Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף? מוח של נעילה מרכזית בנפרד, ואזעקה בנפרד, או , לחבר את הנעילה מרכזית ישירות למוח של האזעקה, ללא צורך במוח של נעילה מרכזית ?

 

מה עדיף מבחינת בלאי\צריכת חשמל\שמירה על המנועים לטווח ארוך\בלאי אזעקה וכו...?

 

תודה.

פורסם

אני אומר למה להסתובב עם שתי שלטים (או שלט אחד ולהתחיל ללחוץ על שני כפתורים)

אם אני לא טועה ברגע שאתה מחבר את המוח של הנעילה מרכזית לאזעקה שכאתה מפעיל/מכבה את האזעקה הנעילה מרכזית נפתחת/ננעלת

 

בשביל חיים קלים, נוחים ופשוטים יותר.

 

 

אגב יכול להיות שאני טועה וזה לא ששניהם נכנסתי לפעולה ביחד ?

פורסם

אתה טועה, בשני המקרים לחיצה על הלחצן בשלט של האזעקה, פותח או סוגר גם את האזעקה וגם את הדלתות באותו זמן.

שניהם נכנסים לפעולה בייחד בכל מצב.

פורסם

אני הרכבתי בסובארו מנוע נעילה שמחובר לאזעקה עובד טוב ,לגבי בלאי ועדיף שתחכה לתגובה של דני או אחד המומחים בפורום

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

השאלה שלי היא למה לחבר מוח של נעילה מרכזית בנפרד , כאשר ניתן לחבר את הנעילה ישירות לאזעקה ללא מוח נוסף =פחות כסף,פחות חוטים,פחות בלאגן,פחות זליגה,פחות בלאי למנועים,פחות עומס...

 

אשמח לקבל תגובות בעניין ממי שמבין באזעקות וכו.

 

תודה.

פורסם

לא לכל אזעקה יש אפשרות לחבר אליה מרימי חלונות,נעילה מרכזית וכו' ללא מוח פיקוד נפרד.

 

באזעקות של גארד, או MVP, יש לך אפשרות לחבר כמעט כל טריגר שתרצה, והכל פועל יחדיו בשלט אחד ללא תקלות, ואגב זו גם ההמלצה שלי, אם כבר להתקין היום אזעקה אז רק אזעקת ביפר, ורצוי של גארד או רב בריח.

פשוט פערי המחירים אינם משמעותיים, ולכן השקט הנפשי שהפייג'ר נותן+ השילוב של אזעקות אמינות שווה את ההפרש היחסית לא משמעותי בין אזעקה רגילה לבין אזעקת ביפר(פייג'ר).

under construction..

פורסם

אם הבנתי נכון את שאלתך אין לך אופציה לחבר נעילה מרכזית ללא מוח!! וזה אני יוצא מתוך הנחה שאין

לך כרגע נעילה מרכזית ברכב,ואם כך הוא הדבר ואתה רוצה להתקין נעילה מרכזית ברכב אתה חייב מוח נעילה,שאליו אתה מחבר את האזעקה...

ובמידה ויש לך נעילה מרכזית ואתה רוצה לחבר אזעקה שתשלוט אז ישנם גורמים אחרים חשובים שאני צריך לדעת כדי לעזור.

 

דווח לי איפה אני עומד ואני ימשיך לעזור

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

שאלתי היא בגדר שאלה לבינתיים.

 

האם יש הבדל בין חיבור מוח של נעילה מרכזית לאזעקה, לבין חיבור ישיר של נעילה מרכזית לאזעקה , ללא מוח של נעילה, פשוט חיבור ישיר.

 

מהם יתרונות חסרונות של חיבור שכזה?

 

תודה.

פורסם

אין דבר כזה נעילה מרכזית ללא מוח!

כל נעילה מרכזית אם אורגינלית של רכב או אונברסלית מגיעה עם מוח.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

נניח יש ברכב נעילה מרכזית ונניח שיש גם אזעקה, וכרגע אני רוצה לחבר בניהם - תקשורת.

 

עכשיו, יש אפשרות לחבר את הנעילה לאזעקה בשתי צורות:

 

1. לחבר מוח לנעילה מרכזית ואת המוח הזה לחבר למוח של האזעקה , ואז יש לנו 2 קופסאות, כמות כפולה של כבלים,עוד צרכן חשמלי,עוד מקור לתקלות.

 

2. לחבר את הנעילה ישירות למוח של האזעקה ללא מוח של הנעילה ובכך להרוויח - פחות כבלים\פחות בלאגן, פחות תקלות ושמעתי שזה גם לא מעמיס על המנעולים בדלתות.

בהנחה שיש אפשרות כזאת באזעקה.

פורסם

עכשיו הבנתי אותך....

אתה מדבר על מתאם נעילה...לא מוח נעילה.

מתאם נעילה שמים רק אם אין יציאות מהאזעקה לנעילה (קיים רק באזעקות מאוד ישנות)

או שיציאות הנעילה מהאזעקה נדפקות ואין כסף לתקן..

אין פה שאלה של עדיפות מכיוון שברור שעדיף בלי מתאם נעילה מכל הסיבות שציינת+ מיותר לחלוטין

אם כל הגורמים שציינתי תקינים

 

מקווה שעזרתי לך..

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

האם מתאם הנעילה הזה נראה כמו מוח של אזעקה רק חצי בגודל לערך , ומתחבר אליו פלאג ארוך כמו הפלאג שמתחבר למוח של האזעקה?

 

אם כן , אז כניראה שאתה צודק. זה לא מוח של נעילה, זה מתאם נעילה.

פורסם

יש כמה סוגים של מתאמים אם יש לך אופציה לתמונה אני אשמח

 

אבל תקרא את תשובתי ותראה שאתה כנראה לא צריך את זה

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

×
×
  • תוכן חדש...