Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם 2007 קיבל את היצוב של הקופרה הקודמת...זאת אומרת פגושים אגרסיבים במיוחד

מאחורה שני אגזוזים.. מבפנים כסאות ספורט כמו של הFR רק בלי הכיתובים..

ידית הילוכים ספורט והגה ספורט... סאן רוף ,חיישני רוורס , ג'אנטים 45\205\16 , ABS+ESP , ארבע כריות אוויר , MP3 וקומפוננט , בקרת אקלים אלק' , מחשב דרך ופנסי ערפל

100 כ"ס מנוע 1400... סכ"ה 110 אלף שקל.

יש פה אנשים שיש להם את האיבזה מהדור האחרון שיכולים להגיד לי איך האוטו מתנהג?...תאכלס זה אותו מנוע ואותם מכלולים כידוע לי.

 

אבא שלי קונה לי את האוטו הזה.. כמובן שאני מאוד מאוד רוצה את הFR אבל אני לא יודע איך להסביר לו את זה , מה אני יגיד לו שאני רוצה אוטו מהיר ? אין לי מושג איך לגשת אליו ולהציע לו את הFR..

אמא שלי אמרה לי שFR מיועדת לפורענות והיא מפחדת עליי.. אמרתי לה שהמנוע של הFR הוא מסורס ולא חזק מידיי...אבל לא יודע איך להסביר את זה לאבא שלי..

חוץ מזה כמה היא עולה בדגם 2007 ?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הFR עולה 129K

הקופרה 140K

 

לגביי אבא -אל תגיד לו FR , תגיד לו קופרה:-)

האיביזות נראות יחסית זולות ועסקה לא רעה לעומת המחירים

שאנחנו רואים לרכבים חדשים דומים.

פורסם

תסביר להוריך את זה בצורה הכי פשוטה.

כן, המנוע של הFR הוא מעט חזק מן האחרים, אבל זה שיש לי רכב שמסוגל לנסוע מהר, לא אומר שאני צריך לנסוע מהר. לכל דבר יש זמן ומקום מתאימים.

זה ד"א מוטו נחמד מאוד לאמץ....

 

אני בטוח שאם תשב איתם, ותסביר להם בצורה ברורה, בלי כל מיני ריבים קטנים, הם יבינו. אין סיבה שלא.

אם אתה באמת רוצה את הFR, אל תוותר, צריכים גם להתאמץ כדי להשיג חלק מן הדברים בחיים.

 

בהצלחה שיהיה :)

!AWDSOME

פורסם

רכב ממש יפה.

 

לא ציינת את גילך או האם זהו רכב ראשון שלך?

 

אני במקומך הייתי נשאר עם ה100כ"ס.הרכב יפה.מרשים ולדעתי גם חסכוני (בטוח שיותר מהFR שתשתה לך את הארנק ותגרום לך לחשוב טוב לפני כל התנעה)

 

תתחדש ותהנה.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

זה יהיה הרכב הפרטי הראשון שלי , אני עומד לסיים יב' כרגע.

 

בתור אחד שבעינייני הספורט המוטורי , עוד מעט יפתחו מסלולים חוקיים לתחרויות וכד' ואני יתבאס שלא יהיה לי את הכלי המתאים לדברים האלה..

פורסם

מצטרף להמלצה של דוד (סאנצ'ז) במיוחד אם זה רכב ראשון שלך ,הכלי המתאים צריך את הנהג המתאים ועל זה צריך לעבוד קודם

פורסם
תסביר להוריך את זה בצורה הכי פשוטה.

כן, המנוע של הFR הוא מעט חזק מן האחרים, אבל זה שיש לי רכב שמסוגל לנסוע מהר, לא אומר שאני צריך לנסוע מהר. לכל דבר יש זמן ומקום מתאימים.

זה ד"א מוטו נחמד מאוד לאמץ....

 

אני בטוח שאם תשב איתם, ותסביר להם בצורה ברורה, בלי כל מיני ריבים קטנים, הם יבינו. אין סיבה שלא.

אם אתה באמת רוצה את הFR, אל תוותר, צריכים גם להתאמץ כדי להשיג חלק מן הדברים בחיים.

 

בהצלחה שיהיה :)

אתה הצלחת להצחיק אותי היום... אז קודם כל - תודה!

 

בוודאי שקונים רכב מהיר בשביל לא לסוע מהר. קונים רכב מהיר כי רק הידיעה שהוא מסוגל מספיקה. א-הה אחש'לו....

 

והכי אהבתי את החלק שאומר "שצריך להתאמץ בחיים." זה ג-דול! מישהו שלא קרא מהתחלה עלול לחשוב שהוא קונה את הרכב לאחר שבע שנות עבודה בבניין. אם לטחון להורים שלך את המוח איזה אוטו לקנות לך במתנה זה "מאמץ בחיים" אז בטח לצאת לעבוד זה "מאמץ הירואי" שראוי למדלייה...

