Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים


CaRReRa
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, הסתבכתי... :roll:

עשיתי חיפוש ומצאתי אלפי תוצאות שכללו שמות כמו:

יוקו,פאלקן,פירלי,קונטיננטל ועוד .....

 

אני רוצה להחליף את הצמיגים הקיימים:

185/60R14

למקוריים:

175/60R14

 

3 שאלות בנושא:

 

1. האם זה נכון שרכב מתפקד הכי טוב עם הצמיגים המקוריים שלו ?

כי זה מתנגש לי עם ההיגיון שאומר כי צמיג רחב יותר יעניק לי אחיזה טובה יותר.

 

2. האם באמת כדאי לי להחליף את המידה הנוכחית למקור? איך אני אדע מה טוב בשבילי יותר? אולי הצמיג הנוכחי מתפקד טוב יותר והאחיזה טובה יותר? כי נאמר לי שהצמיג הזה גורם לרכב שלי להיות איטי יותר(לא במידה מורגשת אבל עדיין)

 

3. במידה והחלטתי להחליף, למה להחליף? יש עשרות חברות לפי מה שראיתי בתוצאות חיפוש, איך אני אדע איזה הכי מתאימה לי ? מה ההבדלים ביניהם? למה דווקא פירלי ולא קונטיננטל? (סתם שמות שזרקתי לדוגמא)

 

ובקיצור, מה לעשותתתתתתתתת

:?::!::?::!::roll:

 

אני אשמח לשמוע תשובות במיוחד מבעלי ראלי דור שני, והצמיגים שהם מחזיקים עם תגובות המלצות , הארות הערות וכו.....

נ.ב

אני יודע שאני משגע אותכם עם השאלות הארוכות מאוד שלי, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני מברר המון לפני שאני מבצע שינוי ברכב, ודואג תמיד ללכת על הטוב ביותר.....

אז תודה רבה לכל העונים.

פורסם

תשים 185/55/14

גם יש יותר מבחר צמיגים במידה הזאת, גם זאת מידה חוקית וגם תקבל יותר אחיזה.

תבדוק את הדאנלופ SP2000, יוקוהמה A539.

שניים מומלצים, זולים וטובים ביותר.

 

אומנם הראלי עגלה (אבל יש לה שילדה מטורפת), אבל לא תהיה לרכב בעיה להזיז כזאת מידה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

פירלי P4000?????????

צמיגים די טובים, גם מגיעים מקוריים עם הראלי.

לי כרגע יש KLEBER ואני די מרוצה מהם, הם די אוחזים ביבש, ברטוב פחות.

השחיקה שלהם סבירה.

 

 

אגב: האם יש A539 גם במידה המקורית של הראלי? (175/60/14)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

צא לך לציד בפנצ'ריות , ותווכח שכמעט ואין מבחר לצמיגים טובים במידה הזו!

 

מה כן יש?

 

דנלופ SP2000/200

פאלקן 512

 

זהו בערך במחירים שפויים.

 

יוקו? יש , אבל לפי מיטב ידיעתי רק ישנים.

פורסם

טוב תראה לי היה את הצמיגים המקורים והחלפתי ל185/55/14 של יוקוהמה A539

והרגשתי שינו מאד :!: גדול באחיזה של האוטו הוא מחליק פחות ואתה פשוט מרגיש שליטה

על האוטו כמובן שהצמיג חם,תשאל גם את רוני יש לו אותו צמיג בדיוק.

ועוד דבר חשוב, באתר הרשמי של הראלי בבריטניה ממליצים על הצמיג הזה עם המידה הזאת גם. מומלץ מאד ולא בעיה לאשר אותם.

בהצלחה :p

פורסם
ואם החלטתי ללכת על צמיגים כאלה, מה מחירם ?

זאת לא המידה של ה-ג'יטיאיי ? :?

כן זאת המידה של GTI מחרים נאים סביב ה2500 -+ רק חשוב שתבדוק תאריך של הצמיגים בסביבות שנה זה נחשב טוב.

פורסם
פירלי P4000?????????

צמיגים די טובים, גם מגיעים מקוריים עם הראלי.

 

ה-P4000 צמיגים ברמה נמוכה, אפילו מאד, קטנים בכמה רמות מהיכולת של הרכב.

הפאלקנים (ZE-502) שעולים משמעותית פחות טובים בהרבה, למשל.

 

מה גם שה-P4000 ששווקו עם הראלי הם מסיווג H ואילו ה-P4000 שתמצא בארץ הם מסיווג T, לידיעה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
את אף אחד לא מעניינת העובדה שהיוקו A539 שנמכרים בארץ הם בני שנה וחצי?

