Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?  

62 הצבעות

  1. 1. באיזה מהתאריכים הבאים אתם מעונינים לערוך מפגש ?

    • 18.2.06
      13
    • 25.02.06
      23
    • 4.03.06
      18
    • 11.03.06
      8


פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה תתעוררו הסקר מחכה לכם למעלה בנתיים רק 17 אנשים הצביעו

בקצב הזה נראה לי שיהיה נכון לעשות את הסקר היום עד שעה 12 בלילה ולא כמו שאמרתי ב 12 בצהריים

אז שיהיה עד 12 בלילה , אם ב 12 בלילה השבת הזאת לא תבחר אז נמשיך את הסקר עד ליום ראשון 12 בלילה .

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חושבת שמפגש בשבת הקרובה הוא רעיון מוצלח, , חלק מהמשתתפים חיילים ולכן במשך השבוע הם לא גולשים ויכולים לתת את דעתם בנושא.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נכון מה שאת אומרת בגלל זה אמרתי שנעביר את הסקר עד ליום ראשון בשביל החיילים שבנינו , אם השבת הזאת לא תבחר וזה מה שנראה נכון לעכשיו

פורסם
נכון מה שאת אומרת בגלל זה אמרתי שנעביר את הסקר עד ליום ראשון בשביל החיילים שבנינו , אם השבת הזאת לא תבחר וזה מה שנראה נכון לעכשיו

שבוע שעבר היה מפגש, ולכן השבת לא יהיה מפגש.

בד"כ זה כל שבת שלישית ואם כך אנחנו ממשיכים לפעול אז אני מניח שמהפגש הקרוב יערך בעוד שבועיים כלומר 4/3.

כל מפגש בין לבין מוריד מהטעם של המפגשים.

אין צורך להוריד את הסקר, צריך להשאיר אותו עד שבת הבאה, מכיוון שיש הרבה כאלו שכותבים פה בעיקר בסופי שבוע.

under construction..

פורסם
לא חושבת שמפגש בשבת הקרובה הוא רעיון מוצלח, , חלק מהמשתתפים חיילים ולכן במשך השבוע הם לא גולשים ויכולים לתת את דעתם בנושא.

 

 

 

 

 

ל'

תודה על הגיבוי ליטלוש..

:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

את הסקר לא הולכים לסגור , על השבת הזאת מוותרים , יש אנשים בצבא שרק יום שישי או שבת יוכלו לדעת מה קורה לכן את הסקר נמשיך אפילו עד ליום שלישי . לגבי תדירות המפגשים שיוצא פעם ב 3 שבועות זה נחמד מאוד אבל כאן מדובר על מפגש משותף של חברי המרכז והצפון ולכן צריכים להיות הגיוניים וגם להתחשב בהם והם בנו לגבי תדירות המפגשים שהם עושים ושאנחנו עושים , לכן הכי טוב שביום שלישי אחרי שכמעט כולם יצביעו לאיזה שבת הכי נוח , נראה מה אומר הסקר ולפי זה נדע באיזה שבת אנחנו ניפגש .

כמובן מי שלא יכול להגיע זה כבר משהו אחר ולכן הולכים על פי רוב , הדבר הכי נכון והגיוני לעשות .

פורסם

יש צדק, אני חזרתי אתמול להבסיס וראיתי לראשונה את הדיון הזה בכל אופן הצבעתי 25.02.06

כי אני יודע ששבת הבאה אני בטוח יוצא.

בכל אופן אמח לראות מה נהיה בסוף מכל הבררה בדיון הזה אם יצא באמת משהו אמיתי מכל הדיבורים ...

אני איש של מעשים ויש עוד הרבה פה בפורום כמוני ככה שיש פוטנציאל למפגש משותף מטורף. מפה והלאה הכל בידיים שלנו..

:-)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
מעניין ש 6 אנשים (נכון לרגע זה ..) הצביעו ל 11.3 היום של תחרות ה SPL בצפון - אז איזה מפגש אתם בדיוק רוצים לקיים ?!
אני מההתחלה לא רציתי שיהיה מפגש בשבת של 11.3.06 אבל כמה אמרו שהם כן רוצים אז למען ההגינות ביקשתי שבסקר תהיה גם השבת הזאת .

פורסם

אני יותר מציע לך להפסיק להקפיץ כל 5 דקות את הדיון כי בסוף נימצא את הדיון הזה נעול סתם ואנחנו לא רוצים שדבר כזה יקרה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני אומנם מירושלים אבל מפגשים אני לא מפספס זה אומר שתמיכתי ברעיון היא 100 אחוז מחכה להמשך פרטים מוחלטים כדי לבוא ולהנות להוציא אנדרלין וכאלה אז יאללה לכו על זה

:-Pמכוניות זה כמו אישה שמרו עליה ואל תתנו לכל אחד לפתוח אותה:wink:

פורסם

מקפיץ על מנת ליידע אנשים שלא ראו את הת'רד שהולך להתקיים מפגש צפון מרכז באחת מן השבתות שמופיעות למעלה בסקר ולהזכיר שהוא אמור להיסגר היום ב 24:00 בלילה שוב פעם מדגיש , אמור להיסגר . ואם ייסגר את התוצאה הסופית נראה מחר .

קדימה חבר'ה להצביע .


×
×
  • תוכן חדש...