Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעמוד על הגג של האוטו עם אפוד זוהר.......... ואז אתה פשוט תמצא את עצמך עומד באוויר ונופל חזרה לכביש או על האוטו שלו בקלילות וללא פגע

חליפה של סופרמן. הכי קלאסי.
  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרעיון השני, בזמן שהאוטו תקוע לעמוד על הגג של האוטו עם אפוד זוהר. ולא בשביל שיראו אותך למרחוק, אלא כדי שכשיכנס בך רכב מאחורה, ובכפר שמריהו זה רק עניין של זמן, הוא יעיף את האוטו שלך קדימה, וייעצר מיד גם. ואז אתה פשוט תמצא את עצמך עומד באוויר ונופל חזרה לכביש או על האוטו שלו בקלילות וללא פגע. כמובן אפשר גם לקפוץ באוויר ברגע הפגיעה.

לא ממש..

 

בגלל שהגופים לא מחוברים, העצם הנפגע מקבל תאוצה, והאדם שעליה ללא התאוצה הזאת.

בפגיעה של 60 קמ"ש, התאוצה די רצינית.

 

ובאופן יחסי, האדם העומד יקבל את אותה התאוצה בכיוון ההפוך. בקלילות וללא פגע זה בטוח לא.

 

אור.

פורסם

איזה שטויות,

 

אם אתה שם על השולחן מטבע על מטבע , ונותן מכה חזקה למטבע התחתון עם סרגל, מכה שמעיפה אותו קיבינימט, המטבע העליון לא מרגיש כלום, ופשוט יורד למטה לשולחן.

ובוודאי שהוא לא מרגיש כלום אם הוא בדיוק קופץ באוויר ברגע המכה.

פורסם
נהג רגוע, אתה כרגע מתווכח עם חוקים פיסיקליים.

ניוטון עכשיו מתהפך בקברו

איגור אתה זה שטועה, מתחיל להיות ברור למה התקשית במועד ב' של פיזיקה 1...

אם אני עומד על גג של רכב חונה, ורכב אחר מעיף אותו קדימה בעוצמה חזקה, אני מרגיש רק את הכוח שעובר בין הגג לסוליות הנעליים שלי. הכוח הזה פשוט לא יכול להיות יותר חזק מהמשקל העצמי שלי כפול מקדם החיכוך בין הנעליים לגג, כלומר כוח של כ 40 ק"ג בהנחה שאני שוקל 80. הכוח הזה פועל לשבריר שניה קצרצר, וכל מה שהוא עושה זה להזיז קצת את הנעליים שלי ואת הרגליים שלי. תחשוב שאתה עומד על שטיח, ומישהו מושך אותו בתנועה אחת קצרה מאוד וחזקה מאוד. מקסימום אתה מקבל הטיה הצידה ונופל באותו מקום שעמדת בערך, אבל אתה לא עף לקיבינימט מכיוון שאתה לא מחובר לשטיח. ככל שהמכה חזקה יותר אתה דווקא עף פחות. זאת מכיוון שגודל הכוח עליך הוא קבוע (40 ק"ג בערך) אבל הזמן שהוא פועל על גופך מתקצר ככל שהמכה חזקה יותר. תנסה עם המטבעות.

פורסם
מקסימום אתה מקבל הטיה הצידה ונופל באותו מקום שעמדת בערך

בדיוק בזמן לפגוש את השמשה של הרכב האחר

 

וזה סתם דיון מטומטם שלא מוביל לכלום(חוץ מהיפוכים בקבר)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
מה גם שהנורה המרכזית של הברקס ממוקמת גבוה יותר ופחות סיכוי שרכב אחר מסתיר אותה

במקרה הזה דווקא אין פנס אמצעי כך שאני לא יודע עד כמה העניין היה יכול להיות יעיל בסיטואציה הזו - אם כי בסיטואציות אחרות זה בהחלט יכול לסייע.

 

בנוגע למקרה עצמו - מישהי שעבדה איתי פעם חוותה מקרה זהה ואפילו במיקום כמעט זהה (בין "השלום" לאיזור "לה-גוארדיה"). במקרה שלה דובר על 205 שכבתה באמצע נסיעה, המיקום היה אחד הנתיבים האמצעיים - וגם בה נכנס מישהו מאחורה עם כי במהירות נמוכה יותר (באיזור ה 60 קמ"ש לטענתה).

גם היא לא יצאה מהרכב כשכל העניין קרה - וגם היא ניצלה מפגיעה של רכב מאחוריה. למעט גב תפוס ומכות יבשות (וחופשת מחלה של שבוע) היא יצאה שלמה ובריאה. האוטו כמובן הושבת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איזה שטויות,

 

אם אתה שם על השולחן מטבע על מטבע , ונותן מכה חזקה למטבע התחתון עם סרגל, מכה שמעיפה אותו קיבינימט, המטבע העליון לא מרגיש כלום, ופשוט יורד למטה לשולחן.

ובוודאי שהוא לא מרגיש כלום אם הוא בדיוק קופץ באוויר ברגע המכה.

סבבה, נצא מנקודת הנחה שהוא ישאר במקום.