 

:?

 

ומה אתה רוצה שנעשה? נשבות? נקים ועדת חקירה ממלכתית?

:-)

פורסם
את אף אחד לא מעניינת העובדה שהיוקו A539 שנמכרים בארץ הם בני שנה וחצי?

 

:?

 

ומה אתה רוצה שנעשה? נשבות? נקים ועדת חקירה ממלכתית?

 

בדיוק :!::wink:

 

הזמן עובר , הצמיגים מתיישנים , והמשווקים עדיין דורשים מחירים גבוהים לצמיגים הוותיקים.

 

הייתי מצפה להנחה רצינית במחיר הצמיג.

 

 

מקרה שהיה :

 

גודייר F1 במידה 185-60-14 הגיעו לפנצ'רית אנטון בהזמנתי.

 

לאחר שהתברר לפנצ'ריה ולי שהצמיגים כבר לא כ"כ "טריים" אנטון ניסה במשך שבועיים להשיג הנחה משמעותית (דובר על 30%).

משראה שהיבואן לא מוכן להקשיב לטענות ולתת הנחה משמעותית , החזיר לו אנטון את הצמיגים והמליץ לי לא לקנות אותם ללא הנחה.

 

נכון , כדאי מאד להשקיע בצמיגים טובים , אבל מן הסתם אנחנו לא יודעים איך הצמיגים האלה אוחסנו. (מי אמר שנחו להם בהאנגר מוצל וקריר , אולי הם גרמו לשריפה בבית פנרומה? :twisted: )

 

צמיג ישן זה סיכון , ועל מוצר שהא לא 100% תקין וחדש יש לקבל הנחה. (כל אחד , לא רק חברים-מכרים).

פורסם
את אף אחד לא מעניינת העובדה שהיוקו A539 שנמכרים בארץ הם בני שנה וחצי?

 

:?

 

ומה אתה רוצה שנעשה? נשבות? נקים ועדת חקירה ממלכתית?

 

בדיוק :!::wink:

 

הזמן עובר , הצמיגים מתיישנים , והמשווקים עדיין דורשים מחירים גבוהים לצמיגים הוותיקים.

 

הייתי מצפה להנחה רצינית במחיר הצמיג.

 

 

מקרה שהיה :

 

גודייר F1 במידה 185-60-14 הגיעו לפנצ'רית אנטון בהזמנתי.

 

לאחר שהתברר לפנצ'ריה ולי שהצמיגים כבר לא כ"כ "טריים" אנטון ניסה במשך שבועיים להשיג הנחה משמעותית (דובר על 30%).

משראה שהיבואן לא מוכן להקשיב לטענות ולתת הנחה משמעותית , החזיר לו אנטון את הצמיגים והמליץ לי לא לקנות אותם ללא הנחה.

 

נכון , כדאי מאד להשקיע בצמיגים טובים , אבל מן הסתם אנחנו לא יודעים איך הצמיגים האלה אוחסנו. (מי אמר שנחו להם בהאנגר מוצל וקריר , אולי הם גרמו לשריפה בבית פנרומה? :twisted: )

 

צמיג ישן זה סיכון , ועל מוצר שהא לא 100% תקין וחדש יש לקבל הנחה. (כל אחד , לא רק חברים-מכרים).

נכון מאוד צמיג בן שנה וחצי הוא כמו לקנות קוקה קולה בת שנה אף אחד לא יודע אם היא מקולקלת אבל מה שבטוח היא לא טרייה. (מצד שני אף אחד לא יתן לך הנחה על קוקה קולה - לא רוצה אל תקנה)

 

ד"א השריפה הייתה בבית מרכזים לא בבית פנורמה(?) !

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

למרות שהנושא קצת ישן, עדיין אני בבירורים,

לאחר ביקור קצר במוסך שבו יש גם פנצ'ריה, בעל המוסך גיחך כשאמרתי

"אתה מוכר יוקוהומה?"

הוא אמר שזה צמיג באיכות נמוכה מאוד, והוא מחזיק רק "דאנלופ"

הוא אומר שאלה ה-צמיגים

דעות?

פורסם
למרות שהנושא קצת ישן, עדיין אני בבירורים,

לאחר ביקור קצר במוסך שבו יש גם פנצ'ריה, בעל המוסך גיחך כשאמרתי

"אתה מוכר יוקוהומה?"

הוא אמר שזה צמיג באיכות נמוכה מאוד, והוא מחזיק רק "דאנלופ"

הוא אומר שאלה ה-צמיגים

דעות?

 

זה רק בגלל שאין לו יוקוהמה במלאי ו/או שהוא לא עובד איתם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...