Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו מצוין בתור רכב חדש,

 

בזמנו עשיתי נסיעת מבחן על הFR שהיא הגיעה ארצה.

 

אני ממליץ בחום על ה1.4 100 כח סוס במיוחד בתור רכב חדש.

 

קודם כל, ל FR צריך קצת יותר ראש. זה שאתה חושב שתוכל לסרס את עצמך לא תמיד נכון בפועל.

 

שנית הFR אוהבת שמפניה (98 אוקטן) והיא גם יותר צמאה מה1.4 . כך בחשבון.

 

הביטוחים יותר יקרים, האחזקה השוטפת יקרה יותר וכו'.

 

צ'מפיון ידועים בעיקר במחירים הגבוהים שלהם בדרך כלל (לפעמים יש הפתעות).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

שנית הFR אוהבת שמפניה (98 אוקטן) והיא גם יותר צמאה מה1.4 . כך בחשבון.

 

הביטוחים יותר יקרים, האחזקה השוטפת יקרה יותר וכו'.

 

צ'מפיון ידועים בעיקר במחירים הגבוהים שלהם בדרך כלל (לפעמים יש הפתעות).

לא מדוייק,הFR כמו כל 1.8T של VAG נוסעת יופי טופי גם על 95 רגיל לחלוטין..

צ'מפיון זה רשת..אני באופן אישי מאוצה מאוד מהיחס שניתן לי במוסך הראשי בירושלים, ככה

שמספיק עם הטענות הילדותיות האלה על צ'מפיון.

 

אני מאמין שאם ההורים שלך קונים לך רכב ב110K יש להם מספיק כסף, תקנה את האיביזה

1.4 ספורט..תבחר צבע,תוריד ניילונים ותהנה מהחיים..

1.8T 8)

פורסם

 

1. אז כן, לא חייבים לנסוע מהר כל הזמן ברכב ספורטיבי, רק בגלל שהוא מסוגל לזה.

 

2. בנוסף, להתאמץ, אין פרושו להתאמץ לפני קנית הרכב. להתאמץ גם יכול להיות להצדיק את הקניה של הרכב. אני מכיר לא אחד ולא שני אנשים שהצליחו לשכנע את ההורים שלהם בזמנו לקנות להם רכב, לאו דווקא ספורטיבי, והיום המאמץ שהם משקיעים, הוא בהצדקת הקניה. זה יכול להיות לעזור יותר בבית, או לעבוד, או מה שבא ועולה על הדעת...

1. אני מבטיח לך שאני נוהג כמו חוליגן גם ברכב סטנדרטי לחלוטין. בשביל זה לא צריך רכב ספורטיבי.

 

2. להכיר תודה למי שקנה לך מתנה זה לא "מאמץ בחיים." זה להיות בנאדם עם התנהגות סבירה. לעזור בבית ולעבוד צריך גם אם לא קנו לך אוטו.

 

3. (חדש) אם מציעים לך משהו במתנה קח את מה שמציעים ואל תשב על ההורים שלך כדי שייקנו לך אוטו יקר יותר שהוא לגמרי לא מתאים רק בשביל הפוזה (הרי כבר סיכמנו שמהר הוא לא ייסע...). בכל מקרה זו מתנה לא משהו שהרווחת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...