 

מעולה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפי דעתי תסביר להורים שלך שהמנוע הזה כרגע לא חזק יותר מכל משפחתית 2 ל' חדשה, או מנהלים

ממוצעת..נכון, הFR זה רכב דיי מהיר ו"ספורטיבי" אבל זה לא כזה סיפור גדול, כיוון שגם עם ה100

כ"ס אפשר להגיע למהירויות מסוכנות, ובסכ"ה הכל קשור לנהג..

 

נקודה חשובה שעכשיו הופכת למשמעותית יותר ויותר זה עניין הדלק- ה1.8T שותה הרבה יותר דלק

מה1.4..קח בחשבון הוצאות דלק, ואולי ביטוחים שונים ויקרים מהדגם שההורים שלך חושבים עליו.

 

כרכב ראשון הFR יכולה להיות טובה מאוד (לנהגים עם ראש), מה גם שניתן עם הזמן להעלות את

ההספקים שלה בהתאם ליכולת של הנהג והמיומנות שלו..

 

עם זאת, לפני שאתה משכנע את ההורים שלך, חשוב שתחליט עם עצמך האם אתה מספיק אחראי

לרכב כזה..אם לא התמונות הבאות יבהירו מה קורה כשילדון משאיר את השכל שלו מחוץ לאיביזה.

http://www.max-tuning.com/forum/forum_posts.asp?TID=52415

1.8T 8)

פורסם
אתה הצלחת להצחיק אותי היום... אז קודם כל - תודה!

 

בוודאי שקונים רכב מהיר בשביל לא לסוע מהר. קונים רכב מהיר כי רק הידיעה שהוא מסוגל מספיקה. א-הה אחש'לו....

 

והכי אהבתי את החלק שאומר "שצריך להתאמץ בחיים." זה ג-דול! מישהו שלא קרא מהתחלה עלול לחשוב שהוא קונה את הרכב לאחר שבע שנות עבודה בבניין. אם לטחון להורים שלך את המוח איזה אוטו לקנות לך במתנה זה "מאמץ בחיים" אז בטח לצאת לעבוד זה "מאמץ הירואי" שראוי למדלייה...

 

מעולה...

מת על התגובות שלך!

כל מילה זהב.

כן ירבו כמוך

(ברצינות)

מצטרף ל-FALOU

ולפותח השרשור דעתי היא שה-100 כ"ס תספיק תמיד תוכל להחליף וכך גם תקבל פרופורציות.

Down shift to drift

פורסם

עם כמה שאני מבין אותך, תסמוך על ההורים שלך והכי חשוב תעריך את מה שהם נותנים,

יש לך עוד הרבה ללמוד לפני שתנהג על רכב חזק.

הלואי עלי רכב כזה חדש במתנה בגיל 18.

 

אהה... ולשאלתך המקורית -

חבר טוב קנה עכשיו כזו מודל 2003 ב59000שח (ספורט 3דלתות מאובזרת)

רכב שקט,נוח יחסית (מכויל קשה ומושבים קשים) מאובזר חבל על הזמן וחסכוני בדלק.

נראה לי שגם יהיה אמין לאורך זמן.

הדבר היחיד שמציק זה באמת הירידת ערך המהירה שלהם.

STI 2004

 

 

פורסם
אתה הצלחת להצחיק אותי היום... אז קודם כל - תודה!

 

בוודאי שקונים רכב מהיר בשביל לא לסוע מהר. קונים רכב מהיר כי רק הידיעה שהוא מסוגל מספיקה. א-הה אחש'לו....

 

והכי אהבתי את החלק שאומר "שצריך להתאמץ בחיים." זה ג-דול! מישהו שלא קרא מהתחלה עלול לחשוב שהוא קונה את הרכב לאחר שבע שנות עבודה בבניין. אם לטחון להורים שלך את המוח איזה אוטו לקנות לך במתנה זה "מאמץ בחיים" אז בטח לצאת לעבוד זה "מאמץ הירואי" שראוי למדלייה...

 

מעולה...

קודם כל, אני שמח שעשיתי לך טוב על הלב. צחוק טוב לבריאות..

 

שנית כל, התגובה שלך משקפת יפה מאוד את האימרה "בגלל אנשים כאלה יש תאונות דרכים". בגלל אנשים שנוסעים בצורה לא הגיונית על הכביש, תוך כדי אי התחשבות בשאר הנהגים. וכל זה בגלל שיש להם רכב ספורטיבי שחלה עליו החובה לנסוע כך.

אז כן, לא חייבים לנסוע מהר כל הזמן ברכב ספורטיבי, רק בגלל שהוא מסוגל לזה.

 

בנוסף, להתאמץ, אין פרושו להתאמץ לפני קנית הרכב. להתאמץ גם יכול להיות להצדיק את הקניה של הרכב. אני מכיר לא אחד ולא שני אנשים שהצליחו לשכנע את ההורים שלהם בזמנו לקנות להם רכב, לאו דווקא ספורטיבי, והיום המאמץ שהם משקיעים, הוא בהצדקת הקניה. זה יכול להיות לעזור יותר בבית, או לעבוד, או מה שבא ועולה על הדעת...

 

יום נעים.

!AWDSOME


×
×
  • תוכן חדש...