Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?  

62 הצבעות

  1. 1. באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?

    • 18.2.06
      13
    • 25.02.06
      23
    • 4.03.06
      18
    • 11.03.06
      8


פוסטים מומלצים

פורסם

יום שישי זה יום ממש לא מתאים למפגש כמו שאנחנו רוצים , יש אנשים שעובדים ,

חוץ מזה גם למפגש שאוטופרט מארגן זה לא יתאים כי כמו שכבר אמרנו בהתחלה למי שלא קרא רוצים לעשות על האש , חוף הקשתות זה המקום האידיאלי בשביל זה .

לגבי איזו שבת זו תהיה , אני מציע שנעשה הרוב קובע ,

השבת הקרובה 18.2.06

השבת שאחריה 25.2.06

השבת שאחריה 4.3.06

הסיבה שרוצים את השבתות הקרובות כי שהו רעיון נחמד וחם חם שאם לא יקרה בקרוב מאוד , לא יקרה בכלל

מהיום 13.2.06 עד בואו ונגיד 16.2.06 בשעה 12:00 בצהריים אני אבדוק לאיזו שבת הצביעו הכי הרבה ( בהנחה שגם השבת הקרובה נכללת גם כן )

אם זה רעיון לא טוב מה שהצעתי נחשוב על משהו אחר .

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תצתרך לוותר על הספוג! יהיה לך מאוד קשה לרפד את הקורה ללא דבק מגע טוב,אני משתמש בדבק מגע 3M זהו דבק מיוחד שאיתו מדביקים את העור בתוך הקסדות של הטייסים,דבק זה מחזיק לאורך הרבה הרבה שנים וגם מדביק חזק מאוד והכי חשוב שלא צריך לחקות 10-15 ד"ק עד שיתייבש קצת ורק אז להדביק,אתה שם את הדבק(3M) מחכה 2 ד"ק וישר מתחיל למתוך את העור.

את האמת עם כל דבק אחר פשוט לא הסתדרתי בריפוד בעור,מה שכן תנסה לברר יש עור שהוא ממש ממש דק ועדין שניתן למתיחה תנסה להשיג,איתו לא יהיו לך בעיות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מיציבושי , על מה אתה מדבר , אתה בטוח שאתה כותב בשירשור הנכון ?

כי אנחנו לא מתכוונים לעשות על האש עם דבק מגע או מה שזה לא יהיה .

פורסם

צריך לבדוק עם המנהלים אם יש בכלל אפשרות לסקר, כי אם לא אז ה-"הצבעה" תהפוך למאוד מסורבלת, ואי אפשר יהיה לספור את הקולות באופן תקין.

שי.

פורסם

אולי יש אפשרות לסקר מסודר...

כלומר, מספר אפשרויות סימון של אחת מהן ושליחה.

אני מאמין שזה לא משהו בעייתי מדי.

בברכה, שי.

פורסם
תצתרך לוותר על הספוג! יהיה לך מאוד קשה לרפד את הקורה ללא דבק מגע טוב,אני משתמש בדבק מגע 3M זהו דבק מיוחד שאיתו מדביקים את העור בתוך הקסדות של הטייסים,דבק זה מחזיק לאורך הרבה הרבה שנים וגם מדביק חזק מאוד והכי חשוב שלא צריך לחקות 10-15 ד"ק עד שיתייבש קצת ורק אז להדביק,אתה שם את הדבק(3M) מחכה 2 ד"ק וישר מתחיל למתוך את העור.

את האמת עם כל דבק אחר פשוט לא הסתדרתי בריפוד בעור,מה שכן תנסה לברר יש עור שהוא ממש ממש דק ועדין שניתן למתיחה תנסה להשיג,איתו לא יהיו לך בעיות.

זה קשור לשרשור של רומן והריפוד לבניה של הטוויטר שלו...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

שמח שהרעיון תפס תאוצה

 

ולדעתי על חוף הים יבואו הרבה אורחים לא קרואים

אבל את המפגש אפשר לקיים גם בשישי לדעתי

הבנתי שבמפגש האחרון במרכז לא היה מניין

אז למה שלא נרכז מאמצים ליום שבת הזה 18.2.06ב 12.?

B.Y.O.M

bring your own meat!

פורסם
שמח שהרעיון תפס תאוצה

 

ולדעתי על חוף הים יבואו הרבה אורחים לא קרואים

אבל את המפגש אפשר לקיים גם בשישי לדעתי

הבנתי שבמפגש האחרון במרכז לא היה מניין

אז למה שלא נרכז מאמצים ליום שבת הזה 18.2.06ב 12.?

B.Y.O.M

bring your own meat!

מוקדם מידי וצפוף עם מפגשים אחרים

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לבקשתכם הוסף סקר לגבי תאריך המפגש .

אם תרצו לשנות להוסיף אתם מוזמנים לפנות אליי בפרטי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...