתה פיאסטה תקועה שבגלל העיקול יכולתי לראות אותה רק כשהייתי כמה עשרות מטרים מאחוריה.

למרות שלא נסעתי יותר מ 90 קמ"ש, בלימת החרום עצרה אותי מטרים בודדים לפני ההתנגשות, פחד!

פורסם
איזה שטויות,

 

אם אתה שם על השולחן מטבע על מטבע , ונותן מכה חזקה למטבע התחתון עם סרגל, מכה שמעיפה אותו קיבינימט, המטבע העליון לא מרגיש כלום, ופשוט יורד למטה לשולחן.

ובוודאי שהוא לא מרגיש כלום אם הוא בדיוק קופץ באוויר ברגע המכה.

האם אתה מתנדב לעמוד על גג של מכונית בזמן שמכונית אחרת מתנגשת בה?

אמנם לא מנסיון, אבל זה לא נראה לי תענוג גדול ליפול מגג של מכונית על חלון קדמי של מכונית אחרת שנמצאת בעיצומה של התרסקות אל תוך המכונית שלפניה.

(במחשבה שניה, בזווית הנכונה אתה עשוי להתמזג באופן מושלם עם השמשה הקדמית של המכונית הפוגעת וכך תישאר תמונה יפה שלך לדורות הבאים...)


×
×
  • תוכן חדש...