שלום רב,
יש בבעלותי סובארו טנדר 4*4 1800 שנת 93 , אני צריך להחליף את המסרק הגה אז חשבתי אולי לשדרג את ההגה להגה כוח דיברתי עם המוסכניק שלי הוא אמר שזה חא בעיה רק שצריך למצוא מסרק הגה מתאים כי של לאונה זה לא אותו מרחק בין הגלגלים.
רציתי לשאול אם מישהו עשה דבר כזה ואם איזה סוג של מסרק הגה ובאיזה עלות?
כמה אמור לעלות דיסטרבוטור חשמלי (בלי פלטינות)?
תודה .