Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר אני מניע את הרכב נדלקת לי מנורה של המצבר ואין לי הגה כוח ומזגן אחרי כמה דקות של נסיעה נכבת המנורה וההגה כוח חוזר וגם המזגן בדקתי שכאשר המנורה עובדת הטעינה מראה 12.5 וכאשר המנורה נכבת הטעינה מראה 13.5 חשמלאי אמר לי שצריך להחליף אלטרנטור כי ברגע שאין טעינה האוטו מבטל את הצריכה הגבובב של ההגה שכנראה הוא חשמלי ושל המזגן השאלה שלי היא איך זה יכול להיות שהטעינה באה והולכת ואם זה נכון שצריך להחליף אלטרנטור או רק פחמים או משהו כזה????

 

עצה " אל תיקנו רכב צרפתי "

פורסם

היי,

 

בדוק שוב פעם את מצב הטעינה כאשר כול הצרכנים כבויים והמצבר תקין המתח צריך להיות בין 14-14.5 וולט

כאשר אתה מפעיל אורות+מאוורר חימום המתח יורד ל-14 וולט.

שים לב שהמתח צריך להיות יציב וללא שינויים.

במידה והמצבר תקול צריך לפרק אותו ולהחליף או פחמים או/וגם מייצב מתח.

ראה דוגמא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=72521

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...