Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?  

62 הצבעות

  1. 1. באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?

    • 18.2.06
      13
    • 25.02.06
      23
    • 4.03.06
      18
    • 11.03.06
      8


פוסטים מומלצים

פורסם
אז מה נעשה מפגש אודיו-על האש בחוף הקשתות-סגור?

אם כן, אז חייבים ליפול על יום שבת שלא יהיה קפוא... שיהיה קצת שמש כי כידוע זה ממש אבל ממש ממש על החוף.

בברכה, שי.

איפה זה נמצא ויש גישה לרכבים ?

 

ושלא יהיה מנגל 200 מטר מהרכב שיהיה מקום פצצות

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו צריכים להיות בטוחים במזג האוויר

 

שיהיה טוב

 

ואיפה זה נמצא חוף הקשתות?????

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

בעד, ומוכן לתרום את הגחלים למנגל :wink: .

 

אם אכן יקום מפגש כזה, אני בטוח שם.. (כן כן עם הגחליםםם).

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
גם 35 דקות זה ראלי תלוי ברכב ובנהיגה :D

לא מתעסק עם מהיריות יותר .. 10 נק' +1500 שקל לא בא בטוב לנהג חדש ! (500 שקל תוספת כי לא קיבלנו את הדואר בזמן ולכן לא יכולנו לשלם)

 

אז אני יישאר עם ה 50-60 דק' ו"ניתראה שם" :wink:

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

בחיים זה לא 50-60 דקות אני נסעתי בלילה מת"א לזכרון על כביש החוף ב 40 דקות כל הנסיעה על 110...אז לקיסריה זה 35...אם אתה מפריז במהירות...אני מדבר איתך על 130-140 אז 20 דקות אתה שמה...זה 30 ק"מ מת"א...

פורסם

לכל החבר'ה מהמרכז אפשר לעשות דבר כזה , להיפגש כולם בשעה מסויימת במקום שמוכר לכולם למשל מאוחרי האצטדיון ברמת גן ולצאת ביחד לקיסריה , אני בכל מקרה יודע איפה זה כך שזו לא בעיה .

דרך אגב החבר'ה מהצפון , גם אתם יכולים לעשות אותו הדבר .

תחשבו ככה כולם נוסעים יחד אחרי השני , לא סבבה ?


×
×
  • תוכן חדש...