Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי אז ככה, הוספתי קאבל למערכת שלי ועכשיו יש ליב עיה לחבר את כל הכבלים

 

 

 

יש לי 2 מגברים באוטו,

 

 

 

ואיך לי מושג איך אני מעביר את הכבל של הפלוס ושל המינוס מה הולך לאן

 

מי נגד מי

 

 

 

מפצלים בלי מפצליםם

 

 

 

מה שאני יודע זה

 

שאני צריך להעביר כבל 4 גייג' מהמצבר לקאבל

 

וכבל 4 גייג' מהכבל לגוף האוטו

 

 

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת

 

 

 

אני לוקח את הכבל פלוס של ה4 גייג' ומפצל אותו ל2 כבלים של 8 גייג'?

 

ופשוט לוקח עוד 2 כבלים של 8 גייג' ומחבר אותם לאותה הנקודה באוטו?

 

 

 

או שישנה דרך אחרת לחבר את זה????

 

 

 

אם כן אני מבקש הדרכה ועזרה :)

 

 

 

תודה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

ניסית לבצע חיפוש?

אם כן ניסית ובכל זאת לא עזר לך החיפוש אז נשמח לעזור לך בבעיה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
ניסית לבצע חיפוש?

אם כן ניסית ובכל זאת לא עזר לך החיפוש אז נשמח לעזור לך בבעיה.

תאמת כן ניסיתי אבל יש לי בעיה במחשב כל פעם שאני מבצע חיפוש

זה אומר לי אי אפשר להציג את הדף שביקשת /:

 

אז כן, אם תוכלו לעזור לי זה יהיה טוב...

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מה עם חיבור מה'קאבל' למגבר?

אתה מעביר כבל 4 גייג' עם פיוז מתאים בקרבת המצבר ישירות ל'קאבל'

מחליף את המינוס הקיים של המצבר ל 4 גייג' גם כן

מה 'קאבל' אתה מעביר מינוס כמה שיותר קצר לגוף הרכב

מה'קאבל' מעביר פלוס קצר ישירות למגבר

מעביר מהמגבר מינוס ישירות לפח

 

אותו הדבר תעשה לגבי המגבר השני

 

פיניטו לה קומדיה.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
מה עם חיבור מה'קאבל' למגבר?

אתה מעביר כבל 4 גייג' עם פיוז מתאים בקרבת המצבר ישירות ל'קאבל'

מחליף את המינוס הקיים של המצבר ל 4 גייג' גם כן

מה 'קאבל' אתה מעביר מינוס כמה שיותר קצר לגוף הרכב

מה'קאבל' מעביר פלוס קצר ישירות למגבר

מעביר מהמגבר מינוס ישירות לפח

 

אותו הדבר תעשה לגבי המגבר השני

 

פיניטו לה קומדיה.

 

אלי.

פשוט צריך לחבר כבל 4 גייג' מהמצבר לקאבל ואז לפצל אותו לכבל 8 גייג' למגברים... לא בעיה..

אבל..

כמה אמפר הפיוז צריך להיות?

ואת המינוס של המצבר איך אני מחליף???

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

טוב אז הנה לך תרשים! אני לא בטוח שזה נכון ב 100% אז מי שחושב שיש מקום לתיקון מוזמן לתקן את הציור.

untitled.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לגבי הפיוז אתה מוזמן לעיין בנושא הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=339761#post339761

לגבי ההחלפה של המינוס של המצבר

אתה יכול

א. להוסיף כבל נוסף על הכבל הקיים ישירות ממינוס המצבר לגוף האוטו [אפילו על אותם החיבורים של המינוס הקיים]

ב. במידה והחלטת להחליף את המינוס לחלוטין אתה פשוט מחליף את המינוס הקיים במינוס 4 גייג'

בשני המקרים תוודא שהפלוס מנותק ולא בקרבתך

חס וחלילה יקרה לך משהו :)

בהצלחה.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

או קיי אז לפי מה שהבנתי מהאתר שהבאת לי בקשר לגודל האמפר בפיוז

4 גייג' 125 אמפר מקסימום

 

אני צריך לשים פיוזים על הכבלים שאני מפצל?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
טוב אז הנה לך תרשים! אני לא בטוח שזה נכון ב 100% אז מי שחושב שיש מקום לתיקון מוזמן לתקן את הציור.

התרשום שהוא רשם לי הוא נכון??

עם כן אני ילך לפי התרשים וזהו זה הכל

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אצלי זה מחובר טיפה אחרת..

 

כבל + מהמצבר מחובר ישירות לקבל, ומה + של הקבל יוצאים 2 כבלים + ל 2 מגברים.

אבל אני מאמין שזה לא הבדל כל כך משמעותי.

בררכה.

פורסם

זה המקסימום , אתה יכול גם לשים פיוז עם ערך קצת יותר גבוה מערך הפיוזים במגבר.

דבר ששכחת לציין

איזה מגברים יש לך?

אם יש לך מגבר מונו בלוק ותחבר לו כבל 8 גייג' , יכול להווצר מקרה של המגבר לא יקבל את כל זרם החשמל שהוא דורש

ובכך אתה מסרס אותו.

תשתמש בכבל 4 ג'ייג' גם לחיבור למגברים, כך לא תמנע מהם זרם

קח בחשבון שערכי הכבלים של הפלוס והמינוס צריכים להיות שווים ותצטרך לחווט את כל המערכת ב 4 גייג'.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לחווט את כל המערכת ב4 גייג' זאת לא הבעיה

 

וכן יש לי מונו בלוק של אינפיניטי 611a

ועוד מגבר של אלפיין 4 ערוצים

 

בעיקרון אני צריך לחווט את כל המערת ב4 גייג',

מהמצבר לקאבל

ומהפלוס של הקאבל למגברים

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בדיוק

בהצלחה :)

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אלי ממש תודה,

ועוד דבר התרשים שהוא עשה לי מקודם הוא תרשים נכון??

 

והדבר האחרון יש מפצל של 4 גייג'? כניסה 1 ו2 יציאות

לא כניסה של 4 גייג' ו2 יציאות של 8 גייג'

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
אלי ממש תודה,

ועוד דבר התרשים שהוא עשה לי מקודם הוא תרשים נכון??

 

והדבר האחרון יש מפצל של 4 גייג'? כניסה 1 ו2 יציאות

לא כניסה של 4 גייג' ו2 יציאות של 8 גייג'

אחרי עיון קצר בתרשים

היה בלבול קצר

הפלוס הראשי אמור אחרי הפיוז להגיע לקבל

ומהקבל לצאת לשני המגברים [או למונו בלבד]

ולא כמו שיש בסכימה שניתנה

הקבל יכול בעצמו לתפקד בתור מפצל של הפלוסים.

סלח לי על כושר הציור הגרוע שלי

[אף פעם לא הסתדרתי עם ציירים שונים למיניהם]

חח

 

אלי :)

lastscan.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...