Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כבעל רכב כזה אני יכול להעיד שמדובר ברכב די כבד (שלא כמו הליאונה) ויחסית די "גדול" .

בשביל שזה יגיע למצב כזה כפי שרואים בתמונות ,זו צריכה להיות מכה רצינית.

המזל הוא שתא הנוסעים נשאר שלם יחסית.

האם ישנו קישור כלשהו שתוכלו לתת לי לגבי רמת בטיחות ברכב הזה (כמובן בהתאם לשנתון).

ברור שאין ברכב הזה כריות אויר וכו',ובכל זאת נזכרתי בתאונה עם ה"פונטו" בדרך נמיר,בה נהרגו אם ובנה.

האם לדעתכם הפונטו שהיא משנתון מתקדם יותר ,או אפילו פיז'ו 205 משנות ה-90 , בטיחותיות יותר

במקרה של תאונה אחורית מסוג זה ?

 

קח את רוב המכוניות מאותו שנתון וגודל, והתוצאה תהיה דומה מאוד. כמות ההתקפלות של הרכב לא תלויה רק בגודלו אלא גם (ובעיקר) באיך הוא תוכנן. הרכב בתמונות הוא בעל תכנון מיושן וניתן לראות זאת היטב בגלל התאונה - הוא התקפל בצורה שהעבירה את הנזק לתא הנוסעים שלא ממש נשאר שלם בחלקו האחורי. אם התאונה הייתה קדמית, מצב הנוסעים מלפנים כנראה לא היה טוב...

 

פונטו מהדור הראשון ופיז'ו 205 הן מכוניות לא בטיחותיות כלל, שבגלל משקלן הנמוך ותכנונן הבסיסי, היו נראות כמו אקורדיון אחרי תאונה מסוג זה. (אפילו הסובארו הפכה להאצ'בק...). במקרה של תאונה אחורית המצב הוא אפילו יותר לרעתן, כיוון שתצורת ההאצ'בק שלהן מקטינה את כמות הברזל שיש בין הנוסעים לנקודת הפגיעה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם מה שפגע ברכב זה האסטרו ברקע, ובהתחשב בעובדה שאני רואה את כביש שדרות רוקח ברקע..

 

הסובארו עמדה ברמזור, האסטרו פגע בה בכ- 80~ קמ"ש.

 

אין הצעה למה קרה לנוסעים.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

לצערי איו לי תמונות של הרכב הפוגע.

 

כפי שנאמר קודם התמונות צולמו לא באיזור התאונה אלא בחניון אליו נגרר הרכב ע"י המשטרה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי דווקא היה רכב בעל מכסה מנוע גבוה. זאת אומרת רכב עם פרונט גבוה ומאסיבי (טנדר, ג'יפ וכד')

המהירות היתה באזור ה-90 קמ"ש. הרכב שנפגע לדעתי עמד ברמזור.

לשניים מקדימה לא קרה כלום. אם מישהו היה מאחור ישנן פגיעות גב, צוואר ואגן.

 

היכן? אין לי מושג. לא בקיא בכבישים דרומה לחיפה.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
נחשו : (בהתבסס על התמונות )

1. איך קרתה התאונה ?

2. באיזו מהירות נראית לכם שהיתה הפגיעה.

3. מה קרה לנוסעים ברכב (שניים ישבו במושבים הקדמיים)

1. שאלה טובה (באמת שיש הרבה אפשרויות ורובן לדעתי כבר נאמרו).

2. אני מעריך 80-90 קמ"ש

3. שלמים למעט (אולי) מכות יבשות וקצת הלם.

 

בשביל רכב מתחילת שנות ה-90 זה לא רע בכלל (ואפילו טוב). סביר להניח שמכונית קטנה יותר משנתון מקביל היתה מביאה את הנוסעים במושבים הקדמיים לשלבי פירוק מתקדמים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
1. שאלה טובה (באמת שיש הרבה אפשרויות ורובן לדעתי כבר נאמרו).

2. אני מעריך 80-90 קמ"ש

3. שלמים למעט (אולי) מכות יבשות וקצת הלם.

 

בשביל רכב מתחילת שנות ה-90 זה לא רע בכלל (ואפילו טוב). סביר להניח שמכונית קטנה יותר משנתון מקביל היתה מביאה את הנוסעים במושבים הקדמיים לשלבי פירוק מתקדמים.

 

איציק

אתה מתקרב...

 

המהירות אכן היתה כ-90-100 קמ"ש בעת הפגיעה.

הנוסעים יצאו ללא סריטה...גם לא מכות יבשות וגם לא הלם (אבל המשטרה בקשה שיגשו לבית החולים לבדיקות שלא מצאו כלום)

 

נותרה רק התשובה לסעיף 1, ואף אחד עוד לא התקרב....(בתשובתי לאיציק יש רמז קל)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הכל תלוי

עם זה זה היה בלימת חרום והרכב מאחורה לא ממש הספיק לעצור כפי שזה נראה

רכב גדול(אוטבוס מינבוס גיפים כבדים) אזור 60+-

רכב רגיל 90-+

 

שלום הנוסעים,יכול לצאת בלי פגע חלבות יבשות

ויכול להגמר בצליפת שוט (שבירת מפקרת במקום)מוות

 

עם זה היה רכב גדול(אוטובוס) האחוזים לצליפת שוט גבוהוהים יותר..

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם
אדי והקטין, אתם קוראים את התגובות בשרשור או שאתם ישר מגיבים?

לכן הצגתי את התאוריה שלי לגבי סיבת התאונה, לא לגבי המהירות ושלום הנוסעים :?

×
×
  • תוכן חדש...