Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודו, ממש לא 7 שניות, מר ברשד יודע בדיוק למה התכוונתי.

 

כמו כן, אני ממליץ לך לקרוא שוב את הכותרת של הת'רד הזה (סיאט לאון)

 

מעניין למה כל פעם שיש דיון כזה, כל בעלי ה 172 יוצאים מכל החורים ומנסים לנגוס בגבינ... סליחה בלאון... הפחד ???

 

  • אז נכון שבסל"ד 6.125 עד 6.243 הרנו חזק מהלאון במעט (עד מהירות תלת ספרתית)
  • בכל טווח סל"ד אחר, הסיאט מועך אתכם די בקלות.

  • וגם נכון שבכבישים "הנכונים" והמפותלים הרנו מהיר מהלאון מעט, וברשד נהג טוב, טוב מאד אפילו, מה שמגדיל את הפער.
  • אבל בכל שאר הכבישים, הלאון עדיף, נקודה.

שלא תבין אותי לא נכון, הקליאו הוא אחלה חבילת ספורט וFUN, אבל הוראות היצרן שלי (אשתי) מכתיבות 4 דלתות, ואני לא מתכוון להתנצל על כך, כפי שקראת כבר, אני מתכוון די בקרוב לטפל בנושא המתלים והאחיזה, החלק החשוב (צמיגים מעולים) כבר קיים.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אך...... מצטרף למועדון הלאון!!!!

מהיום גם אני במועדון הלאון 20VT 2002

6 הילוכים ו-4X4... ליגה!

 

ובתור מישהו שחיפש בעבור קליאו...

אז מבחינת הקשעה ותמורה למחיר- אין בכלל מה להשוות!!!

 

אז ליאור עזוב את כל הוויכוחים... אתה יודע מה יש לך ביד!

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
דודו, ממש לא 7 שניות, מר ברשד יודע בדיוק למה התכוונתי.

 

כמו כן, אני ממליץ לך לקרוא שוב את הכותרת של הת'רד הזה (סיאט לאון)

 

מעניין למה כל פעם שיש דיון כזה, כל בעלי ה 172 יוצאים מכל החורים ומנסים לנגוס בגבינ... סליחה בלאון... הפחד ???

 

  • אז נכון שבסל"ד 6.125 עד 6.243 הרנו חזק מהלאון במעט (עד מהירות תלת ספרתית)
  • בכל טווח סל"ד אחר, הסיאט מועך אתכם די בקלות.

  • וגם נכון שבכבישים "הנכונים" והמפותלים הרנו מהיר מהלאון מעט, וברשד נהג טוב(גודל אשכים חריג במעט והרבה אומץ:wink: ), טוב מאד אפילו, מה שמגדיל את הפער.
  • אבל בכל שאר הכבישים, הלאון עדיף, נקודה.

שלא תבין אותי לא נכון, הקליאו הוא אחלה חבילת ספורט וFUN, אבל הוראות היצרן שלי (אשתי) מכתיבות 4 דלתות, ואני לא מתכוון להתנצל על כך, כפי שקראת כבר, אני מתכוון די בקרוב לטפל בנושא המתלים והאחיזה, החלק החשוב (צמיגים מעולים) כבר קיים.

 

ליאור

קרא את החתימה שלי ותבין.

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

דודו ???

VAG ???

איביזה ???

אם צדקתי, תוכל לתת סיקור או השוואה בין הכלים ?

 

כח סוס, מזל טוב !!! תן סיבוב.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בנאי, עזוב אותך מלהתעלק על סיבובים.

 

כמו שאני מכיר אותך תיקח סיבוב על הרכב ואחרי זה תתחיל לדכא את הבנאדם שהרכב מרשרש, והרכב שלך חזק יותר בין 2680 סל"ד ל- 2720 סל"ד ברביעי ושאתה מרגיש שהאלדקס נכנס אצלו לפעולה עם נקישה ואז הבן אדם יתחיל להתרוצץ בין המוסכים בבאסה ויהיה שמח :shock:

 

חאליק, תן לבן אדם קצת SPACE יתפוס יד על הרכב ואז תוכל לצאת איתו לטיולי FUN על טהרת הסיאט.

 

תיאום גבולות גיזרה ושעות פעילות עם הקמבציה :wink:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
ואחרי זה תתחיל לדכא את הבנאדם שהרכב מרשרש,

ברשד... בזזזזזזז... שוב טעות !!!

 

VAG לא מרשרש :-P

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בנאי היקר.

כן,כן..VAG

וכן,כן הקליאו טובה יותר וספורטיבית יותר גם מהליאון שלך.

הרכב שלי מועמס כרגע ועד לשישה-עשרה חודשים הקרובים בלא פחות מ45ק"ג של דציבלים מתפרצים(הרכב משמש אותי כרכב הדגמה בסטריאו).

אך עדיין אשמח לבלות במחיצתך במטווח.

לגבי הערתו של הבאבא שוויבא על כך שבמידה ותבצע סיבוב ברכבי והערותיך יתסיסו את מיצי קיבתי. אני לא סבור כך.. עשיתי קניה מצויינת וידעתי היטב לקראת מה אני הולך.

כלכלית שווה מאוד.

ליבי עם הרנולט.

ואם בנהיגה ספורטיבית עסקינן..

בשבת הרבצנו נסיעה בבאגים עד דרומית לקיריית גת משהו באיזור ה100ק"מ סה"כ.

היה על הכייף כיופאק

באחת התמונות המצורפות ניתן לראות את האח הקטן בעיצומו של דריפט באיזור ה100ק"מש

 

למי שמיתעניין הבאגי הכחולה זו הבאגי שלי (1.8 סובארו 650ק"ג ריצפת חיפושית מקוצרת ב40ס"מ)

כייף טהור!!!

ספה וקליאו 033.jpg

ספה וקליאו 068.jpg

ספה וקליאו 036.jpg

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)


×
×
  • תוכן חדש...