Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרכב נגרר ע"י המשטרה לחניון גני התערוכה בגלל שהתאונה היתה בלילה... מיקום התאונה הוא מס' קילומטרים משם דרומה...מישהו אולי מנחש איפה ? אגב המהירות בה נסע הרכב שנכנס בלגאסי היתה גבוהה יותר מכל ניחוש עד כה...

פגיעה במהירות 100 קמ"ש?

הסובארו עמדה ברמזור וג'יפ נכנס מאחורה.

Xbox12341

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חתיכת מכה הייתי אומר !!

 

כל הרכב התעוות מהעוצמה. אף על פי שמדובר בסובארו אני מהמר על למעלה מ-100 קמ"ש.

מקור המכה בחלק אחורי פינתי (צד נהג).אם תשימו לב,מכסה תא המטען נותר ישר.

ממש מפחיד (אני בעל דגם זהה)

פורסם

גני התערוכה- מחלף רוקח

 

הצומת ניסוי עליו דיבר סקורניס מתבצע במחלף קק"ל- צפונית לרוקח, ולא דרומית כמו שZVIT ציין.

פורסם

זה בטח ג'יפ גבוה שנמצא מעל האגזוז ולא מגיע אליו בכלל.

רגע לפני ההתנגשות הוא סטה הצידה (הג'יפ) כדי לנסות ולהימלט מהתנגשות ופגע עם הפינה שלו בבגז' של הסובארו ולכן באמצע הבגז' יש פגיעה כאילו זה אופנוע.

Xbox12341

פורסם

30-40 קמ"ש

לא יודע איפה

בלימת חרום של הסובארו, רכב שבא מאחורה לא שם לב בזמן ומרט אותה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לפי מצב החלק האחורי ישנם 2 אפשרויות:

1.הסובארו בלמה בחריפות ורכב גבוהה,ככל הנראה שטח פירק אותה.

2.הסובארו עמדה על המקום ורכב מגודל נכנס בה.

פורסם
30-40 קמ"ש

לא יודע איפה

בלימת חרום של הסובארו, רכב שבא מאחורה לא שם לב בזמן ומרט אותה.

30- 40? .

 

30-40 זה כלום.

ראיתי תאונה עם פגיעה של 40 קמ"ש ולא הייתה פגיעה בשלדה. יצא עם נזק של 10K. תראה מה קרה לסובארו, total lost אחי...

הייתה כאן פגיעה ב-100 בערך.

Xbox12341

פורסם

הערכה שלי שהפגיעה הייתה במהירות 110+- ונעשתה ע"י פרייבט ולא גי'פ.

שימו לב שהטמבון מקומט פנימה ואילו דלת תא המטען יחסית ישרה.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
הערכה שלי שהפגיעה הייתה במהירות 110+- ונעשתה ע"י פרייבט ולא גי'פ.

שימו לב שהטמבון מקומט פנימה ואילו דלת תא המטען יחסית ישרה.

יש משהו בזה. מצד שני, איך זה שהאגזוז שלם?

Xbox12341

פורסם
מה קרה לנוסעים ברכב (שניים ישבו במושבים הקדמיים)
12345

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כבעל רכב כזה אני יכול להעיד שמדובר ברכב די כבד (שלא כמו הליאונה) ויחסית די "גדול" .

בשביל שזה יגיע למצב כזה כפי שרואים בתמונות ,זו צריכה להיות מכה רצינית.

המזל הוא שתא הנוסעים נשאר שלם יחסית.

האם ישנו קישור כלשהו שתוכלו לתת לי לגבי רמת בטיחות ברכב הזה (כמובן בהתאם לשנתון).

ברור שאין ברכב הזה כריות אויר וכו',ובכל זאת נזכרתי בתאונה עם ה"פונטו" בדרך נמיר,בה נהרגו אם ובנה.

האם לדעתכם הפונטו שהיא משנתון מתקדם יותר ,או אפילו פיז'ו 205 משנות ה-90 , בטיחותיות יותר

במקרה של תאונה אחורית מסוג זה ?

פורסם

לדעתי:

 

1. פגיעה מאחור של רכב אחר. במבט ראשון נראה שמדובר ברכב בעל מכסה מנוע נמוך כיוון שרק תחתית הבגאז' נפגעה (והפגיעה נמשכה לתחתית המרכב והסיטה את הגלגלים האחוריים קדימה תוך כדי מעיכת כלוב הנוסעים - מה שלא בטוח שהיה קורה אילו המכונית הייתה מתוכננת בעידן NCAP). אבל אם מביטים שוב אפשר לנחש גם שבעת הפגיעה השתחרר מכסה הבגאז' למעלה ולכן לא נפגע, ולכן יכול להיות שמדובר גם ברכב בעל מכסה מנוע גבוה.

2. מהירות בוודאי גבוהה יותר מ-50 קמ"ש ובטח לכיוון ה-100. כמובן שזה תלוי במסת הכלי הפוגע (כלי כבד יותר = מהירות נמוכה יותר)

3. החלק הקדמי של תא הנוסעים נראה שלם ולכן יכול להיות שהנוסעים נשארו ללא פגיעה או עם פגיעות קלות בלבד. אבל לך תדע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...