האוטו הפוגע נתקע באוטו הנפגע. האוטו הנפגע מקבל יחד עם האוטו הפוגע מהירות משותפת (ההתנגשות היא פלסטית כמעט לחלוטין) למשך זמן קצר מאוד. בזמן זה האדם נמצא במקום ההתחלתי שלו, סביר להניח מאבד את שיווי משקלו, ונוחת עם ראשו בידיוק בשמשת הרכב הפוגע.

לא רעיון טוב...

פורסם

נהג רגוע - רוצה לבצע את הניסוי ?:wink: רעיון הזוי.

מה שצבי לא הדגיש הוא שגם אסור להוריד חגורה.

 

אני אישית הייתי בסיטואציה דומה: בנתיב השמאלי של כביש 4 ליד יציאה ליהוד לדרום. במהירות של כ-110 קמ"ש עליתי על מוט ברזל שלא הצלחתי להתחמק ממנו (היה מונח על הנתיב). אחרי מס' שניות התחלתי להרגיש את הרכב נוסע על הג'אנט (הצמיג התפוצץ). בזהירות תוך כדי הפעלת 4 וינקרים התחלתי לעבור לשול ימין. כמובן שהבלימה התבצעה בהדרגתיות ולמזלי הכל הסתיים בשלום.

 

בנק' זו חשוב להדגיש שצריך לנסות לעצור בשול ימין ולא שמאל. לעמוד בשול שמאל באמצע כביש מהיר הרבה יותר מסוכן משול ימין והשול שמאל עצמו בדר"כ גם יותר צר.

*במסגרת עבודתי (כביש 6) - רכבים שעומדים על שול שמאל בדר"כ גורמים לתאונה.

Veni Vidi Vici

פורסם

מכל השרשור הזה דבר אחד בלט לי...

הקישור לשרשור ב PSI. אני ממליץ לכולם לקרוא את ההודעה הראשונה של פותח השרשור ולנצור אותה במוחם לנצח!!!!

 

לא בגלל שהוא אידיוט ומתגאה בזה....

לא בגלל שהוא סיכן את כולנו במשך תקופה ארוכה...

לא בגלל שהוא סיכן את עצמו...

בטח לא בגלל שהוא טוען שהוא למד את הלקח שלו - כי הוא לא למד!!!! באחריות...

 

 

פשוט בגלל שכנראה לא יעבור זמן רב עד שנקרא מודעת אבל על שמו...

אנשים כאלו פשוט מחפשים למות!!!

 

למי שמתעקש לא לקרוא שם את השרשור להלן תקציר:

 

הוא יצא לעקיפה ב 150 ולא זוכר מה קרה...

עף לו גלגל...

אההה... הרכב שלו סופר ספורט - GTI מעפנה שהנמיכו אותה בצורה "סופר מקצועית" וגם שמו לה באקט עם רתמות ולכן - הוא נהג המירוצים הדגול... יכול היה להתפרע בשקט...

 

 

טוב , אז אי לא מכיר את הבחור ובימים אלו אין לי זמן רב להגיב בפורום - אבל טמטום כזה - הייתי חייב להצביע עליו... מה גם שאני קורא בין שורות הפורום שזו לא היתה פעם יחידה שהוא מרשה לעצמו להתפרע...

אני מקווה שמישהו מאוכפי החוק קרא את הודאתו ויטפל בו ... (בטח זה לא יקרה).

 

ואם הוא או חבריו קוראים הודעה זו אז אנא - עשו לעצמכם טובה - אל תגיבו....

לא ניתן להגן על טפשות כזה!

 

אני מקווה בשבילו, שלא יהיה צורך לעשות שימוש בביטוי "יהי זכרו ברוך..."

 

משום מה, אני לא כל-כך בטוח...

 

אלון

פורסם
נהג רגוע - רוצה לבצע את הניסוי ?:wink: רעיון הזוי.

מה שצבי לא הדגיש הוא שגם אסור להוריד חגורה

הנחתי שכל אחד מבין שאין לשחרר את החגורה במצב כזה (במיוחד שאתה יודע שיש סיוכ טוב שמישהו יכנס בך תיכף) בנוסף כדי מאוד להשאיר את הרכב בהילוך סרק ולא להפעיל את בלם היד כך שאםן הרכב יפגע הוא "יברח" מהרכב הפוגע ועוצמת הפגיעה תקטן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הנחתי שכל אחד מבין שאין לשחרר את החגורה במצב כזה (במיוחד שאתה יודע שיש סיוכ טוב שמישהו יכנס בך תיכף) בנוסף כדי מאוד להשאיר את הרכב בהילוך סרק ולא להפעיל את בלם היד כך שאםן הרכב יפגע הוא "יברח" מהרכב הפוגע ועוצמת הפגיעה תקטן.

אתה צודק..:mm_yeah:

Xbox12341

פורסם

א. בקשר ללצאת ולעמוד על הרכב - לא כדאי לנסות כשהרכב הפוגע הוא משאית (או כל כלי רכב גבוה):wink:

 

ב. אני מניח (מן ההגיון!) שמי שדיבר על משולש האזהרה אמר את הדברים כטיעון להוציא את הנהג הפוגע זכאי כי לא היה משולש, ולא אמר את זה בתור עצה לצאת ולשים משולש על הכביש במצב הנתון.


×
×
  • תוכן חדש...