Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

t4 volvo s40 שנת 2000


מתן נחום
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ..

לאחר שאמא ירדה מהעניין של הג'יפ..

נדלקתי על הוולוו

מה אתם אומרים עליה מבחינת:

אמינות

ירידת ערך

תמורה למחיר

ביצועים(אם אפשר גם 0-100)

מהנה לנהיגה

ודבר אחרון האם משלמים עליו מחירון??

תודה מראש

מתן

פורסם

ראשית, ברכותיי על כך ששכנעת את אמך שהיא לא יוצאת מחר לפאריס-דאקאר.

מלכתכילה לא ברור לי למה אנשים (גם נשים וגם גברים) קונים דברים שהם לא צריכים, מעבר לעובדה שהם רק מסכנים אותם (ג'יפ פחות בטיחותי ממכונית).

 

האמת, הS40 לא הייתה הבחירה שלי, אם בידי היה הממון (גם לא השניה, גם לא השלישית...).

לא ציינת כמה כסףאתה מתכוון להשקיע בסיפור (אולי ציינת בשרשור אחר, אך לטובת אלו שלא קראו אותו אני מציע לחזור על הפירוט).

הS40 נבנתה יחד עם הכריזמה של מיצובישי באותו מפעל ושתיהן יושבות על אותה הרצפה.

הS40 אינה מכונית נוחה או שקטה במיוחד. בוודאי שהיא לא מרגשת מהבחינה הדינמית (למעט גרסאות הטורבו שהגיעו, בודדות במספר וגם הן בסה"כ מכוניות משפחתיות חזקות ותו לא).

איכות החומרים של המכונית טובה.

המכונית אינה שומרת על ערכה, ועבורך כקונה מדובר ביתרון.

מחירי טיפולים איני מכיר, אך צפה למחירים גבוהים מהממוצע.

בטיפולים סדירים צפויה אמינות סבירה.

 

אין ספק שהS40 עדיפה מכל ג'יפ.

אין ספק שיש מכוניות שעדיפות מהS40.

פרט את תקציבך.

פורסם

חמוד אם אתה אוהב את אמא, חפש משהו אחר.

 

אכן רכב מושך, בעבר זו היתה מיצובישי כריזמה, וסדרה זו של וולו היא פרי פיתוח משותף.

קשה מאוד למכור רכב זה וירידת הערך שלו גדולה מאוד.

בעיות אמינות שונות.

פורסם

התקציב סביביות 70K

 

תודה רבה לעונים עד כה..

אבי ואני מחפשים רכב שישמש לי ולה..

אני עד עכשיו נהגתי באלפא שלי

היא לצערי נמכרה עקב הגיוס שלי

אני מחפש אוטו שיוכל לרגש אותי לפחות בחצי מהרמה של האלפא לכן אני לא מחפש יפנומטיות

תודה לכולם

מתן

פורסם

אלפא 156 נכנסת בתקציב יפה.

גם ידנית וגם אוטומטית.

גרסת 2 ליטר

הייתי מציע לך ללכת דווקא על הדגם נחות הנפח, מאחר והנ"ל מוצלח יותר ברוב ההיבטים.

Down shift to drift

פורסם

אם אתה מחפש וולבו חזקה אתה לא חייב לקחת דגם טורבו.

 

יש אפשרות לקנות גם 960 מנוע 3000 למשל לא טורבו עם 204 כ"ס 210 קמ"ש ו- 8.9 מ -0 ל-100 אוטו כבד מהיר ואימתני..

 

גם דגמי ה- S70 אמינות מאוד מהירות וסולידיות.

תחליט מה הכוון.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...